جاکفشی دو درب کشو دار سفید

جاکفشی دو درب کشو دار

جاکفشی دو درب کشو دار 5 طبقه گنجایش تا 15 جفت کفش با بدنه MDF ملامینه ضد آب و ضد خش
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 105 *60 * 32 سانتی متر
سایر : دارای درب ارام بند

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 730
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

جاکفشی دو درب کشو دار

از مهم ترین تجهیزات در هر خانه ای می توان به جاکفشی اشاره کرد که مدل های مختلفی از آن تولید و در بازار به فروش می رسد که جاکفشی دو درب کشودار از برترین مدل های جاکفشی موجود در بازار است که با توجه به ظاهر شیک و ساختار ویژه ای که دارد توجه و نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

شما کاربران عزیز که تمایل به خرید بهترین مدل جاکفشی برای منزل خود دارید و به دنبال مرکزی معتبر برای خرید می باشید این مقاله برای شما نوشته شده است پس آن را از دست ندهید.

فروشگاه اینترنتی خانه شما از جمله فروشگاه های معتبر است که در زمینه فروش مدل های مختلف جاکفشی و دیگر ملزومات مربوط به منزل فعالیت می کند که شما با مراجعه به آن می توانید با توجه به نیاز خود جاکفشی دودرب کشودار را با صرف هزینه ای مناسب خریداری کنید.

جاکفشی دو درب کشودار

جاکفشی دو درب کشو دار از جمله تجهیزات کاربردی است که در روند تولید آن از متریال های باکیفیت بالا استفاده شده است و با توجه به ظرافت بسیاری که دارد برای خانه های امروزی بسیار مناسب است و با توجه به ابعاد مناسبی که دارد بسیار راحت و جادار بوده که می تواند در محیطی قرار بگیرد.

برای این محصول از لولاهای باکیفیت و درجه یک استفاده شده است که موجب بازشوی راحت آن ها می شود، عمق این محصول بسیار مناسب است و شرایطی را برای شما به وجود می آورد که هر کفشی را درون آن قرار دهید.

این محصول با دو درب و 5 طبقه امکان قرار دادن 15 جفت کفش را برای شما فراهم می آورد.

برای تولید این محصول از MDF درجه یک با روکش ملامینه استفاده شده است که موجب می شود در زمان جابه جایی خط و خشی بر روی بدنه آن نیفتد.

این محصول در رنگ سفید و قهوه ای روشن آنتیک تولید شده است که شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل خود و دیگر المان های موجود در منزل خود رنگ آن را انتخاب کنید.

مشخصات فنی جاکفشی دو درب کشو دار

ابعاد: 105*60*ذ32 سانتی متر

دارای روکش ملامینه ضد خط و خش

بیشترین کاربرد را برای قسمت های داخلی ساختمان دارد.

دارای گارانتی سلامت فیزیکی و اصالت

مجهز به درب آرام بند با کشو ساچمه ای

قابلیت نگه داری 15 جفت کفش

شما دوستان عزیز می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی خانه شما جاکفشی دودرب کشودار را با قیمتی مناسب و به صرفه خریداری کنید.

مشخصات

ارتفاع
105 سانتیمتر
طول
60 سانتیمتر
عرض
32 سانتیمتر
روکش
روکش ضدخش
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی
سایر توضیحات
درب آرام بند همراه با کشوی ساچمه ای و گنجایش تا 15 جفت کفش
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp