جاکفشی دو درب مدرن 004

جاکفشی مدرن 004

جاکفشی مدرن 004 ابعاد 33*60*100 با دو در آرام بند و یک کشو ریلی ساچمه ای از جنس ام دی اف و ملامینه شده روکش ضد خش و ضد آب
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه درجه یک
ابعاد: 33*60*100 سانتی متر

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 004
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۹۹,۰۰۰ تومان

راهنمای خرید جاکفشی مدرن 004

جاکفشی مدرن 004 یکی از فوق العاده ترین اقلام خانگی است که به دلیل داشتن ابعاد و اندازه استاندارد، فضای زیادی از محیط را اشغال نمی کند. طراحی مدرن و امروزی این جاکفشی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در دکوراسیون های مختلف از آن استفاده کنید. در طراحی و تولید این محصول از متریال با کیفیت و عالی استفاده شده از این رو مقاومت فوق العاده ای در برابر ضربه و خط و خش دارد.

طراحی بی نظیر و کیفیت فوق العاده این جاکفشی به راحتی توجه افراد را به خود جلب نموده و همین امر استقبال بی نظیر آن ها را به دنبال داشت. افزایش تقاضا برای این محصول تولید کنندگان را مجبور به تولید مدل های متفاوت تر نمود از این رو اگر قصد خرید جاکفشی مدرن 004 را دارید می توانید مدل های جذاب آن را با رنگبندی های متفاوت در فروشگاه خانه شما مشاهده نمایید.

بررسی ویژگی های جاکفشی مدرن 004

امروزه زندگی آپارتمان نشینی به افراد اجازه مانور دادن در دیزاین و دکوراسیون منزل را نمی دهد از این رو آن ها به دنبال خرید اقلام و لوازم خانگی با کیفیت هستند که در عین زیبایی ظاهری، فضای زیادی را اشغال نکند. جاکفشی مدرن 004 یکی از جدید ترین مدل های جاکفشی در بازار است که به دلیل داشتن طراحی شیک و ساده می توان از آن در دکوراسیون های مختلف استفاده نمود.

این محصول فوق العاده در رنگبندی های مختلف به بازار عرضه می شود و می توان با توجه به هارمونی رنگی که برای فضای خانه در نظر گرفته اید، نمونه های متنوع آن را خریداری نمایید.

استفاده از ام دی اف با کیفیت در تولید این محصول سبب شده که وزن متعادل داشته باشد، یعنی به قدری سنگین نیست که به سادگی جابجا نشود. برای جذابیت بیشتر این وسیله از روکش ملامین در تولید آن استفاده شده که باعث می شود در برابر خط و خش، آب و لکه مقاومت زیادی داشته باشد.

جاکفشی مدرن دو درب

در طراحی جاکفشی مدرن 004 تمامی نکات استاندارد بکار رفته است، ابن وسیله در ابعاد 100* 60* 33 سانتی متر تولید شده و به خوبی در محیط های مختلف جای میگیرد. علاوه بر این به واسطه داشتن ابعاد استاندارد امکان قرار دادن انواع کفش و پوتین زنانه، مردانه و بچگانه فراهم شده است.
در قسمت بالای این جاکفشی یک کشو ریلی ساچمه ای تعبیه شده که می توانید برای نگهداری اقلام مختلف مانند واکس، دستمال و ... از آن استفاده کنید. کیفیت ریل استفاده شده به گونه ای است که به راحتی باز و بسته می شود؛ همچنین از یک حلقه طلایی بجای دستگیره استفاده شده که علاوه بر جذابیت بیشتر باعث می شود تا بدنه جاکفشی کمتر لکه دست و انگشت بگیرد.

برای قسمت درب جاکفشی نیز از لولای محکم و با کیفیت استفاده شده، همچنین به جای دستگیره از دو حلقه طلایی ست شده با حلقه کشو استفاده شده که باعث زیبایی دوچندان وسیله شده است. برای جلوگیری از سر و صدا و همچنین خراب شدن لولا و لب پر شدن گوشه های درت از دو در آرام بند استفاده شده که به نوعی یک قابلیت به شمار می آید.

خرید جاکفشی مدرن 004

جاکفشی مدرن 004 یکی از کاربردی ترین وسایل موجود در منزل است که از شلوغی و بهم ریختگی کفش ها جلوگیری می کند. یک محفظه شیک که کفش ها را نگهداری و کرده و باعث می شود تا فضای داخلی راهرو و ورودی منزل مرتب و منظم باشد.  اگر قصد خرد جاکفشی را داردی پیشنهاد می کنم با مراجعه به فروشگاه خانه ما این محصول متفاوت و شیک را در رنگ بندی های متنوع، کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری نمایید.

مشخصات

ارتفاع
100 سانتیمتر
طول
60 سانتیمتر
عرض
33 سانتیمتر
جنس بدنه
MDF - ملامینه
روکش
روکش ضدخش
جنس پایه
فلزی همراه با نوار فلزی بالا و پایین جاکفشی
تعداد کشو
یک عدد ساچمه ای
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی
سایر توضیحات
درب آرام بند همراه با کشوی ساچمه ای و گنجایش تا 15 جفت کفش
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp