مهم ترین نکات در خرید انواع باربیکیو و گریل

مهم ترین نکات در خرید انواع باربیکیو و گریل

باربیکیو و گریل تجهیزات کاربردی و مفید در خانه به شمار می آیند که به شما امکان صرف خوشمزه ترین غذا های خانگی را می دهد. این تجهیزات با داشتن قابلیت های متفاوت یک انتخاب ایده آل برای استفاده در ویلا و خانه باغ ها هستند. در سال های اخیر انواع باربیکیو و گریل در اندازه های مختلف به بازار عرضه شده اند و می توان هم به صورت خانگی و هم برای محیط های کاری مثل رستوران از آن ها استفاده کرد. برای آشنایی کامل با انواع باربیکیو و گریل پیشنهاد می کنیم به سایت خانه شما مراجعه نمایید، در این مجموعه تمامی تجهیزات با مشخصات کامل درج شده و می توانید پیش از خرید آن ها را از نظر قیمت و امکانات با هم مقایسه نمایید.

معرفی انواع باربیکیو و گریل

تجهیزات کاربردی و مفید که در مدل های متفاوت طراحی و تولید شده و به واسطه داشتن کارایی متنوع می توان از آن ها در انواع محیط های خانگی و کاری استفاده نمود. انواع باربیکیو و گریل در ابعاد مختلف تولید می شود و همین امر سبب شده که بتوان از این تجهیزات در محیط های آپارتمانی نیز استفاده کرد. قیمت باربیکیو آپارتمانی بر اساس عملکرد و با توجه به نوع درب دار یا ساده آن کاملا متفاوت است، اگر قصد خرید باربیکیو آپارتمانی را دارید ابتدا باید مکان قرار گیری آن را مشخص و بر اساس ابعاد محیط مدل متفاوت از این تجهیزات را خریداری نمایید.

معرفی انواع باربیکیو و گریل

در کنار انواع باربیکیو و گریل آپارتمانی، مدل های بزرگتر تحت عنوان دستگاه گریل صنعتی وجود دارد که به دلیل داشتن قابلیت و امکانات بزرگتر در محیط های کاری مثل رستوران ها و تالار های عروسی مورد استفاده قرار میگیرد. در طراحی و تولید این تجهیزات از متریال مقاوم و با کیفیت استفاده شده و به همین دلیل برای مدت طولانی بدون مشکل می توان از آن ها استفاده نمود. قیمت دستگاه گریل صنعتی نیز بر اساس معیار های خاصی تعیین می شود و افراد می توانند با توجه به میزان کارایی این تجهیزات مدل های مختلف آن را در ابعاد متفاوت خریداری کنند.

چرا باید از باربیکیو و دستگاه گریل استفاده کنیم؟

همانطور که می دانید بخش عمده ای از انرژی بدن به واسطه غذا خوردن تامین می شود، در واقع مصرف غذای سالم در سلامت افراد تاثیر زیادی دارد. استفاده از افزودنی ها و روغن تا حدودی ارزش غذایی را از بین می برند البته این به معنا مضر بودن آن ها نیست بلکه با استفاده از کباب پزهای خانگی می توان غذا را با طعم بهتری چشید.

چرا باید از باربیکیو و دستگاه گریل استفاده کنیم؟

با استفاده از دستگاه گریل و انواع باربیکیو می توان به سادگی و در کمترین زمان ممکن خوراک گوشت و سبزیجات کباب شده را آماده کنید، این غذا به سالم ترین شکل ممکن تهیه می شود و می توانید بدون محدودیت یا پرهیز غذایی آن را میل کنید. طبخ راحت و بی دردسر از دیگر مزایای قابل توجه این تجهیزات به شمار می آید چرا که در می توانید با استفاده از آن خوراک نرم، آبدار و مغز پخته شده را نوش جان کنید.

نکات مهم در خرید باربیکیو و گریل

با توجه به مطالب عنوان شده و پس از معرفی انواع باربیکیو و گریل باید گفت که در زمان خرید این تجهیزات توجه به برخی نکات از اهمیت زیادی برخوردار است، در واقع استقبال بی نظیر مشتریان از این تجهیزات سبب شد که مدل های متفاوی از انواع باربیکیو و گریل به بازار عرضه شود.

نکات مهم برای خرید باربیکیو و گریل

از مهم ترین نکات در زمان خرید دستگاه گریل و باربیکیو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

متریال

یکی از مهم ترین مواردی که در زمان خرید باربیکیو و گریل باید مورد توجه قرار بگیرد، متریالی است که در تهیه و تولید آن ها به کار رفته، در واقع جنس این تجهیزات تاثیر زیادی در عملکرد و مدت ماندگاری آن دارد. انواع باربیکیو و گریل تجهیزاتی هستند که به دلیل تماس مستقیم با شعله آتش و حرارت، برای ماندگاری و کارایی بالا نیاز به متریال با کیفیت دارد. علاوه بر این به دلیل اینکه محل قرارگرفتن آن معمولا در بیرون از محیط های سرپوشیده است پس در مواجه با نور مستقیم خورشید و عوامل محیطی مانند سرما، رطوبت و غیره است.

توجه به جنس باربیکیو و گریل باعث می شود که شما تجهیزات با کیفیت و مقاوم را خریداری نمایید، معمولا در طراحی و تولید این تجهیزات از فلزاتی همچون آلومینیوم، فولاد، استیل و چدن استفاده می شود. با توجه به این که فولاد و چدن ضد زنگ نیستند، تولید کنندگان در زمان استفاده از این فلزات با بکارگیری پوشش های رنگ و لعاب شرایطی را فراهم می کنند که انواع باربیکیو و گریل چدنی یا فولادی مقاومت چشمگیری در برابر رطوبت و زنگ زدگی داشته باشند.

متریال در ساخت باربیکیو

از دیگر متریالی که در تولید باربیکیو استفاده می شود انواع آجر و سفال است که به دلیل مقاومت در برابر شرایط محیطی و عدم زنگ زدگی یک انتخاب ایده آل برای ویلا و رستوران ها به شمار می آیند. در واقع انواع باربیکیو سفالی به دلیل داشتن ظاهر متفاوت تاثیر زیادی در ایجاد دکوراسیون داخلی متفاوت خواهد داشت، البته برای رستوران یا تالار های پذیرایی می توانید به سراغ خرید باربیکیو بتنی بزرگ بروید که از قیمت و کیفیت مناسب برخوردار است.

قابلیت جابجایی

یکی از آپشن های قابل توجه در زمان خرید باربیکیو خانگی و صنعتی، توجه به نوع ثابت یا متحرک آن است. معمولا انواع باربیکیو و دستگاه گریل صنعتی و بزرگ که وزن زیادی هم دارند به صورت ثابت طراحی و تولید می شوند، این در حالی است که در طراحی و تولید دیگر تجهیزات خانگی از پایه های چرخ دار استفاده شده که به افراد این اجازه را می دهد تا در صورت نیاز بتوانند آن را حرکت دهند. داشتن این قابلیت تاثیر زیادی در قیمت باربیکیو دارد.

اندازه

همانطور که عنوان شد انواع باربیکیو و گریل در ابعاد و اندازه های متفاوتی طراحی و تولید می شوند و همین امر سبب شده که بتوان در محیط های مختلف از این تجهیزات استفاده کرد. معمولا برای محیط های کاری مثل رستوران یا کافه باغ ها از مدل های بزرگ استفاده می شود، قیمت کباب پز گازی بزرگ با توجه به قابلیت های متنوع آن متفاوت است.

مدل

در سال های اخیر شکل ظاهری و امکانات باربیکیو و گریل با تغییرات چشمگیر همراه بوده و همین امر سبب شده که مدل های متفاوتی از این تجهیزات به بازار عرضه شوند. در حال حاضر بهترین مدل های موجود در بازار شامل باربیکیو 7 شعله به همراه پلو پز و باربیکیو 9 شعله هستند که به دلیل قابلیت های متفاوت در دسته پرفروش ترین کباب پز ها قرار می گیرند. بسیاری از تولیدات جدید نیز دارای بخش های اضافه تحت عنوان کابینت هستند که به افراد امکان نگهداری از لوازم و وسایل مورد نیاز را می دهد.

مدل های مختلف باربیکیو

مقاومت

از مهم ترین آپشن های قابل توجه در زمان خرید باربیکیو و دستگاه گریل می توان به مقاومت و استحکام آن اشاره کرد، در واقع علاوه بر جنس متریال، نحوه ساخت و تولید آن نیز در این امر تاثیر گذار هستند. پیش از خرید مقاومت پایه و چرخ ها را در زمان حرکت دادن بسنجید و در صورت بروز لرزش یا هر گونه آسیب و مشکل به سراغ مدل دیگر بروید. گفتنی است که انواع باربیکیو فولادی دارای قطعاتی با قابلیت جدا سازی ساده هستند که در صورت بروز هر مشکل یا آسیب به سادگی می توان آن ها را تعویض یا تعمیر کرد.

صفحه گریل

متریالی که در تولید انواع صفحه گریل مورد استفاده قرار میگیرند تاثیر زیادی در نوع پخت باربیکیو دارد، در واقع با توجه به این که این تجهیزات ارتباط مستقیم با مواد غذایی دارند باید به خوبی بتوانند عملیات پخت را بدون ایجاد حالت چسبندگی یا سوختگی انجام دهد. در طراحی و تولید این قطعه از دو مدل شبکه ای و تخت استفاده می شود، برای تولید این صفحات از فلزات متفاوت مثل چدن، استیل، آهن وغیره با روکش تفلون یا لعاب استفاده می شود. معمولا صفحه گریل استیل مقاومت و کیفیت بهتری به نسبت دیگر فلزات دارد و همین امر سبب شده که خوراکی تولید شده در این تجهیزات خوشمزه تر باشد.

باربیکیو آپارتمانی

نوع سوخت

یکی از آپشن های قابل توجه در زمان خرید باربیکیو و گریل نوع سوخت آن ها است، در واقع همانطور که میدانید در سال های اخیر امکانات و قابلیت های زیادی به این تجهیزات اضافه شده و به همین دلیل از حالت تک کاربره و ساده خارج شده اند. انواع باربیکیو و گریل با سوخت به بازار عرضه شده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید یکی از مدل های متنوع آن را خریداری کنید. معمولا این تجهیزات به صورت گازی، برقی و ذغالی تولید می شوند که مدل های ذغالی آن انتخاب ایده آل برای محیط های سرباز هستند.

باربیکیو دیواری یکی از بهترین مدل های زغالی است که با نصب ساده بر روی دیوار یک انتخاب مناسب برای خانه های کوچک است و به راحتی در بالکن نصب می شوند، البته گفتنی است که برند های زیادی در زمینه تولید انواع کباب پز زغالی فعالیت می کنند که از معتبر ترین آن ها می توان به برند پارمیس اشاره کرد. باربیکیو ذغالی پارمیس در مدل های تک پایه و سه پایه به بازار عرضه می شوند و جز پرفروش ترین اقلام این برند به شمار می آیند.

باربیکیو دیواری

علاوه بر موارد عنوان شده نوع دیگری از انواع باربیکیو وجود دارد دارای سوخت برقی است و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بهترین خوراک را تهیه کنید، در زمان خرید کباب پز برقی از کیفیت و ایمنی آن در حین استفاده اطمینان حاصل کنید.

تجهیزات

ورود برخی کالا به بازار در ابتدا توجه افراد را به خود جلب کرده و سپس با مرور زمان و در آپدیت های بعدی قابلیت و امکانات متفاوتی به آن ها عرضه می شود. باربیکیو و گریل یکی از این اقلام به شمار می آیند که در ابتدا به شکل ساده وارد بازار شد، اما تولیدات بعدی آن همراه با قابلیت های متفاوتی بودن که از مهم ترین آن ها می توان به درب دار بودن برخی از مدل های متفاوت آن اشاره کرد.

جدید ترین مدل باربیکیو درب دار به همراه پلوپز و سرخ کن متفاوت ترین تجهیزاتی هستند که به دلیل داشتن قابلیت های ویژه انتخاب ایده آل برای رستوران یا کافه باغ های بزرگ به شمار می آیند. وجود درب در این تجهیزات از ورود آلودگی ها جلوگیری می کند.

باربیکیو پلوپزدار با صفحه سرخ کن

امنیت

در زمان خرید باربیکیو و گریل توجه به نکات و استاندارد های ایمنی از اهمیت زیادی برخوردار است، برخی تولیدات دارای خصوصیاتی مثل لبه های تیز و برند، دستگیره های فلزی چسبیده، عدم وجود ترموکوپل و ... هستند که هر یک به نوع خود خطرات زیادی را به همراه دارند. در حین خرید کباب پز گازی دقت داشته باشید که محل قرار گیری شیر گاز به بدنه آن نزدیک نباشد، چرا که در زمان بالا رفتن حرارت بدنه امکان ذوب شدن و در نهایت انفجار وجود دارد.

کباب پز گازی پایه دار

امکانات

تولیدات جدید همواره با قابلیت های متفاوت تری همراه هستند و همین امر سبب شده که جدید ترین باربیکیو و گریل موجود در بازار از امکاناتی همچون اجاق و شعله بهرمند باشد. بهترین مدل باربیکیو و گریل با این قابلیت ها به بازار ارائه شده اند که هر یک دارای قیمت متفاوتی نیز هستند. با وجود این امکانات شما می توانید به سادگی در حین آماده کردن کباب یا گریل کردن گوشت، برنج را دم و سایر خوراکی ها را تهیه کنید. باربیکیو گازی پلوپز دار با بن ماری یکی از مدل های جذاب عنوان شده است که امکان استفاده به صورت خانگی و در محل کار را فراهم می کند.

قیمت

بدون شک موارد عنوان شده تاثیر زیادی در انتخاب و خرید مشتریان خواهد داشت، توجه داشته باشید که در میان موارد مذکور قیمت محصول تاثیر زیادی دارد و میتواند نظر مشتریان را تغییر دهد. همانطور که میدانید امروزه به دلیل نوسانات قیمت کالا برخی افراد با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند مدل های متفاوت را بررسی و مناسب ترین محصول را خریداری می کنند. لازم به ذکر است که تمامی موارد فوق به نوعی در قیمت باربیکیو و گریل تاثیر گذار هستند، به بیان دیگر مدل و نوع مواد سوختنی از مهم ترین ویژگی های این تجهیزات به شمار می آیند که می توانند در قیمت آن ها تاثیر زیادی داشته باشند.

منقل ایستاده مدل پارمیس

با توجه به معیار های تاثیر گذار در قیمت این تجهیزات باید گفت که قیمت باربیکیو استیل در صدر و پس از آن باربیکیو آلومینیوم در رتبه بعدی قرار دارد. اگر به دنبال خرید باربیکیو ارزان هستید جنس چدن و فولاد به دلیل ضخامت بیشتر گرما را دیر تر از خود عبور می دهند و همین امر سبب شده قیمت کمتری داشته باشند، قیمت باربیکیو آجری آماده نیز با توجه به ابعاد و اندازه آن کاملا متفاوت است. در میان مدل های متفاوت از این اقلام، قیمت باربیکیو ایستاده به نسبت مدل های دیواری بیشتر است و دلیل آن نیز استفاده از متریال مقاوم برای تولید پایه های مستحکم است.

جمع بندی

نکات عنوان شده مهمترین مواردی هستند که در زمان خرید گریل خانگی و انواع باربیکیو مورد توجه قرار میگیرد، در واقع توجه به این موارد تاثیر زیادی در خرید اقلام با کیفیت دارد. البته توجه داشته باشید که قیمت گریل برقی و گازی به نسبت مدل های ذغالی آن بیشتر است اما کیفیت خوراکی تهیه شده در آن ها بهتر خواهد بود. البته به نظر برخی افراد انواع باربیکیو ذغالی عطر و طعم بهتری به غذا می دهند. برای آشنایی بیشتر با انواع باربیکیو و گریل از نظر قیمت و امکانات می توانید به وب سایت خانه شما مراجعه نمایید. در این مجموعه تمام اطلاعات لازم در اختیار شما قرار داده می شود.

نظر خود را بنویسید

whatsapp