جاکفشی فلزی نشیمن دار مدل پایپ

جاکفشی فلزی مدل پایپ Consol

صندلی و جاکفشی فلزی مدل پایپ با طراحی بسیار خاص ظرافت و کیفیت بالا در ساخت جذابیت را به خانه شما میبخشد.
______
مشخصات فنی:
رنگبندی : دارای رنگبندی متنوع
جنس بدنه : فلزی

(اختیاری)
(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: jk12
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۹,۳۰۰,۰۰۰ تومان ۱۲%
قیمت: ۸,۱۵۰,۰۰۰ تومان

جاکفشی فلزی مدل پایپ

جاکفشی فلزی مدل پایپ نمونه ای از زیباترین جاکفشی های موجود در بازار است که در روند تولید آن از متریال های باکیفیت و مرغوبی چون لوله آهن با رنگ آبکاری شده استفاده شده است که کیفیت آن را به میزان قابل توجهی افزایش داده است که همین امر کمک می کند این تجهیزات طول عمر بالایی داشته باشند.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با جاکفشی فلزی مدل پایپ با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم که بتوانید با شناخت بیشتری این تجهیزات را خریداری نمایید.

جاکفشی فلزی مدل پایپ از جمله جاکفشی های پرفروش در فروشگاه اینترنتی خانه شما می باشد که با توجه به ظاهر زیبا و دلنشینی که دارد می تواند زیبایی بسیاری را برای محیط شما به همراه داشته باشد و بهتر است که بدانید جاکفشی فلزی مدل پایپ از جنس لوله آهنی می باشد که در ابعاد عرض 40 سانت، طول 150 سانت و ارتفاع 50 سانت در رنگ های طلایی براق، نقره ای، استاتیک کوره ای ( سفید، مشکی ) تولید و در وبسایت خانه شما به قیمتی مناسب و به صرفه در اختیار شما کاربران عزیز قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که این صندلی به دلیل نشیمنی که دارد علاوه بر جلوه زیبا می تواند راحتی بسیاری را در زمان پوشیدن کفش ها برای شما به همراه داشته باشد و شما می توانید آن را در قسمت ورودی ساختمان یا راهرو قرار دهید.

جا کفشی فلزی پایپ

نشیمن جاکفشی فلزی مدل پایپ از فوم سرد می باشد که رویه آن لایکو و پارچه مبلی می باشد که در رنگ های مختلفی از جمله سفید و مشکی می توانید آن را سفارش دهید.

از مهم ترین مزایای تولید این جاکفشی می توان به این مورد اشاره کرد که در عین جادار بودن و زیبایی بسیاری که دارد می تواند این امکان را برای شما به وجود بیاورد که در هر قسمت از منزل که تمایل داشتید آن را قرار دهید و از مزایای آن بهره مند شوید.

همان طور که در جریان هستید پوشیدن کفش به این دلیل که فرد در وضعیت نامناسبی قرار دارد می تواند مشکلات بسیاری از جمله کمر درد، زانو درد و غیره را برای افراد به همراه دارد که وجود نشیمنگاه آن می تواند از بروز مشکلات این چنینی جلوگیری کند.

مشخصات فنی جاکفشی فلزی مدل پایپ

  • ابعاد:40*150*50
  • در رنگ های چون سفید، طلایی، مشکی، نقره ای سفارشی سازی می باشد.
  • جنس نشینگاه از فوم سرد با رویه لایکو
  • جنس جاکفشی از لوله آهنی است.

شما دوستان عزیز که تمایل دارید این محصول زیبا و کاربردی را برای منزل خود خریداری کنید می توانید به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه نمایید و با صرف هزینه ای مناسب جاکفشی فلزی مدل پایپ را خریداری کنید.

مشخصات

ابعاد
40*150*50 سانتی متر
جنس بدنه
فلزی
رنگ
آبکاری طلایی ، آبکاری نقره ای و مشکی
رنگ
رنگ پارچه: طوسی، مشکی، سبز، سورمه ای، قرمز، سفید، زرد و آبی
سایر توضیحات
مناسب برای انواع فضاهای مدرن و فروشگاه های کیف و کفش
سایر توضیحات
جنس نشینگاه از فوم سرد با رویه لایکو
نظر های موجود
جاکفشی فلزی مدل پایپ
در
من این کار رو برای کفش فروشیم خریدم
واقعا کلی دیزاین رو تغییر داد
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

جاکفشی فلزی مدل پایپ با قابلیت انتخاب رنگ بدنه و پارچه نشیمن یکی از جدید ترین محصولات بازار می باشد که به صورت انحصاری توسط فروشگاه اینترنتی خانه شما عرضه میشود.

1موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp