معرفی 15 مدل جدید و ساده میز تحریر و کامپیوتر

معرفی 15 مدل میز تحریر و کامپیوتر جدید و ساده
بسیاری از افراد که قصد خرید میز تحریر و کامپیوتر را دارند همواره از خود این سوال را می پرسند که چگونه خریدی مناسب داشته باشند؟

میز تحریر از جمله لوازم کاربردی است که در زمان مطالعه و نوشتن از آن استفاده می کنند و با پیشرفت تکنولوژی این تجهیزات نیز تغییرات بسیاری پیدا کردند و میزهای کامپیوتر جایگزین آن ها شدند و امروزه به جرات می توان گفت که میز کامپیوتر از اجزای جدا نشدنی در محیط های کاری و حتی منازل به حساب می آید، در زمان مراجعه به بازار شما مدل های مختلفی از این محصولات را مشاهده می کنید که می تواند موجبات سردرگمی شما را فراهم کند.

ما در این نوشتار در صدد هستیم اطلاعاتی را در خصوص میز تحریر و کامپیوتر در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم و همچنین مدل های جدید و پر طرفداری که این محصولات دارند را صرفا جهت ایده به شما دوستان عزیز معرفی نماییم که با آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهید. با ما همراه باشید.

قبل از آن که به مقوله میز تحریر و کامپیوتر بپردازیم بهتر است که سوالاتی را از خود در این باره بپرسید تا بتوانید در خرید خود موفق باشید. ما در ادامه به برخی از این سوال ها اشاره خواهیم کرد که جواب به آن ها می تواند شما را در زمان انتخاب میز تحریر کمک کند.

نیازهای کاری شما به چه صورت است؟

آیا در زمان کار با کامپیوتر از پرینتر استفاده می کنید؟

از یک مانیتور بیشتر استفاده می کنید؟

چه میزان بودجه ای را برای خرید این تجهیزات کنار گذاشته اید؟

زیبایی محصول برای شما اهمیت دارد یا کاربردی بودن آن؟

ابعاد میز کامپیوتر به چه میزان باشد؟

و صدها سوال دیگر که امکان دارد برای شما به وجود بیاید و اطلاع از آن ها می تواند در انتخاب شما تاثیر مثبتی بگذارد.

نکات کلیدی درزمان خرید میز تحریر و کامپیوتر

نکات کلیدی در زمان خرید میز تحریر و کامپیوتر

در زمان خرید میز تحریر یا کامپیوتر بهتر است به نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم توجه داشته باشید تا خریدی به صرفه را تجربه کنید:

ابعاد میز کامپیوتر

برای آن که خریدی متناسب با نیاز خود داشته باشید بهتر است به ابعاد استاندارد میز، عمق و ارتفاع میز توجه داشته باشید، رعایت این نکته می تواند شما را در خریدی به صرفه کمک کند و سلامتی و راحتی شما را تامین نماید.

طول میز کامپیوتر

حداقل طول میزهای کامپیوتر 70 سانتی متر است که این اندازه بسته به نیاز کاربر می تواند بیشتر شود ولی اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که با محدودیت فضا مواجه هستید تمام تلاش خود را به کار ببرید تا جایی که امکان دارد میز کامپیوتری با ابعاد بزرگ را خریداری کنید.

هر چه صفحه میز کامپیوتر شما اندازه بزرگ تری داشته باشد کار کردن با آن راحت تر است و می تواند در کارایی شما تاثیر مثبتی بگذارد، این امر به شما این امکان را می دهد که دیگر وسایل خود از قبیل کتاب، گوشی همراه و هر وسیله ای که تمایل دارید به آن دسترس داشته باشید بر روی میز کامپیوتر قرار دهید و دیگر نیازی نیست که تجهیزاتی مشابه را برای این محصولات خریداری نمایید.

لازم به ذکر است که در برخی از میزهای کامپیوتر فضایی تعبیه شده است که به شما این امکان را می دهد که کیبورد کامپیوتر را در آن جا قرار دهید در صورتی که محصول خریداری شده فاقد این ویژگی بود بهتر است که در انتخاب طول کامپیوتر نهایت دقت خود را به کار ببرید تا بتوانید فضایی را نیز برای کیبورد کامپیوتر خود طراحی کنید.

عرض میز تحریر و کامپیوتر

بسیاری از افراد در زمان خرید میز تحریر به پهنای آن کمترین توجه را دارند که عدم توجه به آن می تواند دردسرهای بسیاری را برای آن ها به دنبال داشته باشد، عرض یا همان پهنای استاندارد بسیاری از میزهای کامپیوتر 60 سانتی متر است و در صورتی که این پهنای میز متناسب با نیاز شما نباشد می تواند مشکلات بسیاری را برای شما به دنبال داشته باشد.

جنس میز کامپیوتر

از مهم ترین فاکتورها در زمان خرید میز تحریر و کامپیوتر می توان به جنس این محصولات اشاره کرد که می تواند تاثیر بسیاری بر قیمت آن ها نیز داشته باشد، به این دلیل که کاربران از میزهای کامپیوتر استفاده بالایی دارند همواره باید کیفیت بالایی داشته باشند و همچنین دارای ویژگی هایی چون ضد خش و ضد آب باشند که مقاومت آن ها افزایش پیدا کند، میزهای کامپیوتر اغلب در جنس های مختلفی از جمله میز تحریر چوبی، شیشه ای، فلزی و mdf هستند که هر کدام از آن ها مزایای مخصوص به خود را دارند.

میز تحریر چوبی

میز کامپیوتر چوبی

از قدیمی ترین مدل های مختلف میز تحریر و کامپیوتر می توان به میز تحریر چوبی اشاره کرد که در رنگ های مختلفی چون قهوه ای، سفید، مشکی و خاکستری موجود هستند و قیمت بالایی در مقایسه با دیگر مدل ها دارد.
برای آن که دوام این محصولات افزایش پیدا کند معمولا از لمینت استفاده شده است که مقاومت آن را برابر لکه، کج شدن و خراب شدن جلوگیری می کند.

میز تحریر شیشه ای

میز تحریر شیشه ای

از مدرن ترین میزهای تحریر موجود در بازار است که طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است، این محصولات تغییرات مثبتی را در دکوراسیون شما به وجود می اورد و مدل های مختلفی از آن در بازار موجود است که شما کاربران عزیز با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانید این محصولات را خریداری نمایید.

میزهای شیشه ای دارای اسکلت های چوبی و فلزی است و قابلیت حرکت دارد که به راحتی می توان آن ها را تمیز و جا به جا کرد، لازم به ذکر است که میزهای تحریر شیشه ای به راحتی لک می شوند و شما باید نهایت دقت خود را در زمان استفاده از آن ها به کار ببرید؛ اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که میزتحریر شیشه ای را انتخاب کرده اید بهتر است از نور پردازی محیط غافل نشوید زیرا امکان بازتاب نور وجود دارد که می تواند چشمان شما را اذیت کند.

میز تحریر فلزی

میز تحریر فلزی

از پر کاربرد ترین میزهای موجود در بازار هستند و به دلیل طراحی زمختی که دارند این امکان وجود دارد که بعضی از افراد در زمان انتخاب آن دو دل شوند و طرفداران کمتری را در مقایسه با میز تحریر چوبی و میز تحریر شیشه ای دارد.

میز تحریر ام دی اف

میز تحریر و کامپیوتر ام دی افMDF

قیمت مناسبی در مقایسه با محصولات مشابه دارند و به دلیل وزن سبکی که دارند به راحتی می توان این محصولات را جا به جا کرد؛ از بارزترین مشخصات این محصولات می توان به مقاومت بالای آن ها در برابر ضربه و حرارت اشاره کرد.

مقاله پیشنهادی: معرفی انواع مدل های میز ناهارخوی کم جا و چند نفره 

مدل های مختلف میز تحریر و کامپیوتر

با توجه به کاربردهای بیشماری که میزهای تحریر در بازار دارند مدل های مختلفی از آن در بازار وجود دارند که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه ای که برای این محصولات در نظر گرفته اید محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

ما در ادامه برخی از مدل های میز تحریر و کامپیوتر را به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد که اطلاع از آن ها می تواند شما را در خرید این محصولات کمک کند.

شکل ظاهری میز تحریر و کامپیوتر

میزهای تحریر در شکل های مختلفی چون میز تحریر ساده، مستطیل، L و U هستند که شما با توجه به نیاز خود می توانید این محصولات را خریداری نمایید.

میز تحریر مستطیل

میزهای مستطیلی شکل همخوانی بالایی با بسیاری از دکوراسیون ها دارد و می تواند ظاهری زیبا را برای محیط شما به وجود بیاورد، میزهای مستطیلی شکل برای افرادی بیشترین کاربرد را دارد که وسایل جانبی بالایی ندارند.

میزهای مستطیلی دارای کشوهایی هستند که می توان کیبوردهای کامپیوتر را در آن قرار داد و از شلوغ شدن میز جلوگیری کرد.

میز تحریر مدل رانا

میز تحریر L شکل

میزهای ال شکل دارای دو تکه مجزا هستند که برای محیط های کنج مناسب هستند و فضای کاری بیشتری را در اختیار شما دوستان عزیز قرار می دهد.

میز تحریر و مدیریت آبنوس

میز تحریر U شکل

این میزها یک اتاق کار کامل هستند و برای افرادی بیشترین کاربرد را دارد که به فضای جانبی بسیاری احتیاج دارند، این محصولات ظاری چشم نواز دارند و می تواند فضای بسیاری را در اختیار شما دوستان عزیز قرار می دهد.

میز کامپیوتر و تحریر U

میز تحریر و کامپیوتر گوشه ای

محیط هایی که با محدودیت فضا مواجه هستند می توانند این محصولات را برای محیط خود انتخاب نمایند و در ابعاد مختلفی می توان آن ها را انتخاب کرد که از قسمت های بالایی آن می توان به عنوان قفسه کتاب استفاده کرد و در شکل های ال و یو مانند طراحی شده اند که به شما این امکان را می دهد که از محیط خود نهایت استفاده را ببرید.

میز کامپیوتر مدل مدرن

میز کامپیوتر مدولار

این محصولات برای افرادی که دائما در حال تغییر دکوراسیون هستند مناسب می باشد زیرا این امکان را برای کاربران به وجود می آورد که عناصر آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنند.

میز تحریر مدولار

میز تحریر و کامپیوتر مینیمال

اگر به دنبال میز تحریر ساده هستید بهترین گزینه برای شما میز تحریر مینیمال هستند که صفحه ای بزرگ دارند و شما می توانید آن را به صورت آزاد و یا به دیوار تکیه دهید و ظاهری زیبا و شیک را برای محیط خود به وجود بیاورید.

میز تحریر مدل لارا

میز کامپیوتر مدیریتی

این محصولات بیشترین کاربرد را برای مدیران دارد که دارای ابعاد و صفحه میز بزرگ هستند که دارای کشو، قفسه و فضاهای ذخیره سازی می باشند که به مدیران این اجازه را می دهد که وسایل خود را درون آن جای دهند.

میز تحریر مدل نورا

میز تحریر و کامپیوتر قفسه دار

همان طور که از نام این محصولات مشخص است این تجهیزات دارای قفسه های بسیاری است که می توان آن را به دیوار تکیه داد و علاوه بر میز تحریر می توان از آن به عنوان میز کامپیوتر نیز استفاده کرد.

میز تحریر مدل شیک

میز تحریر و کامپیوتر رول تاب

این میزها دارای پوشش در مانندی هستند که در قسمت های زیرین آن قفسه و کشوهایی طراحی شده است که می توانید اسناد خود را در آن نگهداری کنید.

میز تحریر و میز کار کاج کد k9

میز تحریر و کامپیوتر ایستاده

بیشترین کاربرد را برای محیط هایی دارد که از چندین کامپیوتر به صورت همزمان استفاده می کنند دارد این محصولات خود دارای مدل های مختلفی است که شما می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را خریداری نمایید.

میزتحریر و کامپیوتر چرخ دار

چرخ هایی که برای این محصولات تعبیه شده است این امکان را برای شما به وجود می آورد که به راحتی آن ها را جابه جا کنید و برای فضاهای کوچک و اشتراکی بیشترین کاربرد را دارند.

میز تحریر قابل حمل

قیمت میز تحریر و کامپیوتر

مدل های مختلفی از میز تحریر و کامپیوتر در بازار وجود دارد که این تنوع می تواند در قیمت این محصولات تاثیر گذار باشد.

سخن پایانی

میزتحریر و کامپیوتر از جمله لوازم بسیار کاربردی در بسیاری از محیط ها به حساب می آید که مدل های متنوعی از آن در بازار وجود دارد و شما می توانید با توجه به نیاز خود این لوازم را خریداری نمایید.

 

مقاله پیشنهادی: اهمیت و تاثیر کتابخانه در دکوراسیون منزل + نکات کلیدی خرید

 

نظر خود را بنویسید

whatsapp