معرفی پنج مدل صندلی اپن آشپزخانه ارزان قیمت و شیک

صندلی اپن

صندلی های اپن دارای ویژگی های بسیاری از جمله سازگاری با انواع دکوراسیون هستند و می توانند با نام های مختلفی مانند پشت پیشخوان آشپزخانه به عنوان صندلی اپن، کانتر پیشخوان به عنوان پیشخوان یا چهارپایه مورد استفاده قرار گیرند و محیط خانه را جذاب تر کنند.

فروشگاه خانه شما در بهبود این محصولات و تاکید بر ویژگی های صندلی اپن که همیشه فروش بالایی داشته است، خوب عمل کرده است. برای خرید صندلی اپن ارزان با چند کلیک می توانید به راحتی محصول خود را انتخاب کرده و رنگ آن را مشخص کنید. صندلی اپن چوبی مدرن با استفاده از پایه های Super Rush ساخته شده است که کیفیت این محصولات را دو چندان می کند.

تولید صندلی اپن یا کانتر یا صندلی بار، صندلی پیشخوان، صندلی جکدار و غیره بخشی از نیازهای ضروری هر خانه، اداره و دفاتر به ویژه خانه هایی با فضای محدود شده است. یکی از ابزارهای کاربردی در آشپزخانه، صندلی اپن مدرن است. برای خرید صندلی اپنقیمت مناسب، باید نکاتی را رعایت کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

اگر مکان مورد نظر خود را آماده کرده اید، هر چه زودتر یک صندلی اپن جدید بخرید، زیرا نه تنها به زیبایی آشپزخانه، بلکه به سلامت بدن نیز کمک می کند. وب سایت خانه شما در زمینه فروش صندلی اپن و این نوع صندلی ها در جنس های مختلفی مانند: صندلی چوبی، صندلی فلزی، صندلی فایبرگلاس و صندلی های روکش پارچه و چرم تولید و عرضه می شود.

صندلی کانتر پیشخوان

صندلی ثابت یا صندلی جکدار؟

خانم ها معمولا بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می گذرانند. همچنین هنگام آشپزی و کار در آشپزخانه نیاز به استراحت دارند. صندلی جکدار یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می گذرانند. صندلی جکدار علاوه بر کاربرد فراوان در منزل، با ظاهر زیبای خود زیبایی اتاق نشیمن و دکوراسیون آشپزخانه را بیشتر می کند. این صندلی کاربردهای زیادی دارد و می توانید برای کمک به کارهای مختلف استفاده کنید.

صندلی جک دار به دلیل داشتن طرفداران زیاد به یکی از عناصر مهم آشپزخانه تبدیل شده است که نبود آن باعث آسیب به زیبایی آشپزخانه می شود. وقتی مهمان دارید، یک کانتر جک دار به آنها کمک می کند تا در کنار میزبان در آشپزخانه باشید. کانترهای پیشخوان جک دار علاوه بر اینکه بسیار کاربردی هستند، زیبایی را نیز به خانه می بخشند.

قیمت صندلی اپن

قیمت صندلی اپن با توجه به متریال استفاده شده در صندلی قیمت های متفاوتی دارد، ما در این مطلب چند مورد از صندلی اپن ارزان، با کیفیت و شیک را به شما معرفی کردیم.

صندلی اپن پایه چوبی ایفلی

یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین مدل ها در بازار صندلی اپن پایه چوبی ایفلی است، علت نام گذاری این اسم به دلیل طراحی پایه های صندلی اپن به شکل برج ایفل است.

صندلی اپن ایفلی در مدل های مختلف به صورت پارچه ای، چرم، میکروفایبر و فایبرگلاس ساخته می شود، صندلی ایفلی با دو نوع پایه تولید می شوند با پایه فلزی و پایه چوبی، صندلی اپن با پایه چوبی جنس پایه از چوب راش می باشد.

صندلی اپن ایفلی سبک مدرن و مینیمال دارد و بسیار مناسب دکوراسیون های مدرن و کلاسیک است.

از صندلی اپن ایفلی می توانید در خانه، و یا رستوران ها استفاده کنید، به دلیل سبک بودن صندلی جا به جایی این صندلی بسیار راحت است.

صندلی اپن ایفلی

صندلی اپن زیمر

صندلی اپن زیمر یکی از محبوب ترین و مناسب ترین صندلی اپن از لحاظ قیمت می باشد.

صندلی اپن زیمر سبک مدرن دارد، پایه صندلی اپن زیمر آبکاری کروم در قسمت پایه ها و قسمت بشقابی پایه است، بخش نشیمن صندلی اپن از فوم سرد ساخته شده است و در برابر سایش و فرورفتگی مقاوم است، روکش نشیمن این صندلی در جنس های مختلف تولید می شود.

صندلی اپن زیمر

صندلی ناهار خوری مدل کندو

صندلی ناهار خوری مدل کندو با پایه هایی از جنس سوپر راش گرجستانی و بدنه پلی پروپیلن و پلاستیک سبک ساخته می شود، دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و عمر بسیار طولانی دارند.

مناسب برای خانه، باغ، کافه و یا رستوران است، سبک مدرن دارند وبسیار مناسب دکوراسیون های مدرن می باشند.

صندلی اپن کندو

صندلی ناهار خوری مدل بامبو

صندلی ناهارخوری مدل بامبو استحکام بسیار بالایی دارند، نکته بسیار مهم که در ساخت این صندلی رعایت می شود مقاومت در برابر ضربه است، جنس پایه این صندلی از چوب سوپر راش گرجستان می باشد.

صندلی اپن بامبو

صندلی اپن ماهانا

اگر به دنبال یک صندلی با کیفیت و ارزان قیمت هستید صندلی اپن ماهانا گزینه بسیار مناسبی برای خرید است زیرا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و قیمت بسیار مناسبی دارد.

به دلیل استفاده از چوب راش و توستا در ساختار این صندلی بسیار مقاوم و محکم است و تحمل وزن بالایی دارد، نشیمن این صندلی اپن در جنس های مختلف ساخته می شود.

صندلی اپن ماهانا

 

مطلب پیشنهادی: معرفی پنج مدل از پرفروش ترین صندلی اپن زیمر و قیمت آن ها

نکاتی که هنگام خرید صندلی اپن باید بدانید

کیفیت صندلی اپن

هنگام خرید صندلی اپن باید به اسکلت صندلی و نشیمن گاه آن توجه کنید، معمولا اسکلت صندلی از جنس فلزی و یا چوبی ساخته می شود، انتخاب بین این دو نوع جنس بستگی به سلیقه و دکوراسیون منزل شما دارد.

صندلی اپن فلزی بیشتر سبک مدرن دارد و صندلی اپن چوبی سبک کلاسیک.

قسمت نشیمن گاه صندلی باید به گونه ای باشد که در طول استفاده زیاد از آن فرسوده و دچار فرورفتگی در صندلی نشود.

ارتفاع صندلی

ارتفاع صندلی اپن حدوادا 75 سانتی متر است، هنگام خرید حتما باید یک صندلی با ارتفاع مناسب خریداری کنید تا صندلی کوتاه تر و یا بلند تر از اندازه استاندارد نباشد، اختلاف ارتفاع مناسب بین میز و نشیمنگاه باید حدود 30 سانتی متر باشد.

مزایا صندلی اپن

قابلیت تنظیم ارتفاع دارند.

مناسب بودن قیمت.

مناسب برای انواع دکوراسیون.

ظاهر بسیار شیک و مدرن.

تنوع رنگی بسار بالا.

 

صندلی اپن جکدار بهتر است یا صندلی اپن ثابت

صندلی اپن جکدار به دلیل قابلیت تنظیم ارتفاع می توانید آن را با توجه به میزان دلخواهتان تنظیم کنید، اما صندلی اپن ثابت قابلیت تنظیم ارتفاع را ندارد و فقط می توانید در یک مکان از این صندلی استفاده کنید.

صندلی اپن دست دوم

صندلی اپن دست دوم گزینه مناسبی برای خرید نیست زیرا تضمینی در سلامت کالا وجود ندارد و ممکن است صندلی که به دستتان می رسد آسیب دیده باشد، اما خرید صندلی اپن نو دارای گارانتی می باشد و باید حتما از وب سایت معتبر و یا از فروشگاه های معتبر خریداری کنید که دارای ضمانت هستند.

خرید اینترنتی صندلی اپن

برای خرید صندلی اپن به صورت اینترنتی فقط با چند کلیک ساده می توانید بهترین و ارزان ترین صندلی اپن را خریداری کنید، در فروشگاه اینترنتی خانه شما می توانید متنوع ترین صندلی اپن ها را مشاهده و با مناسب ترین قیمت خریداری کنید و برای دکوراسیون منزل خودتان یک خرید مطمئن داشته باشید.

 

نظر خود را بنویسید

whatsapp