تمام دلایل خرید مجسمه بودا + فنگ شویی

تمام دلایل خرید مجسمه بودا + فنگ شویی

نماد مجسمه بودا ثروت، انرژی مثبت، ثروت اندوزی، رونق مالی و غیره است که با قرار دادن آن در دکوراسیون محیط های مختلف می توانید از این مزیت استفاده نمایید. به طور کلی نماد های فنگ شویی در دیزاین و طراحی داخلی به یک امر مهم و اجتناب ناپذیر تبدیل شده است، برخی افراد با وجود اعتراف به عدم باور به این مسائل بازهم در زمان خرید دکوری و وسایل به سراغ باور های شرقی می روند.

آیا این باور ها واقعی است و با خرید برخی لوازم و وسایل می توان توجه کائنات را جلب نمود؟ آیا انرژی های مثبت به سمت برخی دکوری ها گرایش دارند و جذب خواهند شد؟ برای دریافت این سوالات باید به بررسی دقیق و علمی آن بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی دلایل خرید مجسمه بودا و تاثیر آن در دکوراسیون بپردازیم.

معرفی نماد مجسمه بودا

معرفی نماد مجسمه بودا

در باورهای قدیم آسیای شرقی، کائنات بر زندگی انسان تسلط دارد و از انرژی های مثبت و منفی در راستای بهبود کیفیت زندگی و مجازات کردن او استفاده می کنند. قواعد و قوانین زیادی در فرهنگ مردمان آسیای شرقی مخصوصا چینی ها وجود دارد که رعایت آن ها کیفیت زندگی را بهبود می بخشد.

علائم و نماد های فنگ شویی یکی از بخش های تاثیر گذار در دکوراسیون هستند که امروزه توسط کشور های دیگر نیز رعایت می شوند. در واقع افراد حرفه ای سعی دارند با بکارگیری این علائم در جهت زیبا سازی محیط داخلی و برقراری انرژی مثبت فعالیت کنند.

نماد مجسمه بودا یکی از نماد های فنگ شویی است که به باور های چین باستان، بخت و اقبال به همراه دارد. اگر به ظاهر تمام مجسمه های بودا دقت کنید به سادگی می توانید لبخند مرموزانه آن را ببینید، برخی از مجسمه ها خنده های از ته دل به لب دارند که در باور های چینی نمایانگر ثروت و قدرت است.

خرید مجسمه بودا چه مزایای به همراه دارد؟

خرید مجسمه بودا چه مزایای به همراه دارد؟

بر اساس موارد عنوان شده استفاده از مجسمه بودا، انرژی مثبت زیادی به همراه دارد و توجه کائنات را به خود جلب می کند. خرید این محصول سعادت و خوشبختی را به همراه دارد، در واقع در باور های فنگ شویی نماد مجسمه بودا ثروت و سعادت است.برخی افراد باور دارند که قرار دادن مجسمه بودا در ورودی های مکان، پول و ثروت زیادی را به همراه خود می آورد. پول، خوشبختی، سعادت، مال اندوزی، رفاه، ثروت و ... از دیگر نمادهای مجسمه بودا به شمار می آید.

علاوه بر جنبه های مادی، حضور نماد مجسمه بودا در منزل آرامش و آسایش را به همراه دارد. حس صلح طلبی که در ساکنین ایجاد می شود از قدرت های فنگ شویی به شمار می آید که با حضور مجسمه بودا در محیط قدرت پیدا می کند. هیاهو و شلوغی در زندگی چیزی است که به اضطراب و تنش را با خود به همراه دارد از این رو باید به دنبال نقاط صلح آمیز باشید و این احساس و انرژی را تقویت کنید.

استفاده از نماد مجسمه بودا صلح طلبی را از کائنات طلب می کند و با انتشار انرژی مثبت در محیط، فضایی پر از آرامش و امنیت را برای شما به ارمغان می آورد. در واقع شلوغی و هیاهو در زندگی برگرفته از انرژی یانگ است که حضور آن حس زنده بودن را القا می کند و از احساس تنبلی و رخوت جلوگیری می کنند.

مطلب مرتبط: 10 ایده مجسمه دکوری برای میز تلویزیون

حضور انرژی یانگ به تنهایی تعادل زندگی را بر هم خواهد زد از این رو می بایست با استفاده از انرژی یین که از مجسمه بودا دریافت می شود، شرایط تعادل را برقرار نمود. استفاده از نماد های فنگ شویی برای برقراری تعادل میان انرژی یین و یانگ زندگی بهتر، سلامت و سعادت را برای افراد به همراه دارد.

نماد مجسمه بودا به چه صورتی است؟

نماد مجسمه بودا به چه صورتی است؟

مجسمه بودا حس آرامش، صلح، سعادت، خوشبختی، ثروت و ...را به همراه دارد و نماد مجسمه بودا به اشکال متفاوت وجود دارد که هر یک تمرکز بیشتری روی یکی از موارد فوق دارند. اگر به نماد های آسیای شرقی علاقه مند هستید می توانید نماد های متنوع از بودا را در دکوراسیون محیط استفاده نمایید، نماد مجسمه بودا به اشکال زیر است:

نماد مجسمه بودا خوابیده

نماد مجسمه بودا خوابیده

صلح و آرامش، آسایش و سادگی از قدرت هایی تقویت شده این نماد به شمار می آید، با قرار دادن این نماد می توانید محیط امن و آرام برای خود به ارمغان آورید. آرامش و آسایش این نماد به شما کمک می کند تا با قرار دادن آن در اتاق خواب، خواب آرام و تضمین شده ای را تجربه کنید.

نماد مجسمه بودا خندان

نماد مجسمه بودا خندان

حس رضایت و امنیت انرژی مهم و قابل توجهی است که توسط نماد مجسمه بودا خندان به محیط داده می شود. حضور بودا خندان در منطقه جنوب شرقی باگوا محیط خوشبختی و کامیابی را به همراه دارد و شادابی و رضایت را ساطع می کند. برای اینکه روز خود را با نشاط و انرژی مضاعف آغاز کنید پیشنهاد می کنیم که نماد مجسمه بودا را در ورودی های اصلی قرار دهید.

نماد مجسمه بودا در لوتوس

نماد مجسمه بودا در لوتوس

معمولا این مجسمه به رنگ طلایی و سرخ است که در باورهای فنگ شویی نماد آتش است و قرار گرفتن آن در منطقه باگوا جنوبی انرژی فنگ شویی را به همراه دارد. حس آرامش عمیق و روحانی که از این مجسمه ساطع می شود انرژی مثبت کائنات را به خود جذب می کند.

نماد مجسمه مراقبه بودا

محیط قرار گرفتن این مجسمه در انرژی هایی که ساطع می کند تاثیر زیادی دارد، قرار دادن نماد مجسمه مراقبه بودا در منطقه شمالی باگوا موفقیت های شغلی را به همراه دارد این در حالی است کف با قرار گرفتن این مجسمه در شمال غربی فراوانی نعمت را به همراه دارد. مراقبه بودا باعث می شود افراد مفید و مناسب به زندگی شما راه پیدا کنند که در موفقیت شما تاثیرات زیادی خواهند داشت.

نماد مجسمه بودا بر روی چوب

نماد مجسمه بودا بر روی چوب

استفاده از نماد مجسمه بودا به هر شکلی انرژی های مثبتی به همراه دارد و همین امر سبب شده که این نماد حکاکی شده روی چوب زمانی که در منطقه شرقی قرار میگیرد، بهداشت و سلامت خانواده را تحت تاثیر قرار دهد. با قرار دادن این تابلو در منطقه جنوب شرقی باگوا فراوانی و ثروت را زمین خواهید کرد.

نماد مجسمه بودا در باغ ماسه سنگ

حضور مجسمه ماسه سنگی بودا در باغ علاوه بر علائم و نشانه های فنگ شویی، ظاهر بی نظیر برای دکوراسیون به همراه دارد، حضور این نماد در محیط های مختلف به منزله دعوت زمین به شهادت برای به رسمیت شناخت روشنگری بودا است که آرامش خارج از محیط را برای شما به ارمغان می آورد.

نماد مجسمه هوتی بودا

نماد مجسمه هوتی بودا

قرار دادن این نماد در منطقه شرقی و جنوب شرقی محیط موفقیت و کامیابی را برای شما به ارمغان می آورد. هوتی بودا یک خدای ژاپنی است که با شعار موفق باشید و از فراوانی استفاده کنید شهرت دارد و سعادت و شانس را برای افراد به همراه خواهد داشت.

مقاله پیشنهادی: جدیدترین و پرفروش ترین مجسمه های دکوری و ترئینی در سال جدید

نماد مجسمه چشمه بودا

انرژی های مثبت را از آب دریافت میکنید و حس زندگی بهتر را تجربه خواهید کرد. این اتفاقی است که با قرار دادن نماد چشمه بودا می توانید در محیط احساس کنید. کائنات انرژی های تسکین دهنده و آرامش بخش را برای محیط خانگی و کاری فراهم می کنند.

نماد مجسمه بودا با شمع

نماد مجسمه بودا با شمع

وجود آتش در کنار مجسمه بودا قدرت انرژی فنگ شویی آن را افزایش می دهد، البته محل قرار گیری آن نیز بسیار مهم و با اهمیت است. قرار دادن نماد مجسمه بودا با شمع در منطقه باگوا جنوبی روی شهرت شما تاثیر می گذارد این در حالی است که وجود این نماد در قلب محیط یا شمال شرقی رشد شخصی و پرورش معنوی محیط را به همراه دارد

جمع بندی

نماد مجسمه بودا سرشار از انرژی های مثبت برای داشتن زندگی ایده آل است، در علم فنگ شویی وجود مجسمه بودا در مناطق مختلف باگوا تاثیرات متفاوتی به همراه دارد از این رو توجه به آن از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نماد مجسمه بودا و دیگر نمادهای فنگ شویی می توانید به وب سایت های معتبر مراجعه نمایید.

نظر خود را بنویسید

whatsapp