پرفروش ترین میز و صندلی های باغی و تراس + قیمت

پرفروش ترین میز و صندلی باغی

میز و صندلی باغی یکی از مهم ترین و ضروری ترین المان ها برای طراحی و چیدن دکوراسیون فضای باز می باشد. استفاده از فضاهای باز و برگزاری دورهمی های خانوادگی و دوستانه در آن نیازمند مبلمان مخصوصی است. امروزه بیشتر افراد در تراس، حیاط و یا روف گاردن ویلا یا منزل شخصی خود از میز و صندلی های خاصی استفاده می کنند.

در واقع لذت بردن از طبیعت و راحتی در فضای باز تنها با داشتن این میز و صندلی ها ممکن می شود. میز و صندلی های باغی تفاوت بسیاری با مبلمان به کار رفته در فضای داخلی دارند. بنابراین نمی توان مبلمان فضای داخلی را جایگزین مبلمان فضای بیرونی کرد. 

مبلمان باغی همانطور که از نامش پیداست نوعی مبلمان است که برای فضاهای بیرونی طراحی شده و از مواد مقاوم در برابر رطوبت، نور و شرایط آب و هوایی بیرون ساخته شده است. مبلمان باغی از آهن ضد زنگ مانند آلومینیوم یا فلز مقاوم با پوشش رنگ ساخته شده است. مبلمان باغی می تواند از چوب یا پلاستیک ساخته شود. نام دیگر این مبلمان، مبلمان پاسیو یا تراس و مبلمان فضای باز است. مبلمان فضای باز فلزی معمولاً از آلومینیوم یا آهن ساخته می شوند که برای مقاومت در برابر شرایط جوی و رطوبت با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده شده است.

در این مطلب قصد داریم چند مدل از پرطرفدارترین میز و صندلی باغی که برای خریداران این محصول جذابیت بیشتری دارد را معرفی نماییم. 

فهرست مطالب

میز و صندلی باغی

برای کسانی که ویلا یا باغ در داخل یا خارج از شهر دارند، خرید میز و صندلی باغی با کیفیت همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل، یافتن میز و صندلی و مبلمان باغی با کیفیتی که ساختاری بادوام در هر شرایط جوی داشته باشد برای این افراد مهم است.

میز و صندلی باغی با توجه به مدل و قیمت از مواد مختلفی ساخته می شود. این میز و صندلی ها بیشتر از آهن، پلاستیک، آلومینیوم با رویه های رنگی و حصیری ساخته شده اند.

میز و صندلی باغی و کاربرد آن

میز و صندلی باغی و کاربرد آن

میز و صندلی باغی، مبلمانی است که برای استفاده در فضای باز و فضای بیرونی طراحی و تولید می شود. کاربرد اصلی این مبلمان در تراس، حیاط و روف گاردن منازل و ویلاهای شخصی است. همچنین کافه ها، رستوران ها و مراکز مختلف می توانند برای فضای بیرونی خود از این محصولات بهره ببرند. طراحی و نحوه تولید خاص میز و صندلی های باغی استفاده از آن ها را در فضای باز مناسب کرده است. همان طور که می دانید، مبلمان باغی همواره در معرض عوامل مختلف محیطی قرار دارند. باد، باران، سرما، گرما، نور مستقیم آفتاب و غیره جزء این عوامل هستند.

میز و صندلی باغی باید به نحوی تولید شود که بتواند بیشترین مقاومت را در برابر این عوامل از خود نشان دهد. این در حالی است که مبلمان مربوط به فضای داخلی هرگز نمی توانند در مقابله با چنین شرایطی دوام بیاورند. بنابراین اگر قصد دارید از فضای باز محیط خود بیشترین لذت را ببرید، خرید میز و صندلی باغی را فراموش نکنید.

دلایل خرید میز و صندلی باغی

خرید میز و صندلی باغی برای طراحی دکوراسیون فضای باز و همچنین راحتی هر چه بیشتر افراد بسیار مهم است. فرض کنید در یک روز آفتابی زیبا می خواهید در تراس خود همراه با خانواده به تفریح بپردازید. در این حالت به میز و صندلی مخصوص باغ یا تراس نیاز پیدا می کنید. این مبلمان علاوه بر زیباتر کردن فضا می توانند راحتی و آسایش هر چه بیشتر شما و خانواده تان را فراهم کنند. بنابراین می توانید از طبیعت و فضای بسیار زیبای ویلا یا منزل خود لذت ببرید.

دلیل دیگری که خرید میز و صندلی باغی را مناسب می کند، کیفیت و دوام بالای این محصولات است. این کالاها به گونه ای ساخته می شوند تا سال های سال بتوانند به خوبی و بدون هیچ مشکلی کار کنند. همچنین قیمت این میز و صندلی ها با توجه به کاربرد و کیفیت آن ها بسیار پایین است. بنابراین نیازی نیست برای خرید آن ها بودجه زیادی را در نظر بگیرید.

طراحی دکوراسیون با مبلمان فضای باز

طراحی دکوراسیون با مبلمان فضای باز

طراحی دکوراسیون فضای باز و محوطه سازی بدون استفاده از میز و صندلی باغی امکان پذیر نیست. امروزه طراحان اهمیت زیادی به محوطه سازی و طراحی فضاهای بیرونی ویلاها و منازل شخصی می کنند. یکی از المان های مهم در محوطه سازی استفاده از مبلمان مناسب فضای بیرونی است. در واقع این مبلمان ها فضای زیبا و راحتی را برای گذراندن اوقات فراغت افراد فراهم می کنند

میز و صندلی های باغی و تراس جلوه بسیار زیبا و مدرنی به فضای باز می بخشند. زیرا این محصولات در مدل هاف رنگ ها و طرح های بسیار زیبایی تولید می شوند. بنابراین استفاده از آنان علاوه بر کاربرد فوق العاده، می تواند به زیبایی فضای باز بیافزاید.

ویژگی های میز و صندلی باغی باکیفیت

اگر قصد خرید میز و صندلی باغی را دارید، باید با ویژگی های یک محصول باکیفیت آشنا باشید. زیرا این گونه می توانید با آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهید. متاسفانه امروزه برخی از این محصولات با کیفیت پایینی توسط مراکز نامعتبر عرضه می شوند. این میز و صندلی ها کیفیت خوبی نداشته و بعد از مدتی کارایی خود را از دست می دهند. درنتیجه زمان و هزینه فرد هدر خواهد رفت. در ادامه به معرفی ویژگی های میز و صندلی باغی با کیفیت می پردازیم.

  • بدنه میز و صندلی باید کاملا ضد زنگ باشد و هنگام خیس شدن زنگ نزند.
  • جوش ها و اتصالات بدنه محصول محکم بوده و در طول زمان شکسته نشوند.
  • اندازه میز آن بزرگ بوده و ضخامت شیشه آن مناسب باشد.
  • رنگ آمیزی میز و صندلی باکیفیت باشد و در طول زمان کنده یا کمرنگ نشود.
  • وزن سبکی داشته و حمل و نقل آن آسان باشد.
  • ابعاد آن مناسب بوده و بتواند نیازهای افراد را برآورده سازد.
  • صندلی ها و پشتی های آن راحت و استاندارد باشند.

با جذاب ترین مدل های میز و صندلی باغی آشنا شوید

با جذاب ترین مدل های میز و صندلی باغی آشنا شوید

خوشبختانه امروزه میز و صندلی باغی در جنس ها، مدل ها، سبک ها و رنگ های مختلفی طراحی و تولید می شوند. این تنوع بالا باعث شده تا همه افراد با هر سلیقه ای که دارند بتوانند محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. بنابراین این مبلمان پاسخگوی نیاز و سلیقه تمامی مشتریان گرامی خواهند بود. فروشگاه خانه شما، تنها فروشگاهی است که باکیفیت ترین و زیباترین انواع مدل های مبلمان باغی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. تمامی این محصولات جزء جدیدترین مدل های میز و صندلی تراس و باغ می باشند که بیشترین زیبایی را به دکوراسیون فضای باز می بخشند. در ادامه مقاله به معرفی تمامی این مدل ها و ویژگی های آنان می پردازیم.

1- صندلی باغی فلزی مدل مهتاب

اگر به دنبال یک میز و صندلی با مقاومت بالا و محکم هستید میز و صندلی باغی مهتاب بهترین گزینه برای خرید است.

میزو صندلی باغی مهتاب

نوع پوشش صندلی باغی فلزی کوره ای استاتیک است، به همین دلیل امکان زنگ زدگی و پاک شدن رنگ در این صندلی باغی صفر است و بهترین گزینه برای فضای باز است، می توانید از آن در تراس، باغ و حیاط و غیره استفاده کنید.

بهتر است بدنه صندلی باغی از آلومینیوم ساخته شده باشد، زیرا این فلز اگر به صورت استاندارد ساخته شده باشد از مقاومت بالایی برخوردار است.

صندلی باغی فلزی جزو یکی از پرفروش ترین میز و صندلی باغی محسوب می شود که با طبیعت بسیار سازگار هستند و در برابر آفت حشرات مقاوم هستند.

بدنه میز و صندلی باغی فلزی از لوله آهنی حرارت دیده با جوش آرگون بوده که بسیار مقاوم هستند، رنگ تمام میز و صندلی ها موجود در فروشگاه اینترنتی خانه شما کوره ای استاتیک هست.

صندلی های این محصول تا 200 کیلوگرم را تحمل کرده و قطر میز آن 100 سانتی متر می باشد. میز بزرگ این محصول کارایی آن را دوچندان می کند. پشتی ها و کوسن های این مدل را می توانید در رنگ ها و طرح های مختلفی انتخاب و سفارش دهید. طراحی ساده و شیک این محصول آن را برای استفاده در سبک های مدرن و مینیمال مناسب کرده است. البته می توان از آن در سبک های دیگر هم بهره برد و از این نظر محدودیتی ندارد. مبلمان باغی مدل مهتاب به دلیل داشتن کیفیت بسیار دارای ضمانت 18 ماهه می باشد.

برای خرید میز و صندلی باغی بهتر است که جنس دست دوم خریداری نکنید، زیرا از سلامت کالا مطمئن و دارای ضمانت نمی باشند.

میز و صندلی مدل مهتاب

قیمت صندلی باغی فلزی

شروع قیمت میز و صندلی باغی فلزی از 2.400.000 میلیون تومان تا 7.000.000 میلیون تومان است.

2- میز و صندلی باغی مدل گلبرگ

میز و صندلی باغی طرح گلبرگ یا کالسکه ای که از جنس لوله فلزی آهنی با قالب های مخصوص تولید می شود و پس از مرحله جوشکاری و شست شو در دمای بیش از 200 درجه رنگ کوره ای می شود، این نوع میز و صندلی پرفروش ترین محصول مبلمان باغی ویلایی است که با استفاده از ویسکوز و الیاف که داخل کوسن قرار داده می شود زیبایی خاصی به خانه و ویلا شما می بخشد، کوسن ها قابل جدا شدن از صندلی باغی می باشد و در بیش از 15رنگ دوخته شده است.

میز و صندلی مدل گلبرگ

کیفیت رنگ میز و صندلی باغی و فلزی گلبرگ

میز و صندلی باغی و فلزی به دلیل اینکه معمولا در فضای باز و در مقابل تابش نور آفتاب و بارش باران و رطوبت قرار می گیرند مستلزم استفاده از پوشش رنگی مناسب برای مقاوم کردن هر چه بیشتر آنها در مقابل تهدید زنگ زدگی هستند، در تمام وسایل باغی فلزی موجود در فروشگاه اینترنتی خانه شما از پوشش رنگی کوره ای الکترواستاتیک و استفاده از رنگهای با کیفیت پوشش فام استفاده می شود که این رنگها به طور قطع پوشش مناسبی جهت جلوگیری از زنگ زدگی در مقابل بارش برف و باران و رطوبت هستند.

میز و صندلی مدل گلبرگ

استفاده از بدنه فلزی با کیفیت در میز و صندلی باغی مدل گلبرگ باعث افزایش طول عمر و بهبود عملکرد آن می باشد، وجود 8 تسمه فلزی در قسمت نشیمن آن و ضخامت فلز 16 میل بکار رفته در ساختار این میز و صندلی باغی ضامن عملکرد بی نقص آن می باشد.

3- صندلی باغی حصیری

امروزه مدل های بسیار متنوعی از صندلی باغی حصیری در بازار موجود است، که هرکدام از این صندلی ها را می توانید در مکان های مختلف استفاده کنید.

میز و صندلی باغی حصیری

اگر به دنبال راحتی هستید صندلی باغی حصیری گزینه مناسبی برای شما است. به دلیل اینکه مدرن بوده و برای اکثر مکان ها مناسب است، از جمله برای منزل، کافی شاپ، ویلا و فضای باز می توانید استفاده کنید.

صندلی باغی حصیری از نظر جنس با یکدیگر فرق می کنند، جنس بعضی از این مبلمان از چوب خیزران است و جنس بعضی از آنها بافت رزین است.

مبل حصیری قابل استفاده در ویلا، روف گاردن، باغ، استخر و کافی شاپ است. این محصول به دلیل بافت سبکی که دارد جا به جایی آن خیلی راحت است و در برابر اشعه خورشید مقاومت بالایی دارد.

مبلمان حصیری طراحی بسیار ساده و شیکی دارند. درنتیجه برای دکوراسیون هایی با سبک مدرن، ساحلی و روستایی بهترین انتخاب هستند. پشتی های این صندلی کاملا استاندارد و نرم بوده و راحتی فراوانی را برای افراد فراهم می کنند. این مبلمان برخلاف وزن سبک خود، دارای ظرفیت تحمل وزن بالایی است. بنابراین بدون نگرانی از آسیب دیدن صندلی ها می توانید از آن استفاده کنید.

این صندلی به دلیل بافت حصیری که دارد ضد آب، ضد زنگ و ضد پوسیدگی است، و برای همه ی مکان ها با هر نوع آب و هوایی مناسب است. این محصول را با موادی مانند بامبو، حصیر، چوب و پلی استر می سازند.

بدنه ی مبل حصیری از آلومینیوم و اتیلن پوشیده شده است.

مبل حصیری

صندلی حصیری علاوه بر گیاهان، از پلاستیک تقویت شده نیز ساخته شده اند که به دلیل پلاستیک به کار رفته شده قیمت ارزان تری نسبت به مدل های چوبی دارند، البته برخی از مبل های حصیری پلاستیکی از لحاظ کیفیت برابر با نسخه های چوبی هستند، این صندلی ها تحمل وزن های مختلف را دارند و به شما تضمین داده می شود که دچار شکستگی و خمیدگی نشوند.

مطلب پیشنهادی: جدیدترین مدل های مبلمان باغی در سال 1401

صندلی حصیری به صورت تک نفره نیز قابل سفارش هستند. به الیاف استفاده شده در این مبل ها رتن می گویند، این الیاف در برابر تابش نور خورشید، رطوبت هوا، بارش باران، قارچ و باکتری، حرارت و گرما مقاوم هستند.

برای افزایش مقاومت الیاف رتن توسط دستگاه های مخصوص پرس می شوند تا مقاومت آن ها به حداکثر میزان ممکن برسد.

قیمت صندلی باغی حصیری

شروع قیمت صندلی حصیری از 2.000.000 میلیون تومان تا 7.000.000 میلیون تومان می باشد.

هنگام خرید همیشه به یاد داشته باشید از فروشگاه و سایت های معتبر خرید کنید که دارای ضمانت و خدمات پس از فروش باشند.

میز و صندلی حصیری ارائه شده در فروشگاه اینترنتی خانه شما دارای بالاترین کیفیت و مقاومت بسیار بالا هستند و دارای ضمانت کالا هستند.

صندلی حصیری

4- میز و صندلی باغی پلاستیکی

میز و صندلی پلاستیکی با طراحی بسیار زیبا و شیک مناسب برای حیاط، تراس، باغ و فضای باز به دلیل طراحی خاص این کالا با تمامی مکان ها هماهنگی خواهد داشت. جنس بدنه این کالا از پلی کربنات است و بسیار بدنه مقاومی دارد. تنوع بالای رنگ بندی یکی دیگر از مزایای مهم این میز و صندلی باغی است که شما می توانید این محصول را در انواع دو نفره، سه نفره و چهار نفره بهمراه میز گرد سفارش دهید. این محصول دچار زنگ زدگی و رنگ پریدگی نمی شود استحکام و طول عمر بالایی دارد و می توانید این محصول را به مدت طولانی استفاده کنید.

میز صندلی پلاستیکی

مزایا میز و صندلی پلاستیکی

  • به دلیل بدنه پلاستیکی ضد زنگ می باشد و در برابر بارش برف باران مقاوم است.
  • تنوع رنگی این محصول بسیار زیاد است که مناسب با تمام سلیقه ها می باشد.
  • بسیار سبک و جابجایی آن آسان است.

5- میز و صندلی باغی مدل بامبو

مبلمان باغی به دلیل قرار گیری در فضای باز باید بدنه ای فلزی داشته باشند تا حرارت و یا رطوبت به آنها آسیب نرساند و دچار زنگ زدگی و رنگ پریدگی نشوند همچنین کوسن های روی این مبلمان باید قابلیت جدا سازی داشته باشند تا هم بتوان به راحتی آنها را شستشو داد و هم اینکه بتوان در مواقع بارنگی آنها را برداشت.

میز و صندلی باغی مدل بامبو

مبلمان باغی مدل بامبو با طراحی خاص بدنه و همچنین مدل کوسن ها از پر فروش ترین مبلمان ویلایی هستند و با 6 مدل پارچه زیبا و جذاب قابل سفارش می باشند.

شما میتوانید از این مبلمان شیک هم در ویلا ها و باغ خود و هم در تراس ها و یا بام های سبز و حیاط خود استفاده کنید همچنین اگر رستوران و یا کافه ای با فضای سبز و یا رو باز دارید این مبلمان از بهترین گزینه ها هستند.

مبلمان باغی طرح بامبو با بدنه فلزی و پوشش رنگ کوره استاتیک که از مقاوم ترین ها برای جلوگیری از زنگ زدگی است، ابعاد پشت و جلو این مبلمان 58 سانتی متر و ابعاد کنار 68 سانتی متر می باشد. کوسن ها با ضخامت 8 سانتی متر و ابعاد نشیمن 50 در 50 می باشد، میز گرد این مبلمان باعث ایجاد صمیمیت و به نوعی ایجاد حس آرامش نیز می گردد، این میز به قطر 100 سانتی متر و ارتفاع 66 سانتی متر طراحی شده و قطر شیشه آن 6 میلی متر است و از مرغوب ترین شیشه هاست.

میز و صندلی باغی فلزی بامبو

6- میز و صندلی باغی مدل لارانکا

اگر متراژ فضای باز شما کم است و به دنبال میز و صندلی باغی جمع و جور هستید، مدل لارناکا بهترین انتخاب شما خواهد بود. این مبلمان دارای ابعاد بسیار مناسبی بوده که آن را برای استفاده در تمام فضاها مناسب کرده است. طراحی ساده و زیبای این مبلمان، جلوه بسیار زیبایی به فضای باز شما می بخشد. پشتی و تشک های صندلی دارای ضخامت بالایی بوده و قطر میز آن 100 سانتی متر است. می توانید رنگ پشتی های میز و صندلی را به دلخواه خودتان انتخاب کنید.

میز و صندلی باغی مدل لارانکا

جنس این میز و صندلی باغی از فلز بسیار محکم و مقاوم است. رنگ بدنه، سفید استاتیک کوره ای می باشد که مقاومت بالایی در برابر زدگی، خط و خش، رطوبت، نور آفتاب، سرما و گرما دارد. در واقع این رنگ در صورت تغییر دمای هوا به هیچ وجه ترک نمی خورد و از بین نمی رود. پارچه کوسن های این مبلمان بسیار باکیفیت بوده و به راحتی می توانید آن را در ماشین لباسشویی قرار دهید.

7- میز و صندلی باغی مدل گلباران

اگر به اشکال مربعی و زاویه دار علاقه دارید، میز و صندلی باغی مدل گلباران برای شما مناسب خواهد بود. این مدل برخلاف مدل های دیگر دارای طراحی مربعی شکل است. در واقع مدل گلباران شباهت زیادی به مدل کالسکه ای دارد. با این تفاوت در مدل کالسکه ای صندلی ها دایره ای شکل هستند. تشک ها و کوسن های این صندلی بسیار نرم و بادوام بوده و دارای الیاف ویسکوز هستند. البته در صورت تمایل می توانید تشک های اسفنجی بسیار مرغوب را نیز سفارش دهید.

میز و صندلی باغی مدل گلباران

طراحی این مبلمان ساده بوده و ابعاد آن کاملا استاندارد و مناسب هستند. بنابراین می توانید در تراس ها و حیاط منزل شخصی یا ویلای خود به راحتی از آن استفاده کنید. جنس این میز و صندلی فلزی بوده و رنگ آن از نوع استاتیک کوره ای است. درنتیجه کاملا در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم می باشد. میز این محصول در قطرهای 100 و 120 سانتی متری موجود بوده و ضخامت شیشه آن 6 میلی متر است.

8- میز و صندلی باغی مدل کالسکه ای

میز و صندلی باغی مدل کالسکه ای احتمالا بارها در فضاهای باز و محیط های طبیعی مشاهده کرده اید. این مبلمان به دلیل طراحی خاصی که دارد به مدل کالسکه ای معروف می باشد. جنس بدنه این فلز از آهن بسیار محکم بوده و رنگ آن استاتیک کوره ای است. بنابراین نیازی نیست بابت زنگ زدن آهن نگران باشید. صفحه شیشه ای میز این مبلمان، زیبایی و کاربرد آن را دوچندان کرده است.

میز و صندلی باغی مدل کالسکه ای

می توانید کوسن های صندلی را جدا کرده و به آسانی آنان را شست و شو دهید. همچنین امکان تعویض طرح و رنگ کوسن های مبلمان وجود دارد. پشتی های این محصول بسیار نرم و راحت هستند. ابعاد میز و صندلی کالسکه ای بسیار مناسب و استاندارد هستند. بنابراین به راحتی می توانید در تمام فضاها از آن استفاده کنید. می توانید با توجه به نیاز خود، ابعاد میز مورد نظر خود را سفارش دهید. میزهای این مبلمان در قطرهای 100 سانتی متری و 120 سانتی متری به فروش می رسند.

9- مبل شنی

مبل شنی یا بین بگ از سه بخش تشکیل شده است رویه، آستر و محتوای داخل مبل. مبل شنی مناسب برای استفاده هنگام بازی های کامپیوتری، بازی بچه ها برای تخلیه انرژی، فضاهای عمومی و ویلاهای شخصی کاربرد دارد.

بین بگ به دلیل مدل های متنوع و رنگ های مختلف مناسب برای انواع دکوراسیون است، شما می توانید در خانه و یا محل کار از آن استفاده کنید. در هنگام خرید فقط به ظاهر و رنگ مبل توجه نکنید بیشتر به کیفیت آن توجه کنید.

مبل شنی

ویژگی مبل شنی

مبل شنی قیمت پایین تری نسبت به مبل فلزی و چوبی دارد به همبن دلیل یکی از بهترین گزینه ها برای خرید است. از ویژگی هایی که باید هنگام خرید به آن توجه کرد راحتی، قابل شستشو بودن و جنس رویه مقاوم است.

محتوای داخلی مبل شنی از یونولیت می باشد، یونولیت ها و یا فیبرها به صورت خرد شده درون یک آستر قرارداده می شود تا در مواقعی که تکان داده می شود پخش نشود به دلیل اینکه فیبرها و یونولیت ها اسفنجی هستند باعث شده بسیار نرم باشند، طوری که در موقع نشستن و یا خوابیدن منعطف با بدن شما است.

اگر می خواهید که کل بدنتان روی مبل شنی قرار بگیرد بهتر است که از مبل های بزرگتر استفاده کنید. انعطاف پذیری در مبل های شنی مهم ترین نکته هنگام خرید است زیرا بسیار باکیفیت هستند. مبل شنی به دلیل اینکه سبک است حمل و نقل آن بسیار راحت است.

مبل های شنی را می توانید به اندازه دلخواه خود مواد داخل آن پر کنید، اگر یونولیت ها و یا پارچه مبل شنی دچار مشکلی شود به راحتی می توانید آن را تعویض کنید.

بین بگ ها بهترین نوع صندلی برای مطالعه، کار با لپ تاپ، بازی و استراحت می باشند می توانید در سرکار نیز استفاده کنید.

جنس روکش مبل شنی پارچه مازراتی، مخمل، خز و یا چرم است، در زیر پارچه یک آستر قرار دارد تا در صورت کثیف شدن آن را جدا کنید و بشویید، اما روکش های چرمی را می توانید بسیار راحت با یک دستمال تمیز کنید.

در بعضی از مدل های مبل شنی ممکن است دارای یک جیب کوچک در کنار و یا پشت مبل باشد.

صندلی شنی

مزایا مبل شنی

از مزایا مبل شنی قیمت بسیار مناسب، حمل و نقل آسان، بسیار سبک هستند، امکان شارژ مجدد یونولیت، در مدل ها و رنگ های بسیار متنوع تولید می شوند.

معایب مبل شنی

از معایب مبل شنی این است که به دلیل یونولیت استفاده شده در این محصول، به دلیل نشستن افراد مختلف برروی آن ارتفاع آن کم می شود که البته بسیاری از افراد این نکته را منفی نمی دانند زیرا به فرم بدن فرد شکل می گیرد، اما اگر می خواهید که به حالت اولیه مبل شنی برگردد می توانید یونولیت را جدا خریداری کنید و داخل مبل شنی را پر کنید.

قیمت مبل شنی

شروع قیمت مبل شنی از 700.000 هزارتومان تا 2.000.000 میلیون تومان است، برای خرید مبل شنی با ارزان ترین قیمت و ضمانت کالا می توانید از فروشگاه اینترنتی خانه شما خریداری کنید.

نکات مهم در خرید میز و صندلی باغی

اگر قصد خرید میز و صندلی باغی را دارید باید به یک سری نکات مهم توجه نمایید. اگر در انتخاب و خرید این محصولات بی گدار به آب بزنید، ممکن است بدترین خرید عمرتان را تجربه کنید. درنتیجه برای داشتن خریدی مطمئن، کارآمد و به صرفه حتما نکات و توصیه های زیر را در نظر بگیرید.

  • میز و صندلی را خریداری کنید که مدل آن با سبک دکوراسیون شما هماهنگ باشد.
  • تنها از مراکز و فروشگاه های معتبر و باسابقه خرید کنید.
  • رنگ آمیزی باید از نوع کوره ای بوده و ضخامت بالایی داشته باشد.
  • به کیفیت، دوام و استحکام محصول توجه کنید.
  • به ضمانت کالا توجه داشته باشید.
  • ابعاد محصول باید استاندارد بوده و بتواند وزن های بالا را تحمل کند.
  • بافت تشک ها و پشتی مبلمان باید باکیفیت بوده و پارچه آن امکان شستشوی آسان را داشته باشد.

قیمت میز و صندلی باغی

قیمت میز و صندلی باغی به عوامل مختلفی بستگی دارد. جنس محصول، مدل، ابعاد، تعداد صندلی ها، سایز میز و غیره همگی در قیمت نهایی موثر هستند. متاسفانه برخی از فروشگاه های نامعتبر اقدام به فروش این محصولات با قیمت بالا و غیرمنصفانه می کنند. فروشگاه خانه شما، مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت را برای محصولات خود در نظر می گیرد. قیمت به روز شده تمامی میز و صندلی های این فروشگاه در کنار هر محصول ذکر شده است. با مراجعه به بخش میز و صندلی باغی می توانید به آسانی تمام قیمت ها را مشاهده کنید.

خرید میز و صندلی باغی از خانه شما

فروشگاه آنلاین خانه شما سال هاست که در زمینه فروش انواع مدل های با کیفیت میز و صندلی باغی فعالیت دارد. این فروشگاه تنها باکیفیت ترین و زیباترین مدل های مبلمان فضای باز را به مشتریان خود عرضه می کند. خانه شما، تمامی محصولات خود را با ضمانت معتبر به فروش می رساند. می توانید انواع مدل های معرفی شده در این مقاله را از این فروشگاه معتبر با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تا شما را با پرفروش ترین مدل های میز و صندلی باغی آشنا کنیم تا بتوانید یک مدل با کیفیت و مناسب با فضای مورد نظر انتخاب کرده و استفاده لازم را ببرید. همچنین شما می توانید با مراجعه به صفحه فروشگاهی این سایت اقدام به خرید با قیمت مناسب و کیفیت بالا نمایید.

مطلب پیشنهادی: نکات کلیدی در خرید و چیدمان میز و صندلی باغی

نظر خود را بنویسید

whatsapp