مجسمه عقاب مدرن

مجسمه عقاب مدرن دکوری

مجسمه عقاب مدرن دکوری با ابعاد 47 در 33 سانتی متر در رنگبندی مشکی سفید نقره ای برنزی و جنس بدنه از پلی استر مناسب برای فضای داخلی می باشد.

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 159
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۸۵۹,۰۰۰ تومان

مجسمه ها از جمله اکسسوری ها یا به عبارتی وسایل تزئینی هستند که می توانند تاثیر بسزایی در دکوراسیون منزل ما داشته باشد، و بهتر است متناسب با فضا و سبک هر محیطی انتخاب شود.

مجسمه دکوری و تزیینی طیف بسیار گسترده ای دارند و اگر چه جزء وسایل ضروری منزل به شمار نمی روند ولی باید به این نکته بسیار مهم توجه کرد که به راحتی می توانند یک محیط سرد و بی روح را به یک فضای گرم و صمیمی و خاص تبدیل کرده و در ارتقای سطح دکوراسیون نقشی غیر قابل انکار دارند.
نکته بسیار مهم دیگر که باید به آن اشاره کرد این است که استفاده از اکسسوری هایی مانند مجسمه علاوه بر تاثیر گذار بودن و جذاب کردن محیط یکی از کم هزینه ترین راهکارها برای ارتقای سطح چیدمان و دکوراسیون منزل است.
ضمن اینکه طیف وسیع آن انتخاب را آسان کرده و هر کس با هر سلیقه و بودجه ای می تواند انتخابهایی داشته باشد که بر اساس روحیات و نیاز وی بوده و بدون شک این تغییر بر روی روحیه افراد حاضر در محیط نیز تاثیر گذار خواهد بود و اعتقاد ما بر این است که هیچ چیز به اندازه تنوع حال خونه رو خوب نمیکنه!

و اما در مورد مجسمه زیبا و چشم نواز عقاب مدرن!
همانطور که می دانید از عقاب در اکثر فرهنگ ها به عنوان پادشاه پرندگان نام می برند.
عقاب سمبل پادشاهی قدرت و عدالت است و در همه فرهنگ ها از جایگاه خاصی برخوردار است و تا جاییکه حتی در برخی از فرهنگ ها عقاب را حیوانی مقدس و سایه خدا می دانند.
دانستن این نکته هم خالی از لطف نیست که پادشاهان سلجوقی هر گاه منطقه ای را فتح می کردند چادری برپا کرده و مجسمه یک عقاب را بر فراز آن قرار میدادند چرا که آن را سمبل قدرت میدانستند.
مجسمه عقاب مدرن آشکارا کیفیت بالایی دارد و با رنگبندی مشکی ، سفید ، نقره ای و برنزی برای هر نوع دکوراسیونی مناسب می باشد و با ابعاد 47 در 33 سانتی متر بسیار پر ابهت جلوه می کند، همچنین در پرداختن به جزئیات قالب مجسمه نهایت دقت و ظرافت صورت گرفته تا محصولی با کیفیت و زیبا را تقدیم شما عزیزان کنیم.

مشخصات

جنس بدنه
پلی استر
مناسب برای
دکوری خانه و کافی شاپ
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp