تصویر جاکفشی نیمکت دار

جاکفشی نیمکت دار

جاکفشی نیمکت دار دارای سه طبقه مدل نیمکتی نشیمنی از جنس چوبی مقاوم و روکش چرم مصنوعی مناسب منزل و آپارتمان

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 12550
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان ۲۳%
۲,۰۷۵,۰۰۰ تومان

جاکفشی نیمکت دار دارای سه طبقه مدل نیمکتی نشیمنی از جنس چوبی مقاوم و روکش چرم مصنوعی مناسب منزل و آپارتمان خصوصیات جالب و کاربردی این مدل از جاکفشی علاوه بر جادار بودن آن که فضای مناسبی برای قراردادن کفش ها در جاکفشی میدهد مدل نشیمن و جای نشستن بر روی آن میباشد که در هنگام پوشیدن کفشها بسیار کمک میکند و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید و دیگر به کمر و گردن خود فشار اضافه ای وارد نکنید ! 

قرار دادن یک جاکفشی مناسب در فضاهای ورودی و راهروی خانه، هم به حفظ نظم و ترتیب کمک کرده و هم به عنوان وسیله‌ای تزئینی، دکوراسیون منزل را تکمیل می‌کند. بسیاری از جاکفشی ها، قابلیت نصب به صورت زمینی و دیواری را دارد و با عمق کم و عدم وجود زوائد بیرونی، هنگام بسته بودن درها به عنوان بخشی از دیوار محیط دیده می‌شود، بنابراین برای نصب در آپارتمان‌های کوچک مناسب هستند.در این محصول از میخ یا پیچ روکار استفاده نشده است و برای اتصال قطعات به‌هم، از اتصالات الیت استفاده کرده‌اند. این نوع اتصال به دلیل استحکام بالا، سهولت در نصب، کاهش زمان مونتاژ محصول و همچنین مشخص‌نبودن محل اتصال رواج یافته است.

جنس بدنه ساخته شده از نئوپان با روکش ملامینه است تا استحکام محصول در برابر خط و خش بیشتر شود. تمامی لبه‌های جاکفشی با نوار PVC پوشیده شده تا از آسیب احتمالی هنگام جابه‌جایی جلوگیری کند ظاهر شیک و طرح فوق العاده این جاکفشی با توجه به رنگ جذاب رنگ چوب با ترکیب رنگ نشیمن مشکی که از چرم مصنوعی با کیفیت تولید شده بسیار شیک و با هر دکوراسیونی به راحتی ست میشود و شما به هنگام پوشیدن کفش با سایز ارتفاع مناسبی که دارد میتوانید به راحتی بر روی جاکفشی نیمکت دار بنشینید و کفش خود را بپوشید

لولای به کار رفته سه زمانه ی آرام بند که به صورت خودکار درب جاکفشی نیمکت دار را در کمال دقت و آرامش میبندد بسیار باکیفیت بوده و به همین خاطر جدا از کیفیت لولا در طولانی مدت باعث حفاظت از درب ها و خود جاکفشی میکند.

این جاکفشی از تولیدات فروشگاه اینترنتی خانه شما میباشد که برای طراحی و تولید صنایع چوبی، از فناوری روز دنیا بهره می‌گیرد شما عزیزان میتوانید انواع جاکفشی را در سایت خانه شما مشاهده و مدل مناسب منزل خود، انتخاب و سپس به قیمت تولیدی خریداری و درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصات

طول
75 سانتی متر
عرض
32 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
روکش
روکش ضدخش
سایر توضیحات
یراق ترک،دارای سه طبقه و ظرفیت 4 تا 6 جفت کفش برای هر طبقه
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
نظر های موجود
NoTitle
در
زیبا و با کیفیت هست
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از نظر لطف شما

0موافق 0مخالف
جاکفشی نیمکت دار
در
خیلی‌وقت بود دنبال یه همچین کاری‌میگشتم با یه قیمت استثنایی ؛)
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از اینکه فروشگاه اینترنتی خانه شما را برای خرید انتخاب کردید. مبارکتون باشه

0موافق 0مخالف
جاکفشی نیمکت دار
در
سلام امروز به دستمون رسید بدون عیب و بدون مشکل‌‌. جاداره.ممنون
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام وقت بخیر
کلیه محصوات فروشگاه اینترنتی خانه شما دارای  ضمانت اصالت کالا هستن

0موافق 0مخالف
جاکفشی نشیمن دار
در
سلام خیلی خوبه.هم مدلش و هم جنسش..جادار و بزرگه.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

هدف ما رضایت شما دوست عزیز میباشد سپاس بابت خریدتون از سایت خانه شما

0موافق 0مخالف
جاکفشی نیمکت دار
در
سلام...طول این نیمکت دار۷۵ سانته میشه سفارش بدیم ۶۵ سانت درست کنن ؟ یا امکانش نیست ؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام
متاسفانه امکان سفارشی سازی و تغییر سایز وجود نداره اما برای راهنمایی جهت انتخاب جاکفشی مناسب شما با ابعاد موردنظرتون میتونید از چت آنلاین یا تلفن داخل سایت سوالاتتون رو بپرسید

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp