جدیدترین و پرفروش ترین مجسمه های دکوری و ترئینی در سال جدید

جدیدترین و پرفروش ترین مجسمه های دکوری و ترئینی در سال جدید

هنگامی که صحبت از پرطرفدار ترین مجسمه های دکوری می شود، ناخودآگاه ذهن افراد به سوی دکوری هایی مانند میکل آنژ و آگوست رودن به می رود. انواع گوناگون مدل های مجسمه دکوری روشی بسیار متفاوت و عالی به منظور نشان دادن شخصیت و طرز تفکر هر فردی است. در واقع مجسمه دکوری فقط کاربرد تزیینی و دکوراسیونی ندارد، بلکه تاکید فراوانی هم روی شخصیت افراد دارد.

بررسی سبک های متفاوت مجسمه های دکوری 

مجسمه ها نیز مانند دیگر وسایل و لوازم خانگی، در چند سبک خاص ساخته می شوند و بر خلاف عقاید بسیاری از افراد، تنها به طرح های کلاسیک و سنتی تعلق ندارند.

بجز طرح های کلاسیک، انواع دیگری مانند مدرن، ویمزیکال یا خیالی، طرح های واقع گرایانه و در پایان طرح های مینیمال و کمینه گرا نیز وجود دارند که هر یک به تنهایی خودشان شامل مدل های فوق العاده ای هستند. معمولا از این طرح ها به عنوان پرطرفدارترین مجسمه های دکوری در سال جدید یاد می شود. از این دسته مجسمه ها می توان برای نقطه مرکزی در دکوراسیون استفاده کرد.

بررسی سبک های متفاوت مجسمه های دکوری 

مورد بعدی که بسیار حائز اهمیت است و لازم می باشد به آن اشاره کنیم این است که به هیچ وجه خود را تحت تاثیر سبک خاصی قرار ندهید، اصلا دلیل مشخصی وجود ندارد که حتما از مدل مجسمه های دکوری مدرن برای دکوراسیون مدرن استفاده نمایید، گاهی مدل های مدرن، در دکوراسیون های سنتی و کلاسیک در دکوراسیون های سنتی و کلاسیک کاربرد دارند و سبب جلوه زیباتری می شوند.

معرفی دکوری های شرقی 

به طور کلی دکورهای شرقی جایگاه ویژه ای در تزیین دکوراسیون داخلی هم در ایران و چه در دیگر نقاط دارند. اگر شما هم به مدل های شرقی علاقه مند هستید یا اینکه به دنبال سبک شیک و روستیک می گردید مدل مجسمه های دکوری شرقی مناسب ترین گزینه خواهند بود. اما طرح های شرقی معمولا تزیینات زیادی خواهند داشت و به همین دلیل شاید سلیقه افرادی که علاقه مند به طرح های مینیمال و ساده تر هستند نباشد. تزیینات زیاد سبب می شود یک مجسمه دکوری خیلی جدی تر بنظر نرسد و به گونه ای جذاب، صمیمی و سرگرم کننده باشد.

معرفی دکوری های شرقی 

کاربرد مجسمه های دکوری

همانگونه که در قسمت قبلی اشاره شد، مجسمه های دکوری مناسب ترین گزینه برای به وجود اوردن تصویری نوستالژی و قدیمی در دکوراسیون هستند. اینگونه طرح ها معمولا به طور ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک طراحی می شوند به همین دلیل می توانید از آنها در هر اتاق یا هر مکانی که مد نظر دارید استفاده کنید. به طور مثال مجسمه دکوری زرافه، مجسمه دکوری سگ داشهوند، مجسمه دکوری کرگدن از جمله دکوری هایی می باشند که قابلیت قرار گیری در هر مکانی را دارند.

کاربرد مجسمه های دکوری

خرید هوشمندانه در زمان انتخاب مجسمه دکوری 

در انتخاب مجسمه های دکوری باید بسیار متفکرانه عمل کنید، چرا که بهتر است غصه هزینه را زیاد نخورید و اگر مجسمه ای خوشتان آمده اما قیمت زیادی دارد حتما همان مدل را خریداری نمایید. این صحبت به این دلیل است که بعضی از مجسمه ها پس از مدتی از چشم شما می افتند، و در پایان کاربرد و‌ زیبایی اولیه خود را از دست می دهند.

به طور کلی بسیاری از مجسمه های دکوری پرطرفدار موجود در بازار قابلیت بسیاری برای قرار گیری در انباری خانه ها را دارند. چرا که روش به نمایش گذاشتن مجسمه هم بسیار مهم است باید به گونه ای این فرآیند انجام شود که توجهات را به سمت خود جذب نماید. پس بهتر می باشد آنها را به طور تنها و در منطقه ای قرار دهید که از هر زاویه ای قابل دید باشد.

خرید هوشمندانه در زمان انتخاب مجسمه دکوری 

 

 

استفاده از مجسمه دکوری برای پر‌کردن فضاهای خالی منزل! 

از دیگر قسمت هایی که مجسمه دکوری بسیار کاربرد دارد برای پر کردن فضاهای خالی کنار دیوار است. به طور مثال راهروی ورودی از قسمت هایی است که فضا خالی بسیاری دارد، گذاشتن یک مجسمه دکوری پرطرفدار و شیک در این مکان می تواند دکوراسیون را به بهترین شکل تزیین کرده و از یکنواختی در آورد.

برای پر کردن قسمت های خالی کنار مبلمان نیز قرار دادن یک مجسمه خیلی مهم خواهد بود. اما توجه داشته باشید که همه ی مجسمه های دکوری روی زمین قرار نخواهند گرفت، مدل های دیواری هم به اندازه مدل های زمینی جذاب و موثر هستند و البته فضای چندانی هم اشغال نمی کنند.

استفاده از مجسمه دکوری برای پر‌کردن فضاهای خالی منزل

استفاده از مجسمه دکوری برای منزل و محل کار

خرید مجسمه دکوری پرطرفدار برای هر فضایی نظیر خانه یا دفتر کار شما قطعا می تواند یک انتخاب منحصر بفرد باشد، زیرا مجسمه ها می توانند بر روی روحیه ی شخص تاثیر بگذارد و تماشای بعضی از مجسمه ها حس نشاط را به شما منتقل می کنند، به گونه ای که نگاه کردن به مجسمه ای که نسبت به آن علاقه مند هستید می تواند پس از یک روز کاری در خانه و یا در محل کار میان بسیاری از مشکلات خستگی شما را از بین ببرد، همچنین از مجسمه ها به عنوان یک وسیله ی دکوری یاد می شود. که خرید مجمسه مدرن و پرطرفدار می تواند بر تشکیلات و دکوراسیون هر مکانی تاثیر گذار باشد و سبب زیبایی شود.

 برای اینکه مطلع باشید به چه نوع مجسمه ای علاقه مند هستید باید انواع آن ها را بررسی کنید که از نظر جنسی دارای مجسمه های سنگی، چوبی، گچی، فایبرگلاس، سرامیک و فات می باشند و از لحاظ مدل نیز بسیار متفاوت هستند مانند مجسمه های مدرن، کلاسیک، ایستاده، صورتک و غیره اگر مجسمه ای دست ساز باشد قیمت بسیاری دارد و معمولا برای مدل های چوبی و سنگی یا گچی می توان انواعی از مجسمه های دکوری دست ساز را پیدا کرد.

استفاده از مجسمه دکوری برای منزل و محل کار

انتخاب مجسمه های بزرگ برای فضاهای کوچک بزرگ ترین اشتباه می باشد، خرید مجسمه کوچک میتواند برای مکان های متفاوتی مانند دفتر میز شما، اتاق خواب و یا خانه های کوچک کاربرد بسیاری دارد و توجه داشته باشید مجسمه انتخاب شده باید با مدل دکوراسیون فضا تطابق داشته باشد.

انواع مجسمه دکوری جذاب

مجسمه‌های دکوری با الگوهای متفاوتی ساخته می‌شوند، مجسمه‌ها با طرح های گوناگون به شکل هایی مانند حیوانات و یا تندیس‌ها به دو مدل کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می شوند. که با قرار دادن در اتاق‌های متفاوت خانه سبب افزایش جذابیت هرچه بیشتر چیدمان و دکوراسیون منزل می شوند.

  • مجسمه دکوری چوبی
  • مجسمه دکوری برنزی
  • مجسمه دکوری فلزی
  • مجسمه دکوری سرامیک

انواع مجسمه دکوری جذاب

کاربرد مجسمه های دکوری در دکوراسیون

استفاده از مجسمه برای هر فضایی به نوعی بیانگر، درک و علایق افراد است. مجسمه ها دکوری علاوه بر بخش داخلی خانه، برای راهروها، راه پله و بعضی از مجسمه های بزرگ برای داخل حیاط ساخته شده‌اند. که با قرار دادن این لوازم دکوری با توجه به سلیقه ای که شما دارید، در بخش مناسب می‌تواند فضای خانه را از یکنواختی خارج نماید. و دکوراسیونی چشم نواز را به وجود آورد. 

میانگین قیمت خرید مجسمه دکوری

باتوجه به اینکه مجسمه‌های دکوری هر یک با مواد و الگو های گوناگونی تولید می‌شوند، طراحی بعضی از این مدل‌ها به صورت دست ساز است. و به عنوان صنایع دستی هم شناخته می‌شوند. با قیمت های متغیری به بازارهای فروش عرضه شده‌اند. هر یک از مدل مجسمه‌های کوچک و بزرگ قیمت جداگانه ای دارند. خوشبختانه با وجود گوناگونی این محصولات بسیاری نیاز به هزینه چندانی ندارند. و به آسانی می توانید مدل مد نظر خود را انتخاب کنید. 

معرفی مجسمه های چوبی

اغلب لوازم دکوراسیون و مجسمه های دکوری جذاب از جنس چوب هستند. که از نوع دست سازه های بسیار شیک و کار دست هنرمندان خوش سلیقه می باشند.

استفاده از چوب در شکل های مختلف شامل انحنا و زاویه های نرم مجسمه و بدنه های تزئینی چشم نواز ی را برای افزایش گرمی محیط و انعطاف پذیری و آرامش بر روی میز و روی شلف های ترئینی دارند. همچنین استفاده از مجسمه های با جنس چوب حس نشاط و نزدیکتر شدن به طبیعت و اعتماد به نفس مورد نیاز را برای افراد بوجود می آورد.

معرفی مجسمه های چوبی

مجسمه های دکوری پرطرفدار در سال جدید 

مجسمه اسب ایرانی

این محصول از جنس سرامیک می باشد و رنگ آن فوق العاده است. در دم و یال اسب از طلای 12 عیار استفاده شده و ابعادی حدود 22*25 سانتی متر دارد. رنگ این مجسمه کاملا ثابت و یونیک است.

مجسمه سرامیکی اسب ایرانی

ظرف تزئینی کاسه و پرنده

میتوانید از این مجسمه دکوری زیبا برای تزئین میز تلویزیون و تلفن استفاده کنید، همچنین رنگ این محصول اصلی و یونیک می باشد. جنس ظرف کاسه پرنده از سرامیک و ابعاد آن .5*14 سانتیمتر است.

 ظرف تزیینی کاسه و پرنده

مجسمه دکوری آناناس

این محصول که به تازگی وارد بازارهای فروش شده نظر بسیاری از خریداران را جذب کرده، مجسمه آناناس در دو رنگ نقره ای و طلایی طراحی شده است و جنس آن از نوع پلی استر می باشد.

مجسمه آناناس دکوری

مجسمه دکوری کاکتوس ساگوارو

گلدان کاکتوس بسیار زیبای ساگوارو باعث جذابیت میز آشپزخانه و میز مطالعه و کار می شود. جنس این محصول از پلی استر با کیفیت می باشد و ابعاد بسیار مناسبی دارد.

مجسمه دکوری کاکتوس ساگوارو

بشقاب تزیینی سرامیکی

از این محصول با کیفیت و پر فروش برای پر کردن فضاهای خالی دیوار معمولا استفاده می شود. رنگ بشقاب تزیینی کاملا یونیک بوده و همانطور که مشخص است جنس بدنه آن از نوع سرامیک می باشد.

بشقاب تزیینی سرامیکی

سخن پایانی 

با توجه به مطالب گفته شده در قسمت های قبلی حتما متوجه اهمیت مجسمه های دکوری شده اید، از این وسایل برای پر کردن فضاهای خالی خانه و ‌محل کار که مورد پسند شما نیستند میتوانید استفاده کنید. همانگونه که گفته شد با توجه به اهمیتی که این دسته از لوازم خانگی از آن برخوردار هستند بهتر است در هنگام مجسمه دکوری برای هر‌ مکانی بسیار هوشمندانه عمل کنید و تا حد امکان قیمت محصول برای شما مهم نباشد چرا که ممکن است پس از مدتی از چشم شما می افتد و به نوعی دل شما را می زند. مجسمه های چوبی از جمله لوازمی هستند که به تازگی جایگاه ویژه ای در میان افراد پیدا کرده اند و تقریبا وزن سبک تری هم دارند استفاده از این مدل ها نیز بسیار جذاب و عالی به نظر می رسد.

نظر خود را بنویسید

whatsapp