جاکفشی مدل پایه فلزی کد 0006

جاکفشی مدل پایه فلزی کد 0006

جاکفشی مدل پایه فلزی کد 0006 جاکفشی دو در آرام بند با یک کشو ریلی ساچمه ای از جنس ام دی اف و ملامینه شده روکش ضد خش و ضد آب
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 100 *60 * 33 سانتی متر
سایر : دارای درب ارام بند

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 0006
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۷۳۰,۰۰۰ تومان

راهنمای خرید جاکفشی مدل پایه فلزی کد 0006

جاکفشی مدل پایه فلزی کد 0006 را می توان یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات فروشگاه خانه شما معرفی کرد. یک وسیله کاربردی و مفید که فضای زیادی را اشغال نمی کند و با داشتن ظاهر بسیار شیک و جذاب یک انتخاب ایده آل برای خانه های کوچک است. تنوع در طرح و رنگ این محصول سبب شده تا بتوان آن را در هر دکوراسیون با هارمونی رنگی متفاوت قرار دهید، برای دیدن مدل های متفاوت از این محصول پیشنهاد میکنیم به سایت خانه شما مراجعه نمایید.

ویژگی های جاکفشی مدل پایه فلزی کد 0006  

در سال های اخیر فضای خانه برای زندگی بسیار کم شده و افراد می بایست به زندگی آپارتمان نشینی در فضای کوچک عادت کنند، از این رو می بایست وسایل و لوازم خانگی مورد نیاز را با توجه به این محدودیت انتخاب و خریداری نمایند.

جاکفشی مدل پایه فلزی کد 0006 با داشتن ابعاد و اندازه بسیار مناسب 100 در 60 یک انتخاب ایده آل برای محیط های با فضای کم مثل ورودی ها، راهرو های باریک و غیره است. عمق 33 سانتی متری این وسیله به شما این امکان را می دهد تا بتوانید 15 مدل کفش زنانه، مردانه، بچگانه از نوع تابستانی، کتانی و پوتین را در آن نگهداری کنید.

جاکفشی مدل پایه فلزی

در طراحی و تولید این وسیله از متریال با کیفیت ضد خش و ضد آب استفاده می شود که در عین حال مقاومت بالایی در برابر ضربه نیز دارد. استفاده از ام دی اف مقاوم و ملامینه شده با روکش براق و درخشان حس نو بودن و تازگی را برای شما به ارمغان می آورد. استفاده از کشو ریلی ساچمه ای در قسمت بالای جاکفشی مدل پایه فلزی کد 0006 سبب شده تا بتوان وسیله های اضافه مثل دستمال، واکس، برس و غیره را در نگهداری کرد.

صفحه تخت بالای این جاکفشی به شما اجازه می دهد تا از انواع اکسسوری های استفاده کنید. گلدان، مجسمه، آینه و دیگر اکسسوری های که نما و جذابیت خاصی به محیط می دهند. البته استفاده از پایه های فلزی که هارمونی جذابی با دسته های فلزی این جاکفشی دارند به تنهایی نما و جلو خاصی به ورودی منزل می دهد.

خرید جاکفشی مدل پایه فلزی کد 0006  

جاکفشی مدل پایه فلزی کد 0006 یک انتخاب ایده آل برای محیط های کوچک است، فضای کافی برای نگهداری از کفش به شما این امکان را می دهد تا برای نگهداری از کفش های مهمان نیز از این وسیله استفاده کنید. با مراجعه به فروشگاه خانه شما می توانید از مدل های جذاب این جاکفشی با تنوع رنگی بالا دیدن فرمایید. در این مجموعه تمامی محصولات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما عرضه می شود، همچنین می توانید از سایر لوازم دیدن و بهترین محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

مشخصات

ارتفاع
100 سانتیمتر
طول
60 سانتیمتر
عرض
33 سانتیمتر
جنس بدنه
MDF - ملامینه
روکش
روکش ضدخش
جنس پایه
فلزی همراه با نوار فلزی بالا و پایین جاکفشی
تعداد کشو
یک عدد ساچمه ای
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی
سایر توضیحات
درب آرام بند همراه با کشوی ساچمه ای و گنجایش تا 15 جفت کفش
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp