10 ایده میز ناهار خوری کوچک و شیک برای آپارتمان

10 ایده میز ناهار خوری کوچک و شیک برای آپارتمان

میز ناهار خوری کوچک یک انتخاب ایده آل برای محیط های خانگی با فضای کم است، در واقع امروزه زندگی آپارتمان نشینی به واسطه کم بودن فضای خانه نیاز به طراحی و دکوراسیون خاص دارد. با توجه به این که در کوراسیون و طراحی داخلی محیط های کوچک امکان مانور دادن دلخواه وجود ندارد، پس بدون شک باید به سراغ وسایل جمع و جور و زیبا رفت.

امروزه مدل های متفاوتی از میز ناهار خوری مناسب برای فضای کوچک طراحی و تولید می شوند که هر یک به دلیل داشتن ویژگی های متنوع و طراحی های متفاوت در دکوراسیون ها خاص مورد استفاده قرار میگیرند. تنوع محصولی و رنگ بندی های مختلف به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از این محصولات در دکوراسیون های متفاوت استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی 10 مدل از شیک ترین میز ناهار خوری کوچک بپردازیم.

10 مدل میز ناهارخوری برای خانه های کوچک

10 مدل میز ناهارخوری برای خانه های کوچک

میز ناهار خوری اپن

یکی از مدل های متفاوت و جذاب از انواع میز ناهار خوری کوچک و شیک، مدل اپن است. در واقع برای داشتن این وسیله تنها باید به تعداد افراد خانواده صندلی تهیه کنید. معمولا در زمان آپارتمان سازی در بخش آشپزخانه سعی دارند از کمترین فضای ممکن، بیشترین استفاده را داشته باشند. میز اپن در واقع همان اپن یا پیشخوان آشپزخانه است که به صورت پهن طراحی می شود و شما می توانید با قرار دادن صندلی در دو طرف آن یک میز ناهار خوری عالی داشته باشید.

میز ناهار خوری گرد

میز ناهار خوری گرد

دایره بودن میز ناهار خوری یک مزیت فوق العاده برای افرادی است که در محیط های کوچک زندگی می کنند. این مدل میز فضای کمتری را اشغال می کنند و به واسطه داشتن طراحی زیبا و شیک می توان از آن در انواع دکوراسیون مدرن و تلفیقی استفاده کنید. انواع میز ناهار خوری سه پایه و چهارپایه گرد در بازار موجود است و می توانید با قرار دادن یک گلدان زیبا بر روی آن، جذابیت آشپزخانه را افزایش دهید.

میز ناهار خوری کوچک و گرد جز امن ترین مدل ها به شمار می آیند زیرا به دلیل گوشه نداشتن، امنیت افراد را تامین می کند. همچنین در زمان جابجایی با تکان خوردن های یکباره، به دیوارها آسیب نمی رساند.

میز ناهارخوری تاشو

میز ناهارخوری تاشو

بدون شک یکی از بهترین میز ناهار خوری کوچک که برای فضای کوچک مناسب است، مدل های تاشو این محصول است. با توجه به عملکرد این محصول، تنها زمان صرف غذا به آن نیاز دارید و تاشو بودن میز به شما کمک می کند تا در دیگر ساعت شبانه روز بتوانید آن را در گوشه ای از آشپزخانه قرار دهید.

ظرافت و زیبایی این مدل به همراه پایه های تاشو از مزایای فوق العاده این محصول به شمار می آیند، همین امر سبب شده تا بتوانید نمونه های بزرگتر آن را خریداری کنید. این کار باعث می شود تا حتی با وجود مهمان، بتوانید از میز غذاخوری استفاده کنید.

میز ناهار خوری سه گوش

میز ناهار خوری سه گوش

این مدل از میز ناهار خوری کوچک برای واحد هایی استفاده می شود که به هیچ عنوان فضای اضافه برای قرار دادن وسایل بلا استفاده را ندارند. میز ناهار خوری کوچک و مثلثی را در کنج و گوشه آشپزخانه قرار دهید و دو طرف دیگر آن صندلی بگذارید. دقت داشته باشید که این مدل مناسب محیط های کوچک است و تنها دو نفر میتوانند از آن استفاده کنند.

میز ناهار خوری مربع یا مستطیل

بهتر است این را هم بدانید : معرفی انواع مدل های میز ناهارخوی کم جا و چند نفره

میز ناهار خوری مربع یا مستطیل

این مدل از میز های ناهارخوری در ساده ترین شکل ممکن طراحی و تولید شده اند، پس بدون شک معیار ست کردن آن با دیگر وسایل خانه به واسطه رنگ بندی خواهد بود. انواع میز ناهار خوری مربع انتخاب ایده آل برای خانه هایی هستند که فضای زیادی برای استفاده از لوازم اضافه ندارند. اگر فضای بیشتری برای مانور دادن دارید می توانید از میز ناهارخوری مستطیل استفاده کنید، این میز بزرگتر و برای خانواده با تعداد بیشتر مناسب تر است.

میز ناهار خوری میگون

میز ناهار خوری میگون

بدون شک این مدل از میز ناهار خوری کوچک و شیک به واسطه داشتن طراحی ساده و رنگ بندی متنوع انتخاب ایده آل برای تمام سبک های دکوراسیون است. این محصول در عین سادگی، بسیار شیک و جذاب است و همین امر سبب شده تا در دسته پرفروش ترین لوازم خانگی و آشپزخانه قرار بگیرد. این میز فضای بسیار کمی اشغال می کند و می توانید یک طرف آن را به دیوار بچسبانید. میز میگون در ابعاد مختلف طراحی و تولید می شود و به شما امکان خرید بر اساس نیازتان را می دهد.

میز و نیمکت ناهار خوری

میز و نیمکت ناهار خوری

خانه های کوچک فضای زیادی برای مانور دادن در اختیار شما نمی گذارد با این حال باید با بکارگیری وسایل شیک و خاص، علاوه بر زیبایی؛ می بایست یک محیط دنج و صمیمی را ایجاد نمایید. استفاده از میز و نیمکت برای فراهم نمودن فضای راحت و دوستانه انتخاب ایده آل به شمار می آید. برای تنوع و جذابیت بیشتر نیز می توانید از میز ناهارخوری ترموود استفاده کنید که با داشتن ظاهر بسیار جذاب و متفاوت، نمای خاص به محیط خانه می دهد.

میز ناهارخوری شیشه ای

میز ناهارخوری شیشه ای

این مدل میز ناهار خوری بسیار شیک و جمع و جور است و می توان گفت که معمولا برای خانواده های دو نفره کاربرد دارد. پایه های بلند این میز سبب شده تا برای ست کردن آن به صندلی های پایه بلند نیاز داشته باشید. طراحی فوق العاده و رنگبندی عالی این وسایل سبب شده تا بتوان از آن در بخش های مختلف با دکوراسیون متنوع استفاده نمود.

میز ناهار خوری پایه بلند

میز ناهار خوری پایه بلند

در سال های اخیر توجه به دکوراسیون و طراحی داخلی منزل بیشتر مورد توجه قرار گرفته و افراد معمولا به دنبال خرید وسایلی هستند که بتوانند به شکل کاربردی از آن استفاده کنند. اگر به دنبال میز ناهارخوری پایه بلند هستند که بتوانید از آن استفاده کاربردی نیز داشته باشید. پیشنهاد می کنیم به سراغ میز تیکا بروید. این محصول با داشتن تنوع در رنگ، ابعاد و شکل ظاهری میز؛ شرایطی را فراهم نموده تا بتوان از آن در بخش های مختلف استفاده نمود.

میز ناهار خوری مدرن

میز ناهار خوری مدرن

معمولا در تولید این تجهیزات از جدید ترین متریال با کیفیت و سبک استفاده می شود. این مدل میز شکل و ابعاد ثابت و خاصی ندارد و گاهی به سادگی یک مدل ساده و گاهی نز شباهت زیادی به میز های کلاسیک و سلطنتی دارد. میز پایه ایفلی یکی از منحصر به فرد ترین مدل ها به شمار می آید که به واسطه داشتن پایه های فلزی از مقاومت خاصی برخوردار است. از این وسایل می توانید در بخش های مختلف خانه نیز استفاده های کاربردی داشته باشید.

ویژگی های بهترین میز ناهار خوری کوچک و شیک

ویژگی های بهترین میز ناهار خوری کوچک و شیک

بدون شک مدل های فوق از بهترین وسایلی هستند که می توانید در آپارتمان کوچک خود به عنوان میز ناهار خوری استفاده کنید. ممکن است در ابتدا خرید این وسایل را الزام ندانید، اما پس از خرید و استفاده های کاربردی از آن می توانید به خوبی به ضرورت آن پی ببرید. برای خرید بهترین میز ناهار خوری کوچک و شیک، توجه به برخی نکات الزامی است و شامل موارد زیر هستند:

ابعاد و اندازه میز ناهارخوری

توجه به ابعاد و اندازه میز از مهم ترین مواردی است که در زمان خرید میز برای محیط های کوچک باید مورد توجه قرار بگیرد. در خانه های کوچک فضای زیادی برای مانور دادن وجود ندارد از این رو وسیله ای خریداری کنید که در عین کاربردی بودن فضای زیادی را اشغال نکند.

میز ناهارخوری گرد به دلیل نداشتن زاویه یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های کوچک است و می توانید در زمان آشپزی نیز به عنوان نیز کار از آن استفاده نمایید. برای آشپزخانه هایی با طراحی جزیره ای می توانید از انواع میز مستطیلی به عنوان میز ناهار خوری و اپن آشپزخانه استفاده نمایید.

متریال و جنس میز ناهارخوری

کیفیت متریالی که در تولید این وسایل استفاده می شود، تاثیر زیادی در مقاومت و ماندگاری آن ها دارد. استفاده از متریال با کیفیت باعث افزایش قیمت این وسایل می شود که البته در مقابل مزایای خاصی نیز به همراه دارد. به راحتی می توان لکه های غذا را از روی آن پاک کرد و در برابر خط و خش نیز مقاومت خوبی دارد.

ارتفاع میز ناهار خوری

نحوه نشستن در هضم درست غذا بسیار موثر است از این رو میز مورد نظر شما باید به گونه ای باشد که در زمان صرف غذا نیاز به خم شدن نباشد، همچنین در زمان نشستن موجب خستگی پا و زانو نشود.

جمع بندی

میز ناهار خوری کوچک و شیک برای آپارتمان یکی از وسایل ضروری به شمار می آید که با استفاده از آن می توانید فضای مرتب و جذاب ایجاد کنید. با توجه به تعداد اعضای خانواده می توانید مدل های متفاوت آن را خریداری کرده و در طول روز به عنوان میز کار در آَپزخانه نیز استفاده نمایید.

مدل های متفاوت از این محصول در بازار موجود است. اگر به دنبال یک وسیله کاربردی هستید که در عین کیفیت از قیمت مناسب نیر برخوردار باشد، بهتر است به سایت خانه شما مراجعه کنید. فروشگاه معتبر و حرفه ای که جدید ترین مدل های میز ناهار خوری را در تنوع رنگی و مدل در اختیار شما قرار می دهد.

مقاله پیشنهادی : راهنمای جامع در خرید انواع میز و صندلی

نظر خود را بنویسید

whatsapp