جالباسی ایستاده اداری کاکتوس

جالباسی ایستاده کاکتوس manager

جالباسی ایستاده اداری مدل مدیریتی بلند با پوشش آبکاری کروم ضد آب و ضد حساسیت بسیار مدرن و شیک مناسب دفاتر و منازل شیک و لوکس
______
مشخصات فنی:
جنس : فلز
ارتفاع: 175 سانتی متر
پایه : قطر 40 سانتیمتر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: manager
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۷۵۵,۰۰۰ تومان

جالباسی ایستاده کاکتوس

اگر به دنبال جالباسی زیبا و کاربردی برای محل کار یا خانه خود هستید ما به شما دوستان عزیز جالباسی ایستاده کاکتوس را پیشنهاد می کنیم که طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد و با خرید آن می توانید زیبایی بسیاری را برای محل کار خود به ارمغان بیاورید.

ما در این نوشتار قصد داریم شما را با کاربردی ترین و در عین حال محبوب ترین جالباسی آشنا کنیم که شما دوستان عزیز می توانید آن را خریداری کنید. اگر قصد خرید جالباسی باکیفیت بالا دارید این مقاله را از دست ندهید.

جالباسی ایستاده با توجه به ظاهر جمع و جوری که دارد بهترین گزینه برای اتاق شما به حساب می آید و با توجه به ظاهر مناسب و ساختار ویژه ای که دارد می تواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.

در روند تولید جالباسی ایستاده کاکتوس از متریال مرغوب و درجه یک استفاده شده است که مقاومت و طول عمر آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و برای افرادی که تمایل دارند با صرف هزینه ای مناسب جالباسی مناسب و کارآمد را خریداری کنند مناسب است.

جالباسی ایستاده، که برای آن پایه هایی گرد تعبیه شده است این امکان را به شما می دهد که آن را در گوشه های اتاق خود قرار دهید بدون آن که فضای بسیاری را از محیط شما اشغال کند و لباس های خود را بر روی آن آویزان کنید و از درهم و برهمی و شلختگی محیط خود جلوگیری کنید.

جالباسی ایستاده کاکتوس

پوشش این محصول از آبکاری کروم است که می تواند زیبایی بسیاری را برای محیط شما به همراه داشته باشد و با توجه به نوع پوششی که برای آن استفاده شده است دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود و شما با خرید آن می توانید سالیان سال از این محصول زیبا و کاربردی استفاده کنید.

شما دوستان عزیز می توانید برای خرید جالباسی ایستاده مدل کاکتوس به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه کنید و این محصول زیبا و کاربردی را با صرف هزینه ای مناسب خریداری نمایید.

جالباسی فوق دارای 10 شاخه است که شرایطی را فراهم می کند که شما لباس های بسیاری را بر روی آن آویزان کنید همچنین شاخه های پایینی آن به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید چتر و دیگر متعلقات خود را بر روی آن قرار دهید.

ظاهر زیبا، کیفیت بالا و ساختار ویژه این محصول سبب شده است که آن را بدون محدودیت برای خانه و محل کار خود استفاده کنید.

مشخصات فنی

  • پوشش محصول آبکاری کروم
  • ارتفاع 175سانتیمتر
  • قطر 40 سانتیمتر
  • جنس پایه  از ورق فلزی

مشخصات

نوع پوشش
آبکاری کروم
ارتفاع
175 سانتیمتر
جنس پایه
ورق فلزی
ضمانت
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
پایه
قطر 40 سانتیمتر
نظر های موجود
NoTitle
در
سلام
من اگر بخوام حضوری جالباسی رو خربد کنم چطوری باید مراجعه کنم؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام فروش تنها به صورت اینترنتی میباشد ارسال کالا برای تهران رایگان و برای شهرستان به صورت پس کرایه خدمتتون ارسال و درب منزل تحویل شما خواهد شد

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp