میز ناهار خوری مستطیل

میز ناهار خوری مستطیل Table

میز ناهار خوری مستطیل 120*80 سانتی با روکش ضد خش MDF قابل شست و شوی آسان و پایه های چوبی ضد آب راش
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : ضد خش MDF
ابعاد : 80 * 120
گارانتی : 2 سال

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: TR505
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۲۹۰,۰۰۰ تومان

میز ناهار خوری مستطیل

انتخاب یک میز ناهار خوری، متناسب با فضای خانه و دکوراسیون آن، همیشه یکی از دغدغه‌های افراد بوده است. در انتخاب این میزها افراد باید فاکتورهای مهمی را در نظر بگیرند؛ چون سبک تزئینی و زیبایی‌شناسی از عوامل مهمی است که در آشپزخانه بسیار جلب توجه می‌کند. همچنین بررسی ابعاد موردنیاز میز و مناسب‌ترین متریال از دیگر عوامل مهم در انتخاب این میزها به شمار می‌روند.

حال در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی میز ناهار خوری مستطیل، شما را در انتخاب یک میز ناهار خوری مناسب با فضای منزلتان یاری دهیم. این میز طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی داشته و خرید آن با مزایای زیادی همراه هست که در بخش‌های بعدی همه‌ی آن‌ها را به طور جزئی بررسی خواهیم کرد. پس اگر به دنبال یک میز خوب برای آشپزخانه‌تان هستید، مطالعه بخش‌های بعدی را از دست ندهید.

ویژگی‌های میز ناهار خوری مستطیل

در ابتدا بیاید ویژگی‌های این میز ناهار خوری مستطیل را باهم مرور کنیم. این میز برای تمامی سبک‌های کلاسیک و سنتی مناسب بوده و می‌توان طرح‌های مختلف آن را با هر دکوراسیونی ست کرد. همین تنوع در رنگ و طرح‌های این مدل میز ناهار خوری است که موجب شده طرفداران زیادی داشته باشد. همچنین در ایران یکی از رایج‌ترین انواع میزهای ناهار خوری، میز مستطیل می‌باشد. علاوه بر این‌ها، یکی از ویژگی‌های دیگر این میز این است که می‌توان آن را در گوشه‌های از پذیرایی قرار داد.

میز نهارخوری مستعطیل

این امکان نیز وجود دارد که یک سمت میز مستطیل برای کمتر کردن فضای اشغالی به دیوار چسبانده شود. به طور کلی استفاده از این نوع میزها برای فضاهای کوچک مناسب‌تر است. درصورتی که از میز ناهار خوری شکل مستطیل در فضای پذیرایی استفاده می‌کنید، می‌توانید برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل، آن را با وسایل دیگری مثل میز جلو مبلی یا کنسول ست کنید.

ظرفیت و ابعاد میز ناهار خوری مستطیل

ظرفیت این مدل میز متغیر بوده و تقریباً می‌تواند تا 12 نفر را دور خود جای دهد. پس اگر تعداد افراد خانواده شما زیاد است، برای جا گیری راحت آن‌ها پشت میز، خرید میر ناهار خوری مدل مستطیل می‌تواند انتخاب خوبی باشد. همچنین ناگفته نماند که ابعاد استاندارد این میزها 120*80 سانتی است.

مقایسه میز ناهار خوری مستطیل با سایر میزها

برای اینکه یک انتخاب مطمئن داشته باشید، تصمیم گرفته‌ایم در این بخش، میز مستطیلی را با سایر انواع میزهای ناهار خوری مقایسه کنیم. میزهای مستطیلی باریک‌تر از میزهای مربع یا گرد بوده و نسبت به آن‌ها فضای کمتری را اشغال می‌کنند. همچنین این مدل به افرادی که در روبه روی هم نشسته‌اند اجازه می‌دهد نزدیکی بیشتر به هم داشته باشند.

این میزها نه تنها فضای بیشتری را اشغال نمی‌کنند، بلکه فضای زیادی را نیز در اختیار افراد قرار می‌دهند. مهم‌تر از همه، میزهای مستطیلی برای دسترسی به همه‌چیز، محیطی راحت برای اشخاص ایجاد می‌کنند.

میز نهارخوری پایه چوبی

خرید میز ناهار خوری مستطیل

شما کاربران عزیز می‌توانید میز ناهار خوری مستطیلی مدل TR505 را با سه رنگ رویه‌ی سفید، مشکی و طرح چوب از سایت خانه شما تهیه نمایید. این میزها قابلیت شست و شوی آسان را داشته و با روکش ضد خش MDF و پایه‌های چوبی ضد آب بسیار استحکام و مقاومت بالایی دارند. با خریداری این محصول می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید، بدون اینکه ذره‌ای آسیب به آن وارد شود.

برای خرید این میز باکیفیت همین الان سفارش خود را ثبت کرده و حداکثر تا 7 روز دیگر آن را رایگان درب منزلتان تحویل بگیرید. همچنین این میز‌ها در سایت خانه شما دارای گارانتی 2 ساله هستند. پس در خرید خود هیچ شک و تردیدی نکنید.

مشخصات

ابعاد
120*80 سانتی متر
جنس بدنه
ام دی اف ضد خش
گارانتی
2 سال
مناسب برای
منازل، محل کار، رستوران ها و کافی شاپ ها
سایر توضیحات
قابلیت شست و شوی آسان - استحکام بالا - طراحی مدرن و کاربردی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp