10 ایده مجسمه دکوری برای میز تلویزیون

10 ایده مجسمه دکوری برای میز تلویزیون

استفاده از مجسمه های دکوری برای منزل می تواند زیبایی بسیاری را برای خانه شما به همراه داشته باشد و می تواند به بهترین شکل ممکن سلیقه و شخصیت شما را به نمایش بگذارد.

مجسمه هایی که به عنوان دکوری استفاده می شوند مدل های مختلفی دارند و می توانید آن ها را در قسمت های مختلفی از منزل خود قرار دهید برای نمونه استفاده از مجسمه دکوری برای میز تلویزیون می تواند زیبایی بسیاری را به همراه داشته باشد البته در انتخاب آن باید به دیگر المان ها توجه داشته باشید.

فهرست مطالب

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با مجسمه دکوری برای میز تلویزیون با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم و ایده هایی ناب را در این باره به شما دوستان عزیز در میان گذاشته که می توانید از آن ها کمک بگیرید و بهترین مجسمه دکوری را برای منزل خود خریداری نمایید. با ما همراه باشید.

استفاده از مجسمه دکوری برای میز تلویزیون

استفاده از مجسمه دکوری برای میز تلویزیون

مدل های مختلفی از مجسمه در بازار هستند که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و می توانند الهام بخش باشند و ما در این مقاله در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با مجسمه های دکوری با شما در میان بگذاریم که با توجه به آن ها خرید خود را انجام دهید.

خرید مجسمه های دکوری برای میز تلویزیون از بهترین راهکارها برای جلوه بخشیدن به نمای منزل می باشد، بهتر است که بدانید مدل های مختلفی از مجسمه رومیزی وجود دارد که هر کدام از آن ها در عین زیبایی می توانند مفهومی را به بیننده القا کنند. ما در ادامه به برخی از مجسمه های رومیزی اشاره خواهیم کرد.

مجسمه دکوری مدرن

مجسمه دکوری مدرن

نمونه ای از زیباترین مدل های مجسمه رومیزی می باشد و بهتر است که بدانید در روند طراحی این مجسمه ها به نکات بسیاری توجه شده است که از مهم ترین آن می توان به سادگی و ابعاد مناسب آن اشاره کرد که می تواند زیبایی بسیاری را برای منزل شما به همراه داشته باشد.

مجسمه تزیینی کلاسیک

مجسمه تزیینی کلاسیک

مجسمه های دکوری سبک کلاسیک با توجه به این که همانند گذشته طرفداران بسیاری ندارد اما با این حال شاهد خرید مجسمه هایی با این سبک در میان مخاطبین هستیم و کماکان سابق افرادی هستند که تمایل دارند از سبک کلاسیک پیروی کنند، در زمان خرید مجسمه های دکوری بهتر است به هماهنگی و هارمونی آن با دیگر متریال های به کار رفته در منزل خود توجه داشته باشید.

ما به برخی از پرطرفدارترین مجسمه های دکوری برای میز تلویزیون که این روزها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده اند اشاره می کنیم که توجه به آن ها خالی از لطف نیست.

مجسمه طرح ایستر 

مجسمه طرح ایستر 

در میان مدل های پرطرفدار مجسمه دکوری برای میز تلویزیون مجسمه طرح ایستا نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و در روند تولید این محصول زیبا و کاربردی از پودر سنگ و رزین استفاده شده و کیفیت بالایی دارد اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال خرید مجسمه جذاب و دکوراتیو هستید که ماندگاری بالایی داشته باشد می توانید  مجسمه ایستر را خریداری نمایید.

شما می توانید این مجسمه زیبا را به عنوان هدیه برای دوستان و عزیزانتان ببرید چرا که طراحی شیک و زیبایی دارد و نگاه ها را به خود جذب می کند.

مجسمه طرح گروت

مجسمه طرح گروت

از جمله مجسمه های زیبا که در دنیا طرفداران بسیاری دارد می توان به مجسمه طرح گروت اشاره کرد و در روند تولید آن از پلی‌استر با کیفیت استفاده شده است، به همین دلیل وزن سبکی داشته و  به راحتی می توان آن را حمل یا جابه جا کرد.

مجسمه دکوری طرح گروت را می توانید برای قسمت های مختلفی از منزل خود قرار دهید چرا که ابعاد کوچک و جمع و جوری دارد و فضای بسیاری را از محیط شما اشغال نمی کند.

با توجه پلی استری که برای آن استفاده شده است این شرایط را فراهم کرده است که برای شما سالیان سال کار کند و هر لحظه که به آن نگاه می کنید متوجه زیبایی بصری آن می شوید بدون آن که نگاه کردن به آن شما را خسته کند.

مجسمه دکوری طرح فضانورد

مجسمه دکوری طرح فضانورد

از جمله دکوری های زیبا و استثنایی می توان به مجسمه دکوری برای میز تلویزیون طرح فضانورد اشاره کرد که برای تولید آن از پودر سنگ و رزین استفاده شده است و همین امر موجب می شود که وزن سبک و طراحی چشم نوازی داشته باشد.

در زمان طراحی این محصول زیبا به جزئیات توجه بسیاری شده است و شما به راحتی می توانید از زیبایی منحصر به فرد را از سایر محصولات مشابه متمایز کنید.

لازم به ذکر است که در روند تولید این محصولات زیبا و کاربردی معمولا از متریال های باکیفیت و استانداردهای مخصوصی استفاده شده است که سبب مقاومت آن شده است و شما می توانید سالیان سال از این محصول زیبا و کاربردی استفاده کنید بدون آن که از دیدن این مجسمه خسته شوید.

مطلب مرتبط: جدیدترین و پرفروش ترین مجسمه های دکوری و ترئینی در سال جدید

مجسمه دکوری طرح برج آزادی تهران

مجسمه دکوری طرح برج آزادی تهران

این مجسمه توسط هنرمندان با ذوق و سلیقه طراحی شده است و برای ساخت آن از رزین باکیفیت بهره برده اند و بهتر است که بدانید ابعاد این محصول زیبا کاملا مناسب است و شما به راحتی آن را بر روی میز تلویزیون خود قرار دهید، این مجسمه دکوری نمادی از آزادی است و می تواند یاد آور خاطرات بسیاری باشد و شما می توانید با استفاده از آن زیبایی بسیاری را برای منزل خود به ارمغان بیاورید. لازم به ذکر است که استفاده از مجسمه آزادی هیچ وقت از مد نمی افتد و شما نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

مجسمه دکوری طرح چرخ خیاطی

مجسمه دکوری طرح چرخ خیاطی

مجسمه ای زیبا و خیره کننده که در رند تولید آن به جزئیات توجه بسیاری شده است و با توجه به طرح فانتزی که دارد می تواند به عنوان یک اثر هنری زیبا برای منزل شما استفاده شود و برای آن که مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد برای ساخت آن از رزین استفاده شده است. ابعاد مجسمه دکوری چرخ خیاطی کاملا مناسب است و شما می توانید آن را بر روی میز تلویزیون و یا هر قسمت از منزل خود که تمایل داشتید استفاده کنید.

مجسمه دکوری وزغ سه پا فنگشویی با سکه

مجسمه دکوری وزغ سه پا فنگشویی با سکه

اگر به دنبال دکوری زیبا و منحصر به فرد برای منزل خود هستید می توانید از مجسمه مدل وزغ سه پا فنگشویی با سکه استفاده کنید که با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد از سایر مجسمه های مشابه متمایز شده است و برای تولید آن از پلی استر با کیفیت بالا  استفاده شده است که در عین وزن سبکی که دارد می تواند مقاومت بالایی داشته باشد و با توجه به اندازه و ابعاد مناسبی که دارد به شما این امکان را می دهد که در قسمت های مختلفی از جمله میز تلویزیون استفاده کنید.

طراحی شیک و منحصر به فرد مجسمه دکوری وزغ سه پا فنگشویی با سکه برای میز تلویزیون موجب شده است که شما انرژی مثبتی را از آن دریافت کنید و می تواند حس انتقال ثروت را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر به دنبال هدیه ای زیبا و ماندگار برای دوستان و خانواده خود هستید که زیبایی بسیار و قیمت مناسبی داشته باشد و حس خوبی را به ان ها متقل کند ما به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم که مجسمه دکوری وزغ سه پا فنگشویی با سکه را به آن ها هدیه دهید.

مجسمه جغد تالی

مجسمه طرح جغد کوچک مجموعه 3 عددی

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که وقت بسیاری را برای صرف خرید مجسمه دکوری می کنید اما از آن رضایت ندارید ما به شما دوستان عزیز مجسمه طرح جغد کوچک مجموعه‌ی سه عددی را پیشنهاد می کنیم که جنس آن از پلی استر می باشد که وزن سبکی دارد و در ابعاد کوچکی طراحی شده است از این رو بهترین مجسمه دکوری برای میز تلویزیون شما به حساب می آید. این محصول زیبا و کاربردی مقاومت بالایی دارد و شما می توانید مدت زمان بسیاری از آن بهره مند شوید.

ست مجسمه فیل جامبو

مجسمه دکوری فیل مجموعه سه عددی

شما با خرید این محصول می توانید زیبایی بسیاری را برای منزل خود به ارمغان بیاورید چرا که در عین زیبایی بسیار، کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد و شما می توانید به راحتی هر قسمت از منزل یا محل کار خود که تمایل داشتید آن را قرار دهید.

از بارزترین ویژگی این مجسمه دکوری می توان به مقاومت و طول عمر بالای آن اشاره کرد و با توجه به پلی استری که برای آن استفاده شده است در برابر ضربه، حرارت، و رطوبت بسیار مقاوم است.

مجسمه طرح شام آخر

مجسمه طرح شام آخر

یکی از زیباترین و جذاب ترین مجسمه های دکوری برای میز تلویزیون می توان به مجسمه طرح شام آخر اشاره کرد که می تواند زیبایی بسیاری را برای محیط شما به ارمغان بیاورد و با توجه به این که این محصول از پلی استر ساخته شده است مقاومت بالایی در برابر ضربات و شکستگی ها دارد و با توجه به ابعاد مناسبی که دارد این امکان را به وجود می آورد که در قسمت های مختلفی از منزل آن را قرار دهید.

مجسمه طرح شام آخر با طراحی زیبا و خوانایی که دارد می تواند دکوری مناسب و منحصر به فرد برای منزل شما باشد.

مجسمه طرح گوزن

مجسمه طرح گوزن مجموعه 2 عددی

این مجسمه نیز همانند دیگر محصولات مشابه از پلی استر و رزین تولید شده است که زیبایی و مقاومت بسیاری را برای محیط شما به ارمغان می‌آورند.

مدل های مختلفی از مجسمه دکوری برای میز تلویزیون وجود دارد که هر کدام از آن ها می توانند زیبایی بسیاری را برای شما کاربران عزیز به همراه داشته باشد و ما در سطرهای بالا به برخی از مجسمه های دکوری که در بازار فروش بالایی را از آن خود کرده اند اشاره کردیم اما شما دوستان عزیز می توانید برای انتخاب و خرید مجسمه دکوری برای میز تلویزیون به بودجه و نیازی که دارید توجه کنید و خرید خود را انجام دهید.

نکات مهم در زمان مجسمه های دکوری برای میز تلویزیون

مقاله پیشنهادی: هنر انتخاب یک مجسمه دکوری مناسب برای دکوراسیون منزل

نکات مهم در زمان مجسمه های دکوری برای میز تلویزیون

اندازه مجسمه دکوری برای میز تلویزیون

از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید مجسمه دکوری باید به آن توجه بسیاری داشته باشید می توان به اندازه مجسمه اشاره کرد که باید هماهنگی بالایی با اندازه میز تلویزیون داشته باشد و در صورت خرید مجسمه دکوری بزرگتر می تواند فضای شما را خفه نشان دهد این در حالی است که خرید مجسمه دکوری برای میز تلویزیون در ابعاد کوچکتر می توانند مجسمه شما را در میان دیگر وسایل دکوری گم کند بنابراین برای جلوگیری از چنین مشکلاتی بهتر است که مجسمه ای را خریداری کنید که با ابعاد تلویزیون شما و دیگر المان های موجود در اتاق شما هماهنگی داشته باشد.

توجه به دکوراسیون منزل

مجسمه دکوری که خریداری می کنید باید با دیگر متریال های مورد نظر در اتاق شما هماهنگی بالایی داشته باشد برای نمونه مجسمه های دکوری برنز که این روزها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است بیشترین کاربرد را برای خانه های مدرن و امروزی دارد، توجه به دکورسیون منزل می تواند شما را در خرید بهترین محصول کمک کند بنابراین از اهمیت آن غافل نشوید.

توجه به مکان قرارگیری مجسمه دکوری

اگر هدف شما از خرید مجسمه دکوری برای میز تلویزیون اتاق خواب است بهتر است محصولاتی را انتخاب کنید که ظرافت بسیاری دارند و مجسمه های دکوری که برای قسمت پذیرایی خریداری می کنید باید جلوه بیشتری داشته باشند که توجه افراد به آن جلب شود.

توجه به  مدل های مختلف مجسمه دکوری برای میز تلویزیون

همان طور که اشاره کردیم مدل های مختلفی از مجسمه دکوری برای میز تلویزیون وجود دارد و شما برای آن که خریدی به صرفه و بهینه داشته باشید بهتر است که در ارتباط با سبک و مدل های مختلف مجسمه دکوری که در بازار به فروش می رسند تحقیق کنید و مجسمه دکوری برای میزتلویزیون انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی با دکوراسیون و سلیقه شما دارد.

توجه به بودجه

از مهم ترین نکاتی که افراد در زمان خرید مجسمه دکوری برای میز تلویزیو ن به آن توجه بسیاری دارند می توان به قیمت این سازه ها اشاره کرد و همان طور که در جریان هستید قیمت این محصولات با توجه  به اندازه، متریال و نحوه ساخت متغییر  است. شما دوستان عزیز می توانید برای خرید مجسمه دکوری برای میز تلویزیون با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید خرید خود را انجام دهید.

جنس مجسمه

با توجه به تنوع بالای مجسمه، مدل های مختلفی از مجسمه دکوری برای میز تلویزیون تولید و به بازار عرضه شده است که همین امر سبب می شود که متریال های مختلفی در روند تولید آن ها استفاده شود از این رو باید در زمان خرید به جنس مجسمه دکوری برای میز تلویزیون توجه بسیاری داشته باشید و محصولی را خریداری کنید که با دکوراسیون، سبک شخصی و حتی بودجه شما سازگاری بالایی داشته باشد.

سخن پایانی

استفاده از مجسمه دکوری برای میز تلویزیون می تواند راهکاری بسیار مناسب برای جلوه بخشیدن به منزل شما باشد و بهتر است که بدانید مدل های مختلفی از مجسمه دکوری وجود دارد که شما در زمان انتخاب آن بهتر است به نکات بسیاری توجه داشته باشید.

 

نظر خود را بنویسید

whatsapp