معرفی 10 مدل از برترین لوستر های آشپزخانه ارزان و جدید

معرفی 10 مدل از برترین لوستر های آشپزخانه ارزان و جدید

تاثیر و نقشی که روشنایی در دکوراسیون و زیبایی خانه شما دارد انکار نشدنی است. شما میتوانید از بهترین وسایل و لوازم در چیدمان خانه خود کمک بگیرید اما همه این ها بدون روشنایی جلوه دلخواه شما را نخواهند داشت. اینجاست که بحث لوستر ها پیش می آید. لوسترها در دکوراسیون همواره نمادی از ظرافت، مجلل و کلاس بوده اند، تاثیر آنها را در زیبایی خانه خود دست کم نگیرید. لوستر ها با طرح های متنوع و خاص خود حتی زمانی که چراغ ها خاموش هستند، تاثیر خود را در زیبا سازی فضا حفظ میکنند. برای انتخاب درست شما باید با انواع لوسترها آشنایی پیدا کنید سپس با توجه به استایل و چیدمان خانه و اتاق های خود محصول مناسب را خریداری کنید.

در این بخش ما به صورت اختصاصی به بررسی انواع لوستر آشپزخانه می پردازیم.

انواع لوستر آشپزخانه

ساختن یک فضای کاری راحت در آشپزخانه شما پروژه ای است که نیاز به ملاحظات دقیقی می باشد. به طور مثال کاربردهایی که شما از آشپزخانه خود دارید و یا نوع چیدمان آن و از آنجایی که برای هر خانواده، آشپزخانه و خانه متفاوت است، هیچ قانون واحدی برای انتخاب بهترین نور در فضای شما وجود ندارد.

هنگامی که می خواهید لوستر را انتخاب و خریداری کنید، باید بدانید که نوع مناسب آن برای نیاز شما چیست. این که آیا صرفا برای هدف نورپردازی به آن نیاز دارید یا برای کامل کردن سبک چیدمان خود؟ زمانی که در مورد انواع لوسترها اطلاعاتی داشته باشید، بررسی و انتخاب کردن آن برای شما آسانتر خواهد بود. در این بخش ما راجع به لوستر های مناسب آشپزخانه شما که در سایت فروشگاه خانه شما آمده اند را راهنمایی میکنیم و جدیدترین مدل های لوستر را بررسی خواهیم کرد.

اگر می‌ خواهید از بین طیف گسترده‌ ای از لوسترها بهترین را انتخاب کنید، در ادامه این صفحه همراه ما باشید.

لوسترهای مدرن

اگر به سبک مینیمالیستی علاقه دارید و آشپزخانه خود را به این سبک طراحی کرده اید، لوسترهای مدرن از نظر زیبایی و ظرافت برای شما مناسب ترین و کاربردی ترین انتخاب هستند. آنها در اشکال هندسی و با تزئینات کم و ساده هستند. پس اگر دکوراسیون مد نظر شما چیدمانی ساده و مینیمال دارد، بهترین آپشن برای شما برای نورپردازی و داشتن یک فضای زیبا و منحصر به فرد در آشپزخانه استفاده از چراغ آویز های مدرن می باشد.

لوستر مدرن آشپزخانه

شما میتوانید با یک لوستر مدرن آشپزخانه و اتمسفر حاضر در آشپزخانه خود را به طور کلی متحول کنید. روز به روز مدل های جدیدتری از این سبک وارد بازار خواهد شد که میتواند به آشپزخانه شما ظاهری متحیر کننده هدیه کند.

لوسترهای خطی

این نوع از چراغ آویزها به دلیل شباهتشان به نوع لوستر های مدرن میتواند بهترین انتخاب برای چیدمان های ساده باشند. آرایش خطی چراغ ها قابلیت این را دارند که علاوه بر نورپردازی کاربردی، جلوه ای مرتب به فضای شما ببخشند. اگر که آشپزخانه شما فضایی کشیده و باریک دارد یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای شما لوستر های خطی می باشند.

فضای آشپزخانه و محیط غذاخوری خود را تصور کنید که با لوستری به سبک خطی دکور شده باشد، قطعا از زیبایی و جلوه ی این مدل شگفت زده می شوید. بسیاری از طراحان خلاق با آمیختن دو سبک مدرن و خطی موفق شدند که این سبک را به یکی از جدیدترین و برترین انواع لوستر آشپزخانه تبدیل کنند.

لوستر خطی مدرن

لوستر آرام

لوستر آرام یکی از برندهای لوستر در ایران می‌باشد. این برند با استفاده از طرح‌ و نقش‌ های زیبا و متنوع، این امکان را به شما می‌دهد که با توجه به دکوراسیون فضای خود از لوستر مناسب استفاده کنید. لوستر مناسب از این برند برای آشپزخانه شما، لوستر تک شاخه می‌باشد که با توجه به رنگ و طرح آشپزخانه خود می‌توانید از انواع لوستر آرام استفاده کنید و نورپردازی دلنشینی را برای محیط آشپزخانه خود به ارمغان بیاورید.

این برند تا به حال محصولاتی در سبک های خطی، شعله ای، شاخه ای ،کریستالی و غیره تولید کرده که بسیار پرطرفدار هستند. خبر خوش این است که شما با مراجعه به بخش فروش لوستر در سایت ما میتوانید برترین محصولات این برند را مشاهده و همچنین آنها را با بهتریت قیمت تهیه کنید.

لوستر آرام برای آشپزخانه

لوستر چرمی

لوستر چرمی امروزه یکی از محبوب ترین و جدیدترین مدل ها محسوب می شود. طراحی خاص و منحصر به فرد این چراغ آویزها به آشپزخانه شما ظاهری دنج و آرام میدهد. طراحی شیک این مدل بر گرفته از سبک مدرن می باشد، و ظاهری زیبا، چشم نواز و سازگار با انواع دکورهای آشپزخانه از ویژگی های لوستر چرم است.

این چراغ آویزها با نور زرد و ظاهر مزین شده خود با چرم محیطی دلنشین در آشپزخانه و محیط غذاخوری شما می آورند فعالیت های شما در این محیط را برای شما لذت بخش میکنند.

لوستر چرمی گرد

لوستر آویز چتری

طراحی چتری شکل و مینیمالیستی و مدرن این نوع از لوسترها به محیط آشپزخانه شما تازگی و روح می بخشد. این چراغ آویز ها مدلی ساده اما چشمگیر دارند. پس اگر که دوست دارید لوستری را انتخاب کنید که در عین سادگی در چشم همه بدرخشد این مدل مناسب شماست.

لوستر آویز چتری بزرگ مثلث

چراغ آویز های چند شعله

زیبایی در سادگیست! روشنایی آویز های تک شعله و یا چند شعله در عین سادگی همگان را متحیر خود میکند. فقط کافیست بدانید که در چه استایل و سبک دکوراسیون از آنها استفاده کنید.

اگر طراحی آشپزخانه شما به سبک کلاسیک، کژوال و یا مینیمال است، با استفاده از این چراغ آویزها جلوه و زیبایی فضا شما را چند برابر میکند. در سایت "خانه شما" میتوانید این نوع لوسترها را در طرح و رنگ های متنوع مشاهده نموده و با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت آن را تهیه کنید.

چراغ آویز مدل مثلث لوزی

لوستر کریستالی

کریستال ‌های این نوع لوستر ها از شیشه ساخته شده‌ اند که جلوه درخشان ‌تر و منشوری‌ تری را ارائه می‌ دهد. لوستر کریستالی به هر فضایی ظاهری چشمگیر می بخشد. در ابتدا از لوستر ها برای نگه داشتن تعداد زیادی شمع برای روشنایی فضاهای بزرگ استفاده می شد. اما امروزه با افزودن کریستال ها به آن، نور بزرگ تر و گسترده تر شد.

اگر آشپزخانه ای وسیع و به رنگ روشن دارید لوسترهای کریستالی با درخششی گرم میان محیط آشپزخانه شما به شما کمک بزرگی خواهند کرد. نصب این نوع از لوسترها در مرکز سقف آشپزخانه شما باعث پخش نور در تمام محیط شده و علاوه بر انجام وظیفه روشنی بخشی خود زیبایی و جلوه ای بی نظیر برای شما به ارمغان می آورند.

لوستر اس ام دی کریستالی

لوستر شاخه ای

این نوع لوستر ها سبک های مختلفی دارند. سبک های قدیمی این نوع از چراغ آویزها اغلب مناسب بخش های دیگر خانه مانند اتاق نشیمن می باشند. اما جدیدترین سبک های این مدل در طرح های خاص و گاهی عجیب برای آشپزخانه شما انتخابی مناسب است. اگر علاقمند به طراحی ها و دکور های خاص، منحصر به فرد و در عین حال ساده هستید میتوانید با انتخاب این سبک ها آشپزخانه رویاهای خود را داشته باشید.

لوستر 12 شاخه

برای خرید انواع لوسترهای آشپزخانه و اپن می توانید از این لینک استفاده نمایید : لوستر آشپزخانه

برترین لوسترهای آشپزخانه + نمونه و قیمت

این بخش اختصاص به محصولات وب سایت ما یعنی "خانه شما" دارد. مهم ترین قسمت مطلب اینجاست. جایی که ما جذاب ترین محصولات خود را در عنوان برترین لوسترهای آشپزخانه به شما معرفی میکنیم. در این بخش همراه ما باشید تا ما تکه گمشده پازل طراحی و دکوراسیون آشپزخانه شما را در اختیارتان قرار بدهیم.

جدید ترین مدل لوستر آشپزخانه و قیمت لوستر آشپزخانه در ادامه بررسی خواهد شد.

لوستر آشپزخانه مدرن

این نمونه از لوستر، ترکیب زیبا و دلنشینی از دو سبک مدرن و خطی می باشد. در ادامه شما را با مشخصات فنی و ظاهری این محصول منحصر به فرد آشنا میکنیم.

دارای رنگ بدنه سفید و مشکی و نور حالت مهتابی و یا خورشیدی.

جنس این محصول از آلومینیوم، و سایز آن 130 سانتی متر می باشد.

این مدل دارای ریموت کنترل، گارانتی 12 ماهه و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع و تعویض ال ای دی می باشد.

لوستر مدرن اس ام دی تودلی

 لوستر اس ام دی تودلی

اگر آشپزخانه یا سالن غذاخوری شما فضای بازی دارد و شما به دنبال لوستری هستید که علاوه بر زیبایی قدرت نوردهی بالایی داشته باشد این محصول مخصوص شماست.

سایز این مدل 50 * 30 * 30 می باشد و دارای قدرت نوردهی فوق العاده تا 15 متر مربع است.

به همراه 12 ماه گارانتی و بدنه ای از جنس آلومینیوم.

دارای قابلیت تعویض ال ای دی و تنظیم ارتفاع

 

لوستر تودلی آشپزخانه اس ام دی

لوستر SMD و led خطی

این مدل از سبک لوستر خطی با نورهای سفید و زرد و ابعاد 5*160 میتواند انتخاب مناسبی برای بالای سطح میز غذاخوری و همچنین آشپزخانه شما باشد.

جنس بدنه این محصول از آلومینیوم و دارای قابلیت تعویض LED و تنظیم ارتفاع است.

لوستر اس ام دی خطی آشپزخانه

 لوستر خطی سه شعله

لوستر خطی سه شعله یکی دیگر از محصولات زیبا و پرطرفدار سبک خطی می باشد. این مدل با ظاهر ساده ای که دارد مناسب چیدمان های سبک مینیمال می باشد.

این محصول دارای: وزن 6/2کیلوگرمی، قابلیت تنظیم ارتفاع و 3 عدد سرپیچ E27 می باشد.

ارتفاع این لوستر 70سانتی متر و عرض آن 65 سانتی متر است و جنس بدنه آن از فلز می باشد.

لوستر سه شعله خطی آشپزخانه

لوستر 5 شعله آرام مدل 5/82023

بدنه فلزی و پوشیده شده از رنگ کوره ای الکترواستاتیک ضد خش باعث شده است مقاومت این محصول بسیار بالا و عمری طولانی داشته باشد. شما همچنین میتوانید با استفاده از قابلیت تنظیم ارتفاع و کوتاه و بلند کردن زنجیر ها این لوستر را ارتفاع مورد نظر خود نصب کنید. یکی دیگر از مواردی که باعث زیبایی این مدل شده، روکش مخملی است که روی زنجیر آن کشیده شده.

ابعاد این مدل 50*50*75سانتی متر است که دارای حباب شیشه ای دو گلس و سرپیچ E27 می باشد.

لوستر 5 شعله آرام مدل 82023/5

لوستر تک شعله آرام مدل 15/1/83021

از مشخصات این محصول می توان به بدنه فلزی پوشیده شده از رنگ الکترواستاتیک ضدخش آن اشاره کرد.

شما میتوانید با استفاده از قابلیت تنظیم ارتفاع و از طریق کوتاه و بلند کردن زنجیر و کابل، ارتفاع آن را به مقدار دلخواه خود تغییر دهید. این لوستر در رنگ های مشکی، طوسی، طلایی و ابعاد 15*15*75سانتی متر قابل سفارش می باشد. در این مدل کریستال هایی مرغوب استفاده شده که باعث درخشش و زیبایی بیشتر این لوستر می شود.

لوستر تک شاخه آرام برای آشپزخانه

لوستر آویز چتری متوسط

این نمونه از لوستر آویز چتری دارای 4 شعله و جنس فلز می‌ باشد.

قطر این محصول 47 سانتیمتر بوده و در رنگهای سفید و مشکی قابل ارائه است.

لوستر آویز چتری متوسط

چراغ آویز مدل مثلثی سه شعله

این چراغ آویز انتخاب بسیار معقولانه ای برای فضاهایی با نوع دکور مدرن و مینیمال است.

این محصول در رنگ های آنتیک، سفید، مشکی و استیل و به صورت 1 شاخه و 3 شاخه، و همچنین با پایه خطی و پایه گرد قابل سفارش می باشد.

چراغ آویز مدل مثلث

آویز ستاره تک شعله

اگر که هدف شما داشتن آشپزخانه ای دنج و جمع و جور و با دکوری ساده است، ما لوستر ستاره تک شعله تسمه ‌ای را به شما معرفی می کنیم. این محصول دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم و قطر 25 سانتی متر است که در رنگ ‌های مشکی، سفید، آنتیک و استیل موجود و قابل سفارش می ‌باشد.

آویز ستاره تک شعله

لوستر خطی کریستالی

لوستر خطی کریستالی انتخابی مناسب برای آشپزخانه هایی است که به صورت مدرن دیزاین شده اند.

این مدل دارای بدنه ای فلزی می باشد که با رنگ الکترواستاتیک ضدخش و آبکاری پوشیده شده است.

و همچنین قطر آن 25 سانتی متر و ارتفاع آن 70سانتی متر است.

تعداد سرپیچ های این محصول 9 عدد و نوع سرپیچ ها E14 می باشد.

این لوستر دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است و به شما این امکان را میدهد که با کوتاه و بلند کردن کابل، ارتفاع آن را در مقدار مورد نیاز خود تنظیم کنید.

لوستر خطی کریستالی

لوستر تمام کریستالی

لوستر تمام کریستالی یکی دیگر از لوستر های محبوب و مناسب برای آشپزخانه و سالن غذاخوری شما می باشد. این مدل در رنگ های طلایی، استیل، زیتونی قابل سفارش است.

جنس بدنه این لوستر از آلومینیوم و کریستال بوده و قطر آن 50 سانتی متر است.

لوستر تمام کریستالی

سخن پایانی

در این صفحه از وبلاگ وب سایت "خانه شما" ما اطلاعات جامعی درباره جدیدترین مدل لوستر آشپزخانه، انواع لوستر آشپزخانه و قیمت و مدل لوستر آشپزخانه در اختیار شما قرار دادیم. لوستر ها وسایل روشنایی هستند که به خانه شما روح و زندگی میبخشند پس بهتر است مطمئن شوید در انتخاب آنها نهایت سعیتان را به کار بگیرید. ما در تک تک قدم های شما به سمت ساختن و چیدن خانه رویائی خود همراه شما خواهیم بود و با محصولات با کیفیت و منحصر به فرد شما را در این راه حمایت خواهیم کرد.

نظر خود را بنویسید

whatsapp