بودا ثروت

مجسمه بودا ثروت boda

مجسمه بودا ثروت به معنی بسیار زیبا و مقتدر می باشد. رگوتاما، شخصیت محوری در آیین بودایی است. به باور بوداییان، او آموزگاری بیدارشده بود که به کمال بودا رسیده بود و بصیرت خود را اختیار دیگران گذاشت تا تولد ادواری و زجر کشیدن در موجودات حس دار پایان گیرد.. تندیس بودت در چهار رنگ سفید، مشکی، نقره ای و برنزی موجود می باشد. ابعاد:40 سانتیمتر

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 181
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان ۲۶%
قیمت: ۹۲۵,۰۰۰ تومان

مجسمه ثروت

مجسمه بودا ثروت به معنی بسیار زیبا و مقتدر می باشد. رگوتاما، شخصیت محوری در آیین بودایی است. به باور بوداییان، او آموزگاری بیدارشده بود که به کمال بودا رسیده بود و بصیرت خود را اختیار دیگران گذاشت تا تولد ادواری و زجر کشیدن در موجودات حس دار پایان گیرد.. تندیس بودت در چهار رنگ سفید، مشکی، نقره ای و برنزی موجود می باشد.

امروزه مجسمه های پلی استر از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار هستند. زیبایی این نوع مجسمه ها و همچنین تنوع رنگ که میتوان در ساخت این مجسمه ها به کار برد باعث شده است تا انتخاب مجسمه و رنگ آن  متناسب با هر سلیقه ای امکان پذیر گردد.

مجسمه ثروت بودا

مشخصات

ابعاد
40 سانتیمتر
جنس بدنه
پلی استر
مناسب برای
دکوری خانه و کافی شاپ
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp