جالباسی ایستاده مدرن لیلیوم

جالباسی ایستاده مدرن لیلیوم Lilium

جالباسی ایستاده مدرن لیلیوم با پوشش مشکی سوپر مات با طراحی مدرن و شیک با پایه سه تایی مناسب دفاتر و منازل شیک و لوکس
______
مشخصات فنی:
جنس : فلزی
ارتفاع: 180 سانتی متر
نوع پوشش: مشکی سوپر مات

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Lilium
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 2 هفته (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۱۵۰,۰۰۰ تومان

راهنمای خرید جالباسی ایستاده مدرن لیلیوم

جالباسی ایستاده مدرن لیلیوم یکی از شیک ترین مدل های جالباسی است که به دلیل داشتن طراحی خاص، امکانات ویژه در اختیار شما قرار می دهد. شکل ظاهری ساده و مدرن این محصول به واسطه داشتن پوشش مشکی سوپر مات یک انتخاب ایده آل برای محیط های کاری و محل زندگی به شمار می آید.

مقاومت بالا در برابر خط و خش، ضربه و کم جا بودن از مشخصات کل این محصول پرفروش است. اگر به دنبال خرید یک جالباسی با قیمت مناسب و اقتصادی هستید که در عین با کیفیت بودن؛ ظریف و زیبا نیز باشد بهترین پیشنهاد برای شما خرید جالباسی ایستاده مدرن لیلیوم است. فروشگاه خانه شما به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع جالباسی امکان خرید محصول با کیفیت و قیمت مناسب را برای شما فراهم می کند.

جالباسی ایستاده طرح لیلیوم

ویژگی های جالباسی ایستاده مدرن لیلیوم

امروزه زندگی در خانه های کوچک اجازه مانور دادن در دکوراسیون را به افراد نمی دهد و همین امر سبب شده تا تولید کنندگان برتر با بکارگیری روش های جدید، محصولات زیبا و مناسب طراحی و تولید کنند. جالباسی ایستاده مدرن لیلیوم یکی از جدیدترین تولیدات موجود در بازار است که به دلیل ظاهر بسیار شیک و زیبا انتخاب ایده آل برای محیط های مختلف به شمار می آید. یکی از متفاوت ترین محصولاتی که در عین سادگی و کم جا بودن؛ بسیار کاربردی و مفید است.

طراحی فوق العاده شیک این محصول به حالت شاخه های درخت است که از برخورد لباس ها با هم جلوگیری می کند، همچنین به دلیل بلند بودن میله های نگهدارنده امکان آویزان کردن تعداد زیادی کیف، شال و لباس را فراهم کرده است. جنس فلزی این محصول با پوشش مشکی سوپر مات رنگ آمیزی شده و مقاومت بالایی در برابر ضربه، خط و خش و غیره دارد.

جالباسی ایستاده مدرن لیلیوم 180 سانتی متر ارتفاع دارد پس بدون ترس از همسطح بودن لباس و زمین می توانید وسایل خود را آویزان کنید، همچنین این محصول در شعاع 32 سانتی متری طراحی و تولید شده و می توان گفت که فضای زیادی به خود اختصاص نمی دهد.

کیفیت و مرغوبیت ورق های فلزی این محصول کاملا تایید شده هستند و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند، همچنین به دلیل پوشش دهی فوق العاده، در تماس با پوست هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

خرید جالباسی ایستاده مدرن لیلیوم

جالباسی ایستاده مدرن لیلیوم یکی از پرفروش ترین محصولات در فروشگاه خانه شما است که به دلیل تضمین کیفیت، سلامت کالا و اصالت ورق های فلزی آن؛ از محبوبیت بالایی برخوردار است. استقبال بی نظیر از این محصولات سبب شد تا برند های مختلف در زمینه تولید این محصول فعالیت خود را آغاز کنند. با مراجعه به سایت خانه شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین جالباسی ایستاده مدرن لیلیوم را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

 

مشخصات

نوع پوشش
مشکی سوپر مات
ارتفاع
180 سانتیمتر
پایه
شعاع 32 سانتیمتر
جنس پایه
ورق فلزی
ضمانت
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp