معرفی پرفروش ترین مدل های صندلی اپن و قیمت آن ها

صندلی اپن شیک و مدرن

صندلی های اپن امروزه یکی از پرکاربردترین وسایل در دکوراسیون آشپزخانه ها و کافه ها به حساب می آیند که ارتفاع صندلی بالاتری نسبت به صندلی غذاخوری در بین مصرف کنندگان دارند. این نوع صندلی از خانواده چهارپایه است و به مرور زمان با تغییرات طراحی چهارپایه، برای استفاده در شرایط فعلی کاربردی شده است.


نکات مهم هنگام خرید صندلی

برای انتخاب و خرید صندلی اپن باید به چند نکته توجه کنید که در ادامه به اشتراک می گذاریم:

1. ارتفاع: یک صندلی ایده آل در فضای باز برای شما چقدر باید بلند باشد؟ ارتفاع صندلی اپن یا کانتر باید با ارتفاع میز اپن یا میز بار تعیین شود. برای راحتی بیشتر، بهتر است ارتفاع صندلی اپن 25 تا 30 سانتی متر کمتر از ارتفاع نیمکت و میز بار باشد.

صندلی های بلند پایه استیل با توجه به ارتفاع صندلی به سه دسته کلی زیر تقسیم می شوند.

صندلی کانتر: این نوع صندلی برای پیشخوان ها و آشپزخانه های اپن با ارتفاع استاندارد 90-100 سانتی متر طراحی شده است. بنابراین ارتفاع نشیمنگاه صندلی پیشخوان باید حدود 60-70 سانتی متر باشد.

صندلی بار: این مدل صندلی کمی بالاتر از صندلی کانتر است و برای میزهای ثابت یا کانترهای دو قسمتی با ارتفاع حدود 105 سانتی متر طراحی شده است. بنابراین ارتفاع چهارپایه بار بین 75 تا 80 متغیر است.

صندلی تماشاگر: صندلی تماشاگر یکی از مهم ترین صندلی هاست. با در نظر گرفتن ارتفاع صندلی تا 90 سانتی متر، این صندلی برای مکان هایی مانند کافه ها، رستوران ها و سایر مکان هایی که مردم برای تماشای نمایش جمع می شوند مناسب است.

اگر هنوز در مورد ارتفاع میز یا سطح اپن تصمیم نگرفته اید یا اگر فرزندانتان در حال رشد هستند، خوب است بدانید که مدل هایی از صندلی های جک دار اپن که می توانند ارتفاع صندلی را تنظیم کنند، متناسب با نیاز شما هستند که با تغییرات آینده سازگارتر شوید.

صندلی اپن بدون پشتی
2. نشیمن: البته صندلی اپن با پشتی بلند نسبت به انواع و مدل های دیگر راحت تر است، اما این امکان وجود دارد که به راحتی نتوان آن را زیر قسمت اپن یا میز کانتر قرار داد. از طرفی چهار پایه کانتر این مشکل را ندارند و به راحتی از میانه راه برداشته می شوند. بنابراین بسته به میزان استفاده از صندلی اپن، باید بین راحتی صندلی و فضای محدود یکی را انتخاب کنید.

3. مدل و سبک: صندلی های اپن بر اساس طرح و شکل اولیه به دسته های زیر تقسیم می شوند:

صندلی اپن چهارپایه: همانطور که از نامش پیداست مانند صندلی های غذاخوری معمولی دارای چهار پایه است. یک چهارپایه اپن علاوه بر مطابقت با بسیاری از سبک های تزئینی، بسیار کاربردی است.

تک پایه: یک صندلی اپن تک پایه برای یک فضای داخلی مدرن و امروزی مناسب است. پایه این نوع صندلی های فضا از آهن و فولاد روکش شده ساخته شده است و اکثر آنها قابلیت چرخش 360 درجه را دارند.

بدون پشتی: این نوع صندلی ظاهری ساده و مینیمال دارد و از مواد مختلفی مانند چوب، فلز و پلاستیک ساخته شده است. صندلی بدون پشتی اپن به دو صورت چهارپایه کانتر و تک پایه در بازار موجود است. اشغال فضای کم و وزن سبک از مزایای اصلی صندلی اپن بدون پشتی است.

 

صندلی اپن مناسب با دکوراسیون
4. جنس: فریم اصلی صندلی اپن از فلز(صندلی استیل اپن، آهن، آلومینیوم و غیره) یا چوب مستحکم ساخته شده است. بسته به طرح و کاربرد، سطح نشیمنگاه از فلز، مواد پلیمری مانند پلاستیک یا پلی پروپیلن یا چوب ساخته شده است. هنگام انتخاب جنس صندلی، به یاد داشته باشید که نوع و سبک دکوراسیون خود را در نظر بگیرید.

5. رنگ: رنگ صندلی اپن باید با توجه به دکوراسیون و رنگ محیط انتخاب شود. اغلب، تولیدکنندگان صندلی اپن به شما این امکان را می دهند که جنس و رنگ رویه مورد نظر را سفارشی کنید.

6. قیمت: قیمت صندلی اپن به متریال، اندازه، پیچیدگی طراحی و ساخت و اعتبار خدمات پس از فروش سازنده بستگی دارد. معمولا قیمت صندلی چوبی به دلیل قیمت بالای چوب محکم و با کیفیت، از انواع فلزی بیشتر است. اما اگر بودجه کمی دارید و به دنبال یک صندلی اپن ارزان اما کاربردی هستید، مدل های مختلف صندلی اپن پلاستیکی و چهارپایه می تواند نقطه شروعی برای شما باشد.

در این بخش از مقاله به شما پرفروش ترین مدل های صندلی اپن زیمر، بهترین صندلی اپن جکدار و نکاتی که هنگام خرید صندلی اپن باید اطلاع داشته باشید را توضیح می دهیم تا بهترین انتخاب را در خرید خود داشته باشید.

مطلب مرتبط: راهنمای جامع خرید انواع صندلی اپن و بار

صندلی اپن پایه فلزی

معرفی پنج مدل از پرفروش ترین صندلی اپن زیمر 

صندلی اپن زیمر جزو یکی از مدرن ترین و محبوب ترین صندلی اپن ها محسوب می شود، که پایه آن را آبکاری کروم انجام داده اند، علاوه بر آشپزخانه شما می توانید در کنار کانتر، رستوران، کافی شاپ از صندلی اپن زیمر استفاده کنید، داخل نشیمن صندلی اپن فوم سرد قرار دارد که در برابر سایش و فرورفتگی در گذر زمان مقاوم است.

صندلی اپن فلزی

صندلی اپن فلزی در مدل های بسیار متنوع تولید می شود، برخی از این صندلی ها معمولا دارای جک هستند که به شما این امکان را می دهد که ارتفاع صندلی خود را تنظیم کنید.

قیمت صندلی اپن زیمر پایه فلزی با دو سال گارانتی حدودا از 2.600.000 تومان شروع می شود.

صندلی اپن

صندلی اپن چوبی

صندلی اپن چوبی یکی از پرطرفدارترین مدل های صندلی اپن است به علت چوب به کاربرده در این نوع صندلی بیشتر مناسب دکوراسیون با سبک کلاسیک است.

شروع قیمت صندلی اپن با پایه چوبی حدودا از 1.000.000 تومان می باشد و دارای یک سال گانتی است.

صندلی اپن چوبی

صندلی اپن پلاستیکی

صندلی اپن پلاستیکی نیز در طرح های بسیار متنوع تولید می شود، این صندلی قیمت بسیار مناسبی دارد به همین دلیل گزینه اقتصادی برای خرید می باشد، صندلی اپن پلاستیکی یا پایه فلزی و پایه چوبی تولید می شود.

صندلی اپن پلاستیکی

صندلی اپن چرخشی

نشیمن صندلی اپن چرخشی قابلیت چرخش 360 درجه را دارد، این قابلیت باعث می شود تا فرد احساس راحت بیشتری کند اما قیمت بالاتری نسبت به بقیه صندل اپن ها دارد.

صندلی اپن چرخشی

صندلی اپن جکدار

صندلی اپن جکدار دارای جک در قسمت پایینی نشیمن است که به شما این امکان را می دهد با توجه به ارتفاع دلخواهتان صندلی خود را تنظیم کنید، پایه جکدار صندلی اپن از جنس کروم است.

شروع قیمت صندلی اپن جک دار حدودا از 1.500.000 تومان می باشد همراه با دو سال گارانتی بدنه می باشد.

صندلی اپن جکدار

بهترین صندلی اپن جکدار کدام اند؟

صندلی اپن جکدار در دو مدل پشت دار و بدون پشت تولید می شود، صندلی اپن جکدار پشت دار بسیار مناسب افرادی است که به طور مداوم روی صندلی می نشینند، در صورتیکه صندلی اپن بدون پشت بیشتر مناسب دکوراسیون های مدرن است.

صندلی اپن جک دار این امکان را به شما می دهد که با توجه به ارتفاع دلخواهتان آن را تنظیم کنید، به همین دلیل در بهترین حالت خودش قرار می گیرد و احتمال آسیب جسمی به شدت کاهش پیدا می کند.

صندلی اپن معمولا در ارتفاع های 60 تا 80 سانتی متر ساخته می شوند که در صندلی اپن جکدار شما به راحتی می توانید ارتفاع آن را تغییر دهد صندلی اپن جکدار با پایه های فلزی از جنس کروم و نیکل است که از زنگ زدگی جلوگیری می کند و از یک پایه استوانه ای و کفه گرد ساخته می شود که دارای کیفیت بالایی هستند.

مطلب پیشنهادی: معرفی پنج مدل صندلی اپن آشپزخانه ارزان قیمت و شیک

صندلی اپن چهار پایه

صندلی اپن چوبی یا صندلی اپن فلزی؟

انتخاب نوع متریال استفاده شده در کالا بستگی به سلیقه و دکوراسیون منزل شما دارد.

صندلی اپن چوبی و صندلی اپن فلزی از محبوب ترین مدل ها و پرفروش ترین ها هستند، صندلی اپن چوبی مناسب دکوراسیون کلاسیک و سنتی اما صندلی اپن فلزی مناسب دکوراسیون های مدرن است، صندلی اپن فلزی به دلیل بدنه مقاوم عمر بسیار بالایی دارند.

صندلی اپن چوبی در مدل های مختلف ساخته می شود بعضی از صندلی ها دارای پشت کوتاه هستند و بعضی از صندلی ها با پشت بلند ساخته می شوند، صندلی اپن چوبی معمولا ساختار ساده ای دارند به همین دلیل مناسب افرادی است که ساده و شیک پسند هستند، و همینطور خانه هایی که کابینت ممبران دارند صندلی اپن چوبی گزینه خوبی برای خرید است.

تمامی صندلی اپن موجود در وب سایت خانه شما دارای گارانتی می باشند، فروشگاه اینترنتی خانه شما بهترین کیفیت را با پایین ترین قیمت به شما ارائه می کند که دارای نماد اعتماد الکترونیک از صنعت، معدن و تجارت می باشد که می توانید یک خرید عالی و بدون استرس از وب سایت ما داشته باشید.

نظر خود را بنویسید

whatsapp