جدیدترین مدل های مبلمان باغی در سال 1401

جدیدترین مبلمان فضای باز

خوب است بدانید مبلمان مخصوص منزل برای قرارگیری در فضای باز مثل باغ و بالکن و تراس مناسب نبوده و برای چنین محیط های لازم است سرویس مبلی تهیه کنید که در بازار به نام مبلمان باغی آن را می شناسند. این سرویس مبل از تنوع و مدل‌های مختلفی برخوردار است که در ادامه به بررسی انواع مدل‌ها و سرویس‌های مختلف مبلمان باغی می‌پردازیم. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

 

صحبت درباره ویژگی‌های مبلمان باغی 

قبل از خرید هر محصولی مخصوصا خرید جدیدترین مبلمان باغی در سال 1401 قطعا لازم است درباره ویژگی‌های آن اطلاعاتی کسب کنید. مواردی که شما را برای خریدی بهتر راهنمایی کرده و با محصول به طور کامل آشنا کند. در ادامه به معرفی برخی از  مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس مبل باغی می‌پردازیم. 

● وزن سبک

این مبلمان‌ به جهت اینکه در فضای باز قرار می‌گیرند و به دلیل تغییر فصل، بارش باران، تغییر دکوراسیون و عدم قرارگیری در زیر نور مستقیم خورشید مدام در حال جابه‌جایی هستند لازم است وزن سبکی داشته باشد تا بتوان در مواقع لزوم آنها را به راحتی حرکت داده و جابه‌جا کرد.

● دوام بالا و عمر طولانی

این محصول مقاومت بالایی در برابر بارش برف و باران ، تابش آفتاب دارد و جنس متریال بکار رفته در ساخت این مبلمان جوری است که نسبت به موارد ذکر تغییر رنگ و شکل نداده و پوسیده نشوند.

● دارای تنوع بالا 

امروزه تنوع طراحی و ساخت این نوع مبلمان بسیار بالا بودن و تقریبا برای هر سلیقه‌ای طرح و مدلی وجود دارد. اگر به عنوان یک فرد سخت پسند در حال انتخاب مدل مبل باغی هستید خیالتان از بابت تنوع آن راحت باشد چرا که قطعا یک دست مبل متناسب و هماهنگ با فضایی که برای آن در نظر گرفته‌اید انتخاب خواهید کرد.

● سهولت در استفاده

این مبلمان دارای نشیمن‌گاه عریضی است که به راحتی می‌توان روی آن نشست، استراحت کرد و یا حتی دراز کشید.

● مقاومت در برابر آفات

از آنجایی که اغلب باغ و فضای باز از گزند حشرات و آفات در امان نیستند. این مبلمان جوری طراحی شده‌‌اند که در برابر نفوذ این حشرات به داخل بافت مبل مقاوم هستند.

میز و صندلی تراس

نکات مهم در خرید جدیدترین مدل مبلمان باغی 

● انتخاب مبل متناسب با متراژ فضای باز

حتما توجه کنید ابعاد مبل و تعداد آنها با متراژی که در اختیار دارید هماهنگ باشد. انتخاب مبل برای فضای باز باید به گونه‌ای باشد که دست و پاگیر نبوده و فضا را تحت تاثیر خود قرار ندهند. مثلاً برای محیط های کوچک و جمع و جور بهتر است از مبل کوچک با تعداد کمتر نشیمن استفاده کنید. و برعکس اگر محدودیتی در متراژ ندارید مبل نشیمن باغی در ابعاد بزرگ و تعداد بالا خریداری کنید.

● خرید بهترین مبل باغی با توجه به میزان سرمایه موجود

بهترین کار قبل از هر خریدی از جمله خرید مبل تعیین میزان سرمایه و بودجه ای هست که برای این کار کنار درنظر گرفته‌اید با این کار در وقت صرفه جویی شده و تنها در محدوده قیمتی که در نظر دارید دنبال محصول مورد نظر می‌گردید. به علاوه می‌توانید با توجه به قیمتی که انتخاب کرده‌اید بهترین انتخاب را داشته باشید.

● انتخاب مدلی که مدنظر دارید

انتخاب نوع مبلمانی که قرار است بخرید بسیار مهم است. مثلا هارمونی آن را فضا، اکسسوری‌ها و گلدان‌ها مهم است. از انواع مبلمان باغی می‌توان به مبل آلومینیومی، حصیری و... اشاره کرد که با توجه به سلیقه شخصی و محیط خریداری کنید.

● در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی

مبلمان چوبی ممکن است در برابر برودت، رطوبت و آفتاب تند خراب شده و عمرش کوتاه شود. استفاده از انواع مبل حصیری، مبل فلزی مانند سرویس مبل آلومینیومی بهترین گزینه برای فضای باز، آفتاب و رطوبت‌ است. 

مبلمان باغی فضای سبز

نکات تکمیلی برای خرید جدیدترین مبلمان باغی

  1. مبلمان باغی برای تمام محیط‌های سرباز مناسب است. اما گاهی ممکن برخی از کافه‌ها یا حتی رستوران‌ها در فضای داخلی نیز از آنها استفاده کنند. خرید مبلمان حصیری پیشنهاد ما به شما برای استفاده دوجانبه از این نوع مبلمان خرید مبلمان حصیری است.
  2. اگر محیط باز شما نزدیک استخر است استفاده از میز و صندلی و سرویس مبل آلومینیومی بهترین گزینه است چرا که در برابر رطوبت مقاومت دارد.
  3. ترجیح می‌دهید حمل مبلمان شما را به زحمت نیندازد؟ پس دقت کنید تا مبل سبک، باکیفیت بوده و تشک نانو ضد آب داشته باشد تا زحمت شست‌وشو مرتب هم به دوش شما نیفتد.
  4. حتما به استحکام مبل و میزان تحمل وزن و مرغوبیت اسکلت آن توجه کنید تا آسیب ندیده و ضرر اقتصادی وارد نکند.
  5. فراموش نکنید یکی از بهترین روش‌هایی که یک مبلمان زیبا و با دوام داشته باشید از شرکت‌های معتبر و فعال در این حوزه است و در صورت خرید آنلاین توجه کنید علاوه بر ضمانت تحویل محصول درجه یک حتماً نماد اعتماد الکترونیک نیز داشته باشد.

مطلب پیشنهادی: 8 نکته برای خرید مبلمان فضای باز

معرفی انواع مبلمان باغی

● مبلمان باغی آلومینیومی

این مدل مبلمان برای محیط‌های باز در منازل، باغ و ویلای شما طراحی شده‌است که از آلومینیوم خشک و نرم ساخته و در مدل‌های متنوعی با کیفیت و دوام بالا ارائه می‌شود. این مدل حالتی کلاسیک دارد و خرید آن به طرفداران این سبک توصیه می‌شود.

مبلمان باغی آلومینیومی
به دلیل داشتن اتصالات پیچی از طریق ریختگری به راحتی قابل تعمیر است و یک مبلمان همیشگی برای شما خواهد بود.  اندازه و سایز این مبل‌ها جمع و جور است و به راحتی در هر فضای بازی چیده می‌شوند.

● مبلمان باغی حصیری

این محصول به مبل راتان هم معروف است. در ساخت این مبل ابتدا اسکلت اصلی را با جوشکاری و قطعات فلزی درست کرده و سپس روی آن به وسیله مواد راتان یا پی‌وی‌سی بافت زده و بدنه تکمیل می‌شود. برای استفاده در فضای باز یا بسته بسیار مناسب هستند و تنوع رنگ و مدل بالایی دارد. این مدل هم زنگ نزده و برای محیط‌های مرطوب بسیار کارآمد است.

مبلمان باغی حصیری

● مبلمان پلیمری

این مدل از جنس پلیمر یا پلاستیک فشرده ساخته شده است. عمدتا به صورت قالبی تولید می‌شوند و اسکلت فلزی ندارند. اگر تصمیم دارید که خیلی هزینه نکرده و یک مبلمان شیک اما ارزان قیمت خریداری کنید این مدل بهترین گزینه ممکن برای خرید است.

مبلمان باغی پلیمری

● مبلمان تاشو یا چوبی

این مدل مبلمان که برای استفاده موقت فوق العاده است. با قابلیت جمع شدن و حمل و نقل راحت یک گزینه مناسب برای محیط‌های کم جا است.

مبلمان تراس چوبی یا تاشو

معرفی مدل‌های پرطرفدار مبلمان باغی سایت 

● میز‌ و صندلی باغی تراس مدل مهتاب

این مدل باکیفیت بالای ساخت و پوشش رنگ مناسب دارای 18 ماه گارانتی و قیمت مناسب است که هزینه ارسال آن برای تهران به صورت رایگان محاسبه می‌شود. از طراحی زیبای این مدل در سایت دیدن کرده و در صورت تمایل آن را برای باغ یا تراس خود سفارش‌ داده تا زیبایی مدل مهتاب باغ شما را به مکانی دنج تبدیل کند.

میز و صندلی مدل مهتاب


● نیم ست میز‌ و صندلی باغی مدل مهتاب

اگر فضای کوچکی‌ در اختیار دارید نیم ست میز‌ و صندلی باغی مهتاب بهترین گزینه ممکن برای خرید است. با توجه به ابعاد کوچک جای کمی اشغال کرده و بخاطر کیفیت خوبی که دارد قطعا رضایت شما را جلب می‌کند. این نیم ست از دو صندلی باغی راحتی و یک میز زیبا تشکیل شده‌است.

نیم ست میز و صندلی باغی مدل مهتاب


● تاب باغی گلبرگ

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار در سایت ما تاب باغی گلبرگ است که حقیقتا برای باغ و فضای باز شما به‌شدت لازم و مناسب است. یک تاب راحت و محکم که اگر کودکی در منزل دارید می‌تواند یک وسیله عالی برای سرگرمی‌اش شود.

تاب باغی گلبرگ


● میز‌ و صندلی حصیری ست کامل(7نفره)

با توجه به توضیحاتی که در خصوص مبلمان حصیری خدمت شما ارائه دادیم قطعا می‌دانید که باکیفیت‌ و شیک ترین مدل صندلی باغی سال‌های حصیری هستند که هم دوام بالایی داشته و هم به خوبی با محیط باغ و تراس هماهنگ می‌شوند.

صندلی حصیری 7 نفره


● انواع مبل حصیری یک نفره

در صورتی که تصمیم دارید خیلی هزینه نکنید، خرید مبل حصیری یک نفره بهترین انتخابی است که می‌کنید چرا که در کنار قمیت مناسب کیفیت خوبی دارد.

مبل حصیری تک نفره
انواع مدل‌های متنوع از مبلمان، میز و صندلی ، تاب و تاب ریلکسی باکیفیت و مرغوب را در سایت خانه شما مشاهده کنید و برای خرید با کارشناسان ما در بخش فروش در تماس باشید.

برای هر فضایی چه نوع مبلمان باغی استفاده می‌شود؟

تناسب اندازه و مدل مبلمان با محیط یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه شود. برای هر محیطی مبلی خاص مناسب‌تر بنظر می‌رسد که البته سلیقه شما نیز در این بخش بسیار مهم است. به صورت کلی با توجه به کاربرد مبلمان‌ در هر فضا آنها را دسته‌بندی کرده و در پایین معرفی می‌کنیم.

● مبل مناسب با فضای تراس و بالکن

بهترین انتخاب برای این فضا مبلمان آلومینیومی است که در برابر رطوبت مقاومت داشته و به علت وزن سبکی که دارد جابه‌جا کردن آن راحت است.

میز و صندلی چوبی تراس یا بالکن

● مبل مناسب با فضای لابی یا روف گاردن 

اصولا مبلمان‌ حصیری قابلیت هماهنگی با هر فضایی را دارد و در زیباسازی محیط نقش به سزایی داشته و بسیار جلوه‌گری می‌کند. یک انتخاب مناسب برای این فضاها مبل حصیری است.

● مبل مناسب فضای سبز و حیاط

اگر می‌خواهید محیطی دنج در حیاط خانه‌ یا ویلای خود داشته باشید مبله کردن فضا به این خواسته شما کمک می‌کند. استفاده از مبلمان پلیمری برای این فضا محیط دلچسبی را برای استراحت شما و در کردن خستگی یک روز پر‌ کار فراهم می‌سازد.

مبلمان باغی مناسب با فضای سبز

● مبل مناسب سه کنج دیوار 

برای پرکردن گوشه‌های دیوار یا محیط بازی با مبل بهترین ایده استفاده از مبلمان باغی ال(L) هست چرا که با قرار گیری در کنج دیوار محیط کمی را اشغال کرده و فضای دلنشینی‌ را برای استراحت و دورهمی به وجود می‌آورد. با خرید این مدل از محیط‌های کوچک و کم جا بیشترین بهره‌برداری را می‌کنید.

مبلمان باغی مناسب برای سه کنج
درباره قیمت این سرویس مبل به جهت سرعت تغییر قیمت متریال و مواد اولیه نمی‌توان نظر قطعی داد. اما باتوجه به جنس و ابعاد و میزان ظرافت و جزییات هر محصول به طور کلی مبلمان حصیری و چوبی از نظر قیمت در رتبه بالاتری نسبت به مبلمان فلزی و پلاستیکی قراردارند و بالطبع زیبایی و کیفیت خوبی نیز دارند. 
در صورتی که قصد دارید با هزینه کمتر محیطی را مبله کنید استفاده از مبل‌های پلاستیکی و آلومینیومی به‌شدت پیشنهاد می‌شود چرا که تنوع رنگ‌بندی و سهولت استفاده از آنها در کنار قیمت مناسب یک محصول فوق العاده را تشکیل داده است.


کلام آخر 

امروزه تنوع مبلمان‌ باغی در دنیای مبل‌ها بسیار بالا بوده و می‌توانید با هر جنس و متریالی که مد نظر دارید و هزینه‌ای اندک محیط باز و فضای بالکن خود را به مکانی راحت و چشم‌نواز برای مهمانی و استراحت تبدیل کنید. 
فقط کافی است در انتخاب مدل،‌ رنگ، اندازه و جنس سرویس مبل باغی نهایت دقت را بکار ببرید تا مدت زمان طولانی از سرویس مبل خریداری شده استفاده کرده و دلتان را نزند. مثلا خرید مبل روشن و سفید برای محیط کوچک یک انتخاب عاقلانه است از آن پشیمان نخواهید شد. یا خرید تاب ریلکسی در کنار مبل برای فضای باز بزرگ ایده‌ای جذاب است و محیط را شیک‌تر می‌کند. 
در هر صورت اگر قصد خرید یک مبلمان‌ باغی باکیفیت دارید حتما از اعتبار فروشنده و قیمت‌ها اطمینان حاصل کرده و پس از مشاهدۀ مدل‌های موجود در سایت انتخاب خود را نهایی و ثبت سفارش کنید.

مطلب پیشنهادی: نکات مهم در هنگام خرید مبل شنی که باید بدانید

نظر خود را بنویسید

نظرات

من از شما میز و صندلی باغی مدل گلبرگ خریداری کردم که کیفیت کار مخصوصا تشک ها بسیار خوب بود ولی هزینه ارسال تا شهر اراک رو از من 300 هزار تومن باربرس گرفت که از نظر من هزینه زیادی هست. با این حال قیمتش از اینکه از شهر خودمون میخریدم میز و صندلی باغی رو به نسبت کیفیت به صرفه بود.
۱۴۰۱/۴/۱۸
whatsapp