مراکز و بازار لوستر فروشی در تهران

مراکز و بازار فروش لوستر در تهران

شهر تهران از جمله پرجمعیت ترین شهرهای کشور به حساب می آید و با توجه به این که پایتخت کشور نیز این شهر پر جمعیت می باشد میزان عرضه و تقاضا برای لوستر و دیگر تجهیزات روشنایی بسیار بالا است از این رو مراکز معتبری در این شهر وجود دارد که می تواند مدل های متنوعی از لوستر را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهند.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با مراکز لوستر فروشی در تهران با شما کاربران عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید.

فروش لوستر و آباژور

شهر تهران از جمله مراکز پرجمعیت در کشور است که با توجه به جمعیت بالایی که دارد میزان تقاضا لوستر در این شهر بسیار بالا است از این رو مراکز معتبری در شهر تهران وجود دارند که در زمینه فروش لوستر به صورت تخصصی فعالیت می کنند، لازم به ذکر است که محدوده فعالیت این مراکز به صورت خرده فروشی می باشد و شما برای آن که در زمان خرید این محصولات هزینه کمتری را پرداخت کنید بهتر است به بازار یا مرکزی مراجعه کنید که به صورت عمده محصولات خود را به فروش می رساند.

در محله های مختلف شهر تهران فروشگاه هایی هستند که در زمینه فروش لوستر به صورت تخصصی فعالیت می کنند اما بسیاری از افراد در تلاش هستند که برای خرید خود به بازار اصلی این محصولات مراجعه کنند چرا که هزینه پرداخت شده برای تجهیزات مناسب می باشد و دوم آن که این بازارها تنوع بالایی دارند که مشتری می تواند بدون محدودیت و با توجه به نیاز، سلیقه و همچنین بودجه ای که برای خرید لوستر در نظر گرفته است این تجهیزات را خریداری نماید.

فروشگاه هایی که در زمینه فروش لوستر فعالیت می کنند معمولا به صورت تخصصی یک یا چند مدل از این محصول را به فروش می رسانند و با توجه به تجربه بالایی که در این زمینه دارند می توانند به مشتریان در انتخاب بهترین لوستر کمک کنند.

برای آن که بتوانید بهترین مراکز لوستر فروشی در تهران را پیدا کنید کافی است ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید تا معتبرترین مراکز را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم.

مراکز خرید لوستر در تهران

مراکز لوستر فروشی در تهران

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم مراکز معتبری در پایتخت وجود دارند که به صورت تخصصی در زمینه فروش مدل های مختلف لوستر فعالیت می کنند و در تلاش هستند که با فروش محصولات باکیفیت رضایت مشتریان را به دست بیاورند.

اگر به دنبال مرکزی هستید که برای خرید لوستر به آن مراجعه کنید و نگرانی بابت کیفیت آن نداشته باشید کافی است در مرورگر گوشی خود عنوان برترین مراکز لوستر فروشی در تهران را سرچ کنید تا اطلاعاتی را در این باره به شما کاربران عزیز ارائه دهد همچنین می توانید در قسمت نظرات کاربران در این سایت ها نیز کمک گرفته و برترین مرکز را برای خرید این تجهیزات انتخاب کنید.

برترین مراکز فروش لوستر تهران

در این بخش برخی از برترین مراکز فروش لوستر در تهران را نام برده و آدرس آنها را ذکر کرده ایم. این مراکز عبارت اند از:

لوستر فروشی خیابان لاله زار

لوستر فروشی خیابان لاله‌ زار

از قدیمی ترین خیابان های شهر تهران می توان به لاله زار اشاره کرد که با آمدن اسم آن به یاد داستان های پدربزرگ ها و مادربزرگ هایمان میافتیم که در این خیابان قدم زده اند و در سینما و کافه های آن اوقات خوشی را سپری کرده اند در واقع می توان گفت از پرخاطره ترین خیابان های شهر تهران می توان به لاله زار اشاره کرد که امروزه به مرکز مهم خرید و فروش لوستر و دیگر تجهیزات روشنایی تبدیل شده است.

خیابان لاله زار، از میدان امام خمینی شروع می شود و تا خیابان انقلاب امتداد دارد و شما می توانید در آن مدل های متنوعی از لوستر از جمله لوستر اتاق کودک، پذیرایی، آشپزخانه، رستوران و غیره را در آن مشاهده کنید.

اگر به دنبال خرید لوستر ارزان قیمت در خیابان لاله زار هستید بهتر است که بدانید ساعت کاری مغازه های این خیابان معمولا از 11 صبح تا 8 شب می باشد و شما کاربران عزیز می توانید در این بازه زمانی خرید خود را از فروشگاه های لوستر فروشی آن انجام دهید.

لازم به ذکر است بسیاری از مغازه هایی که در این راسته فعالیت می کنند در روزهای جمعه نیز می توانند به شما خدمات مورد نظر را ارائه دهند و این امر برای افرادی که در ایام هفته به دلیل مشغله های کاری نمی توانند به فروشگاه های لوستر فروشی در خیان لاله زار مراجعه کنند کمک می کند که در بتوانند در روز تعطیل لوستر مورد نظر خود را از این فروشگاه ها انجام دهند.

مرکز فروش لوستر خیابان ابوسعید

لوستر فروشی خیابان ابوسعید

خیابان ابوسعید از دیگر خیابان هایی است که در آن می توانید مدل های مختلفی از لوستر را مشاهده کنید که مغازه های لوستر فروشی آن از غرب چهار راه گلوبندک شروع و تا غرب میدان منیریه ادامه دارد.

علاوه بر خرید و فروش لوستر در مغازه ها، شما می توانید حجم بالایی از دکوری، لوازم برقی از قبیل آینه و شمعدان، لامپ، لوستر و مدل های مختلف آویز را مشاهده کنید.

راه رفتن در این خیابان می تواند حس و حال جالبی را برای شما به ارمغان بیاورد و از خرید و راه رفتن در آن خسته نمی شوید و خانم هایی که عاشق وسایل دکوری و خرید هستند با مراجعه به این منطقه می توانند لذت بالایی را از خرید خود به دست آورند.

اگر تا به حال به به لوسترفروشی های خیابان ابوسعید نرفته اید به شما توصیه می کنم که برای یکبار هم که شده به فروشگاه های این منطقه مراجعه کنید و لذت یک خرید هیجان انگیز با یک عالمه وسایل تزئینی و دکوری را تجربه کنید.

از دیگر مزایای خرید از فروشگاه های ابوسعید می توان به قیمت مناسب و تنوع بالای محصولات اشاره کرد در واقع این مرکز مناسب تمامی اقشار می باشد زیرا در آن قیمت ها مناسب است و لوکس فروشی هایی نیز وجود دارد که در آن محصولات خاص و مجلل به فروش می رسد بنابراین افراد با بودجه های مختلف می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها دست پر به خانه برگردند.

لوستر فروشی صالح آباد

لوستر فروشی صالح آباد

از دیگر بازارهای اصلی شهر تهران که در زمینه فروش لوستر فعالیت می کنند می توان به بازار صالح آباد اشاره کرد که در حوالی بهشت زهرا واقع شده است و بیشترین محبوبیت و شهرت خود را مدیون مغازه های عمده فروشی آن است هر چند در این منطقه نیز فروشگاه هایی هستند که به صورت تک فروشی محصولات مورد نیاز را در اختیار مشتریان قرار می دهد اگر بخواهیم در ارتباط با موقعیت جغرافیایی این بازار اطلاعات بیشتری را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم بهتر است که بدانید بازار صالح آباد در بزرگراه آزادگان قرار گرفته است، در واقع این بازار بین دو بزرگراه بهشت زهرا و بزرگراه شهید کاظمی در خیابان شهید کلهر واقع شده است.

بیشتر بدانید: درصورتی که نیاز دارید با انواع لوسترهای آشپزخانه آشنا شوید مقاله معرفی 10 مدل از برترین لوستر های آشپزخانه ارزان و جدید را مطالعه نمایید.

اگر به دنبال مراکز عمده فروشی هستید که برای مغازه خود حجم بالایی از لوستر را در مدل های مختلف خریداری کنید ما به شما بازار صالح آباد را پیشنهاد می دهیم در واقع شما در این مرکز می توانید بدون حضور واسطه ها خرید خود را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت انجام دهید و لوستر را به صورت مستقیم از تولید کننده ها خریداری کنید.

شما کاربران عزیز با مراجعه به این بازار می توانید علاوه بر مغازه های لوستر فروشی محصولات برقی و الکتریکی را مشاهده کنید و در صورتی که به این محصولات نیاز داشتید نیز آن ها را تهیه نمایید در واقع با یک تیر دو نشان می زنید.

بازار لوستر خیابان اتابک

بازار لوستر تهران اتابک

از دیگر مراکزی که در زمینه فروش لوستر و وسایل روشنایی فعایت می کند می توان به بازار لوستر اتابک اشاره کرد که در شرق تهران واقع شده است. لازم به ذکر است که این مرکز چندان محبوبیتی در میان مشتریان ندارد اما بهتر است که بدانید برخی از کارگاه های تولید کننده لوستر در خیابان ذوالفقاری در محله اتابک فعالیت می کنند که تولیدات با کیفیتی را به بازار عرضه می کنند و شاید دلیل آن که مردم چند بازار نامبرده در سطرهای بالا را به این بازار ترجیح می دهند می توان به بافت فرسوده آن اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات در مورد برند و مدل های باکیفیت لوستر می توانید معروف ترین برندهای لوستر را مطالعه نمایید.

بازار لوستر خیابان شریعتی

بازار لوستر خیابان شریعتی

اگر از خیابان شریعتی گذر کرده باشید به خصوص محله قلهک مغازه هایی را مشاهده می کنید که در آن مدل های مختلفی از لوستر و دیگر محصولات تزئینی به فروش می رسد و همان طور که می دانید این محله یکی از قدیمی ترین محله های شهر تهران به حساب می آید و شاید دلیل قیمت بالای لوسترهایی که در این منطقه به فروش می رسند نیز به همین خاطر باشد در واقع شما در این منطقه می توانید مغازه های لوکس فروشی بسیاری را مشاهده کنید که حجم بالایی از لوازم تزئینی را به فروش می رساند.

موقعیت جغرافیایی این بازار به گونه ای است که محصولات مورد معامله معمولا لوکس و باارزش هستند و قیمتی که شما بابت خرید این تجهیزات پرداخت می کنید در مقایسه با دیگر بازارهای نامبرده بسیار است و در صورتی که قصد دارید برای خرید لوستر هزینه بالایی را پرداخت نکنید به شما توصیه می کنم که از خرید در فروشگاه های شریعتی بپرهیزید.

بازار لوستر تهران

راسته لوستر فروشی بعثت

در سال های اخیر تولیدکنندگان داخلی لوستر در  ناحیه جنوبی تهران مجموعه ای را تشکیل داده اند. این مجموعه واقع در خیابان ذوالفقاری یا همان محدوده اتوبان بعثت می باشد که این روز ها به یک بورس ارزان قیمت از لوازم روشنایی مخصوصا لوستر  تبدیل شده است.

اگر قصد رفتن به این مرکز لوستر فروشی را دارید اما نمیدانید چگونه باید خود را به آنجا برسانید، لازم است بدانید که برای رفتن به این مرکز لزوما نیاز  نیست که ماشین شخصی داشته باشید بلکه می توانید  به وسیله های حمل و نقل عمومی  سوار شده و در ایستگاه شاهد پیاده شوید.

این مورد نیز تنها یکی از صد مزیت مرکز لوستر فروشی بعثت است. همین که نیاز نیست با ماشین شخصی به آنجا بروید و دچار مشکل پارک شوید!

میدان شوش بازار بزرگ جهزیه ایران

تهران شهری بزرگ است و در آن مغازه های کوچک و بزرگ لوستر  فروشی زیاد دیده می شود اما اگر شما جزو خاص پسند ها بوده و میخواهید یک لوستر بیست را از میان انبوهی از لوستر ها  خریداری نمایید به شما پیشنهاد می کنیم به بازار بزرگ جهزیه ایران سری بزنید.این مرکز  جدیدترین لوستر ها را در خود جا داده  است.  

گفتنی است که این  نمایشگاه بزرگ و  دائمی لوستر در طبقه دوم بازار بزرگ جهزیه  و در قلب میدان شوش  قرار دارد و در آن برای هر سلیقه و بودجه ای لوستر وجود دارد. فقط کافیست یکبار به این نمایشگاه سر  بزنید و شیفته آن شوید؛ چون در آنجا شما با  بهترین فروشندگان و تولید کنندگان مواجه خواهید شد و  با کیفیت ترین لوستر ها را با منصفانه ترین قیمت ها خریداری خواهید کرد.    

یکی دیگر از ویژگی های جذاب این نمایشگاه لوستر که آن را از بقیه متمایز می کند، تضمین کیفیت آن است.

خرید اینترنتی لوستر از فروشگاه خانه شما

امروزه به دلیل وجود ترافیک های سنگین یا نداشتن وقت کافی ، اغلب افراد به سمت خرید های اینترنتی روی آورده اند. در این راستا لازم است  بگوییم که یکی از راه های آسان و بدون دردسری که می تواند  شما را صاحب لوستری زیبا کند، خرید اینترنتی از سایت خانه شما است.

شما می توانید با کمترین دردسر و بدون پشت سرهم گذاشتن ترافیک های سنگین و شلوغی تنها با چند کلیک ساده صاحب لوستر شوید. سایت خانه شما برای کاربرانش این امکان را فراهم آورده است تا با به صرفه ترین روش، خرید اینترنتی خود را انجام دهند. همچنین مشاوران و پشتیبانان این سایت نیز آماده هستند تا کاربران را برای انجام خرید هرچه بهتر یاری دهند.

ویژگی های که یک مرکز خرید لوستر باید داشته باشد

حال که با راه های خرید لوستر و همچنین با مراکز و بازار لوستر فروشی در تهران آشا شدید، شاید سوال شما این باشد که از روی چه فاکتورهایی این بازارها را انتخاب و به شما معرفی کرده ایم. به طور کلی باید در انتخاب یک بازار لوستر فروشی خوب باید چند فاکتور را در نظر گرفت که این فاکتورها عبارت اند از:

امکان انتخاب گسترده

یک مرکز خرید استثنایی لوستر به ارائه مجموعه گسترده ای از لوسترها افتخار می کند. از طرح‌های کلاسیک گرفته تا معاصر، باید سلیقه‌ها، بودجه‌ها و ترجیحات مختلف را برآورده کند و اطمینان حاصل کند که برای هر مشتری یک وسیله عالی وجود دارد.

داشتن متخصص در این حیطه

یک مرکز خرید لوستر خوب باید متخصصانی در این زمینه را در خود جای دهد که دانش عمیقی در مورد هنر و صنعت ساخت لوستر دارند. این متخصصان نه تنها به مشتریان در انتخاب آگاهانه کمک می‌کنند، بلکه به فضای کلی و شهرت مرکز خرید کمک می‌کنند.

معتبر و معروف بودن

بی شک فروشگاه های معتبر، جنس با کیفیت تری را به دست مشتریان می دهند.  به عبارت دیگر همین با کیفیت بودن محصولات است که موجب معروف شدن برند و فروشگاه خاص می شود.

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

یک مرکز خرید خوب به مشتریان خدمات پس از فروش و گارانتی  محصول ارائه می دهد. خدمات پس از فروش عبارت اند از : نصب لوستر یا تعمیر آن در صورت وجود مشکل.

داشتن قیمت های منصفانه

تصور اغلب ما این است که یک لوستر با کیفیت حتما باید قیمت بالایی نیز داشته باشد؛ اما در اصل اینگونه نیست! مراکز خریدی وجود دارند که ضمن ارائه محصولات با کیفیت، قیمت منصفانه ای نیز روی لوستر ها اعمال می کنند.

سخن پایانی

لوستر از جمله تجهیزات روشنایی است که می تواند زیبایی بسیاری را برای محیط شما به وجود بیاورد از این رو خرید آن برای افرادی که زیبایی منزل خود اهمیت می دهند توصیه می شود.

اگر ساکن پایتخت هستید و تمایل دارید که برای خرید لوستر به مراکز معتبر که در پایتخت به فروش لوستر مشغول هستند مراجعه کنید بهتر است به مراکزی که در سطرهای بالا اشاره کردیم سری بزنید و با توجه به نیاز و بودجه ای که برای خرید این تجهیزات در نظر گرفته اید خرید خود را انجام دهید.

ما در سطر بالا برخی از بازارهای معروفی که در زمینه فروش لوستر به صورت تخصصی فعالیت می کنند را به شما دوستان عزیز معرفی کردیم که مراجعه به آن ها خالی از لطف نیست زیرا در این مراکز لوسترهایی در طرح و شکل های مختلفی وجود دارد که برخی از آن ها زیبایی منحصر به فردی دارند و می تواند چشمان شما را به خود خیره کند.

فروش لوستر و آباژور

مقاله پیشنهادی: لیست و قیمت انواع لوسترهای سقفی ارزان

 

نظر خود را بنویسید

whatsapp