بهترین برندهای روتختی موجود در بازار

بهترین برندهای روتختی موجود در بازار

روتختی از مهم ترین تجهیزات در اتاق خواب به حساب می آید که در زمان انتخاب و خرید آن باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید تا خریدی بهینه را تجربه کنید.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با بهترین برندهای روتختی موجود در بازار، نکات مهم در زمان روتختی، مدل های مختلف روتختی  و غیره آشنا کنیم.

اگر شما هم جز آن دساه از افرادی هستید که تمایل به خرید روتختی برای اتاق خواب خود دارید این مقاله را از دست ندهید.

قبل از خرید هر چیزی بهتر است در ارتباط با آن اطلاعاتی را به دست بیاورید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
در زمان خرید روتختی بهتر است به نوع روتختی از لحاظ ساده یا طرح دار بودن، نوع  الیاف به کار رفته در روتختی طبیعی یا مصنوعی، رنگ و غیره توجه داشته باشید.

روتختی از جمله تجهیزاتی است که بهتر است برای حفظ بهداشت هر دوسال یکبار تعویض شود بنابراین با توجه به این که محصولات به صورت مداوم استفاده می شوند باید محصولی باکیفیت را خریداری نمایید.

برای پوشش تخت بهتر است به مدل تختخواب توجه داشته باشید، زیرا مدل های مختلفی از روتختی وجود دارد و شما باید به گونه ای خرید خود را انجام دهید که برای شما صرفه اقتصادی بالایی داشته باشد.

انواع روتختی

انواع روتختی

همان طور که در سطرهای بالا اشاره کردیم مدل های مختلفی از روتختی وجود دارد که شما کاربران عزیز بهتر است در زمان خرید به مدل آن توجه داشته باشید.

روتختی تکه دوزی

روتختی تکه دوزی

در این مدل از روتختی از تکه پارچه های رنگی درست شده است که ظاهری جذاب و شیک دارد و می تواند انرژی مثبتی را برای اتاق به وجود بیاورد.

روتختی گلدوزی

روتختی گلدوزی

امروزه پیدا کردن روتختی های گلدوزی شده کار بسیاری سختی می باشد اما بهتر است که بدانید این محصولات با توجه به سادگی که دارند می توانند زیبایی بسیاری را برای محیط به وجود بیاورند از این رو کمی دردسر برای پیدا کردن آن به خرید آن می ارزد.

گلدوزی های انجام شده بر روی تخت می تواند کار دست هنرمندانی باشد که حس لطافت خود را به آن منتقل می کنند از این رو این مدل از روتختی ها می تواند حس و حال بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

روتختی های چاپی

روتختی های چاپی

از متداول ترین مدل های روتختی می توان به نمونه های چاپی اشاره کرد که برند روتختی ها می تواند ترک یا داخلی باشد و با توجه به طرح های جذابی که بر روی آن نقش بسته است می تواند جذابیت بسیاری را برای محیط شما به وجود بیاورد، اما بهتر است در زمان خرید این محصولات با توجه به تنوع بالایی که دارند به دکوراسیون اتاق خواب خود توجه داشته باشید.

روتختی چهل تکه

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید حال و هوای سنتی برای اتاق خود به وجود بیاورید می توانید از روتختی چهل تکه استفاه کنید در واقع این محصولات نوعی پالت رنگی هستند که می توانند ظاهری زیبا و جذاب را برای اتاق شما به وجود بیاورد.

مدل های مختلف روتختی با توجه به جنس آن ها

روتختی پلی استر

روتختی پلی استر

روتختی پلی استر همان طور که از نام آن مشخص است در روند طراحی آن از پلی استر استفاده سده است و می تواند گرمای بسیاری را در خود نگه دارد به همین دلیل بهترین گزینه برای افرادی است که در فصل های مختلف سال احساس سرما می کنند.

برای آن که طول عمر روتختی پلی استر بیشتر باشد بهتر است برای شستشوی آن از خشکشویی کمک بگیرید و آن را در ماشین لباسشویی های خانگی قرار ندهید. از بارزترین ویژگی های این محصولات می توان به قیمت مناسب و به صرفه آن اشاره کرد که فرد می تواند با صرف هزینه ای مناسب این تجهیزات را خریداری کنید اما بهتر است که بدانید این مدل از روتختی ها طرفداران کمی دارند و برای محیط زیست نیز می تواند خطراتی را به همراه داشته باشد.

روتختی با جنس کتان

روتختی با جنس کتان

از بهترین روتختی های موجود در بازار می توان با روتختی های کتانی اشاره کرد که می تواند حس نشاط را برای فرد به همراه داشته باشد و شما می توانید بدون مراجعه به خشکشویی آن را در منزل خود بشویید و با توجه به کیفیت بالایی که دارند هزینه ای که برای خرید آن پرداخت می کنید نسبتا بالا است.

روتختی پلی کتان

روتختی پلی کتان

ترکیبی از دو روتختی نامبرده در سطرهای قبل است که مقاومت بالایی دارد و شما می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید و همچون روز اول شاهد لطافت و نرمی آن باشید و برای افرادی که تمایل دارند روتختی را در منزل و تحت نظارت خود بشویند گزینه ای مناسب است.

روتختی با جنس ساتن

روتختی با جنس ساتن

ظاهری شیک و لاکچری دارد و در زمان استفاده چروک نمی شود و می تواند زیبایی بسیاری را برای اتاق خواب شما به همراه داشته باشد در بسیاری از مواقع این مدل از روتختی ها را با کمک نوارهای توری تزیین می کنند اما بهتر است که بدانید این روتختی ها گزینه ای مناسب برای استفاده روزانه نیست و بیشتر افرادی که تازه عروس هستند آن را خریداری می کنند.

روتختی با جنس لینن

روتختی با جنس لینن

لینن از جمله پارچه هایی است که دوام و زیبایی دارد و برای افرادی که تمایل دارد که روتختی با الیاف طبیعی داشته باشند گزینه ای مناسب است استفاده از این روتختی ها گزینه ای ایده آل برای فصل های گرم سال به حساب می آید و در دیگر فصل ها می توانید نمونه های دیگر روتختی را جایگزین کنید.

روتختی با جنس ابریشم

روتختی با جنس ابریشم

همان طور که از نام آن مشخص است در روند تولید آن از پارچه های ابریشم استفاده شده است که ظاهری بسیار زیبا و جذاب را برای روتختی به ارمغان می آورد  اما بهتر است که بدانید این محصولات گرانقیمت هستند و در اثر برخورد نور آفتاب با روتختی امکان آسیب دیدن آن وجود دارد  می تواند الکتریسیته ساکن ایجاد کند.

لازم به ذکر است با توجه به برند روتختی می توان گفت که تکه های مختلفی از جمله روبالشی، ملافه کش دار، لحاف، روتختی، روبالشی اضافه، رویه کوسن، ملافه روانداز و غیره وجود دارد توجه داشته باشید که ست های نامبرده در برخی از برندهای روتختی امکان دارد بیشتر و یا کمتر باشد.

نکات خرید روتختی

نکات خرید روتختی

با توجه به تنوع بالایی که روتختی دارد برند روتختی مختلفی در دنیا اقدام به تولید این محصولات کرده اند که شما کاربران عزیز برای آن که انتخابی بهینه را تجربه کنید بهتر است قبل از خرید به نکاتی توجه داشته باشید.

ما در ادامه به نکاتی که می تواند در خرید روتختی به شما کمک کند اشاره خواهیم کرد که بتوانید با توجه به این نکات بهترین برند روتختی را برای تختخواب خود انتخاب کنید.

دیزاین و چیدمان اتاق خواب

بیشتر بدانید : نکات کلیدی در خرید انواع روتختی و مدل های آن

دیزاین و چیدمان اتاق خواب

در زمان انتخاب روتختی بهتر است که به چیدمان اتاق خود توجه داشته باشید برای نمونه باید روتختی را با مواردی چون نوع کفپوش، فرش، پرده، جنس پرده و غیره هماهنگ نمایید، در اتاق خواب های مدرن با توجه به طراحی که دارند  استفاده از روتختی های تکه دوزی یا گلدوزی شده انتخاب مناسبی نیست از این رو بهتر است با توجه به چیدمان و دیزاین اتاق خود بهترین برند روتختی را خریداری نمایید.

رنگ روتختی

رنگ روتختی از جمله نکاتی است که افراد در زمان خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند و حتما باید با المان های مختلفی در اتاق هماهنگ باشد برای نمونه میتوان رنگ پرده و روتختی را با همدیگر هماهنگ کنید.

از دیگر نکاتی که در زمان انتخاب رنگ روتختی باید به آن توجه داشته باشید متراژ اتاق است استفاده از رنگ های تیره برای اتاق خواب های کوچک می تواند فضا را دلگیر و کوچکتر از آن چه که هست نشان دهد از این رو بهتر است برای این اتاق ها از رنگ های ملایم یا روشن استفاده کنید.

روحیه و سن فرد نیز نقش بسیار مهمی در رنگ روتختی دارد، توجه داشته باشید برای اتاق خواب افراد بزرگسال یا زوج های جوان استفاده از روتختی های کارتونی می تواند نمایی زشت را برای اتاق به وجود بیاورد و برعکس روتختی های ساتن و توری برای اتاق خواب کودک نیز می تواند در روحیه کودک تاثیر بگذارد از این رو بهتر است در زمان انتخاب روتختی به سن و سال افراد نیز توجه داشته باشید.

سایز روتختی

از دیگر نکاتی که در زمان خرید روتختی باید به آن توجه داشته باشید سایز روتختی است و در زمان خرید حتما باید به سایز تختخواب و تشک توجه داشته باشید.

کیفیت روتختی

بسیاری از افراد قبل از آن که به نکات گفته شد در سطرهای بالا توجه کنند به کیفیت این محصولات توجه نشان می دهند که امری کاملا درست است و در زمان خرید بهتر است محصولی را خریداری کنید که کیفیت بسیار بالایی داشته باشد بنابراین برای آن که بتوانید روتختی باکیفیتی را خریداری کنید باید به برند روتختی توجه داشته باشید که حتما معتبر باشد.

بیشتر بدانید: چیدمان اصولی تختخواب در اتاق خواب کوچک

قیمت روتختی

با توجه به مدل های مختلفی که روتختی دارد نمی توان برای آن قیمت ثابتی را عنوان کرد زیرا هر کدام از روتختی ها مشخصات خاص خود را دارند و حتما در زمان خرید باید به آن توجه داشته باشید. اما به طور کلی عواملی هستند که به صورت مستقیم می توانند در بهای تمام شده این محصولات تاثیر گذار باشند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برترین برند روتختی

برترین برند روتختی

از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در بهای تمام شده روتختی می توان به برند روتختی اشاره کرد، امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید روتختی فعالیت می کنند که در بازار شاهد نمونه مختلفی از آن هستیم و بسیاری از افراد ترجیح می دهند که روتختی های ترک را برای اتاق خواب خود خریداری نمایند زیرا کیفیت و تنوع بالایی دارند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود بهترین مدل روتختی را برای اتاق خواب خریداری نمایید.

شما کاربران عزیز که قصد خرید  روتختی در تهران را دارید می توانید خرید خود را از برترین برند روتختی انجام دهید هر چه برند تولید کننده روتختی شناخته شده تر باشد به طبع محصولات آن کیفیت بیشتری دارد. ما در ادامه به برخی از معتبر ترین برند روتختی ترک اشاره خواهیم کرد:

  • برند تاچ (Taç)
  • ازدیلک (Özdilek)
  • فرست چویس (First Choice)
  • ای گجلر استانبول (İyi Geceler İstanbul)
  • سارو (Sarev)
  • الارت (Elart)

برای خرید روتختی در تهران می توانید به مراکز معتبر که به صورت تخصصی در زمینه روتختی و کالای خواب فعالیت می کنند مراجعه نمایید.

متریال های به کار رفته در روند طراحی روتختی

همان طور که در سطرهای بالا اشاره کردیم الیاف مختلفی برای تولید روتختی به کار رفته است که هر کدام از آن قیمت مختلفی دارند برای نمونه روتختی ابریشیمی در مقایسه با روتختی لینن قیمت بیشتری دارد.

تعداد تکه های موجود در روتختی

تعداد تکه های موجود در روتختی

تعداد تکه های سرویس روتختی ارتباط مستقیمی با بالا رفتن هزینه ها دارد و هرچه سرویس روتختی مجهز باشد به طبع قیمت آن نیز بیشتر است.

اندازه و ابعاد روتختی

روتختی با توجه به نوع تخت دارای ابعاد مختلفی است و شما با توجه به مدل تختخواب خود می توانید آن را خریداری نمایید به طور کلی روتختی در مدل های روتختی دونفره ، تک نفره، روتختی نوجوان، کودک، کینگ و سوپر کینگ در بازار وجود دارد.

مقدار پارچه ای که در انواع روتختی به کار می رود با هم دیگر متفاوت است از این رو هر چه پارچه بیشتری برای روتختی استفاده شود به طبع قیمت آن نیز بیشتر است برای نمونه روتختی دونفره مقدار پارچه بیشتری را در مقایسه با روتختی کودک استفاده کرده است و هزینه ای که برای خرید آن پرداخت می کنید بیشتر است.

لیست حدود قیمت روتختی دو نفره

لیست حدود قیمت روتختی دو نفره

شما کاربران عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت روتختی دونفره و دیگر مدل های آن با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و با صرف هزینه ای مناسب بهترین برند روتختی را برای خرید خود انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که در زمان خرید روتختی بهتر است به برند روتختی توجه ویژه ای داشته باشید و همواره از برند روتختی معتبر خرید خود را انجام دهید.

کلام پایانی

رو تختی از جمله تجهیزات کاربردی در اتاق خواب به شمار می آید که نوعی لباس و پوشش برای تحت شما محسوب می شود و برندهای روتختی معتبری در کشور و خارج از کشور به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند که شما می توانید با کمی تحقیق در ارتباط با برند روتختی، بهترین انتخاب را داشته باشید.

مقاله مرتبط: نکات مهم هنگام خرید تختخواب که باید بدانید

نظر خود را بنویسید

نظرات

فکر کنم تنها مقاله ای که راجب روتختی ها وقت گذاشته و داره رو برنده ها توضیح میده شما باشید. ممنون واقعا چون حساسیت داشتم دنبال همچنین مقاله ای بودم
۱۴۰۲/۴/۱۵
whatsapp