پرطرفدارترین تابلوهای مدرن

تابلو مینیمال

در طراحی دکوراسیون خانه فقط رنگ آمیزی و دیوارها برای اینکه محیط جذاب شود کافی نیست و نیاز به استفاده از وسایل تزیینی دیواری مثل تابلوهای مدرن عکس یا نقاشی است. تابلوهای دیواری مدرن زیبایی زیادی را در فضای شما ایجاد می کند.

یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب هایی که هر انسان برای افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی منزل استفاده می کنند، تابلو دکوراتیو مدرن است.

به تابلوهایی تابلو دکوراتیو مدرن گفته می شود که با به کار گیری از نقاشی عکس های زیباو همچنین استفاده از طرح های مدرن و مینیمال برای افزایش زیبایی و جان بخشیدن به محیط استفاده می شود.

توجه داشته باشید که تابلو جز وسایلی است که چندین بار در شبانه روز نگاهمان به آن می افتد و اگر باب سلیقه شما نباشد، با سرعت بیشتری از آن خسته شده یا منصرف شوید.

رقیب تمامی تابلوهای قدیمی، تابلو دیواری مدرن است. می دانستید که هیچ چیزی به اندازه ی یک تابلو دیواری مدرن نمی تواند باعث زیبایی و آپدیت خانه های مدرن شود. تابلو دیواری مدرن را با نام های دیگری مثل تابلوهای دکوراتیو، تابلوهای تزیینی و فانتزی نیز می شناسند. مزیت مهم تابلوهای مدرن، هزینه های مقرون به صرفه آنهاست و اینکه این تابلوها هیچوقت کهنه نمی شوند و کاملا سلیقه ای هستند.

تابلویی را انتخاب کنید که دوست دارید. تابلویی برای دیوار شما نامناسب است که وقتی به آن نگاه می کنید، حس لذت بخش و آرامش درونی برای شما ایجاد شود.

تابلو دکوراتیو

دکوراتیو به معنای زیباسازی و تزیین دکور یا نما است. هدف از این هنر تزئینی، تولید و طراحی محصول، که نقش مستقیمی در زیبایی به محیط و خانه شما دارد. برای تولید تابلوهای تزئینی، موادی مانند شیشه، سرامیک، چوب و غیره استفاده شده. تابلوهای تزئینی را می توان مانند یک آینه جابجا کرد یا مانند کاغذ دیواری به دیوار چسباند. البته این تصاویر زیبایی خاص خود را دارند. برخی از تابلوهای تزئینی از پارچه بوم ساخته شده است که با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته و مدرن تولید می شود.

سایز تابلو دیواری مدرن

نخستین و مهم ترین نکته ای که در خرید تابلو وجود دارد، سایز تابلو است. اگر تابلویی که انتخاب می کنید بیش از حد برای فضای طراحی شده بزرگ باشد انتخاب درستی انجام نداده اید و انتخاب شما اتاق را شلوغ می کند به همین نسبت اگر تابلویی را انتخاب کنید که خیلی کوچک باشد، تناسب از بین می رود.

بنابراین یکسری استانداردها در مورد تناسب و سایز بندی وجود دارد که برای انتخاب تابلو باید از آن ها راهنمایی گرفت .

مجموعه تابلوها یا تابلوی شما طبق استاندارد بصری باید بین 50 تا 70 درصد از فضایی که خالی است را اشغال کند.

این استاندارد در خصوص تمامی دیوارها مثل دیوار خالی، بالای کاناپه، شومینه یا تخت و غیره باید رعایت شود.

تابلویی را انتخاب کنید که با رعایت استاندارد، طول و عرض فضای خالی را پوشش دهد.

تابلویی که انتخاب می کنید نباید طولی بیشتر از 2/3 اندازه تخت یا هر شی که تابلو بالای آن قرار دارد باشد .

در انتخاب تابلو حتما نباید از یک تابلوی بزرگ استفاده کرد، گاهی اوقات می توان از مجموعه ی تابلوهای کوچک استفاده کرد. 

برای آن که تابلویی که انتخاب می کنید مورد توجه قرار گیرد سعی کنید آن را در فاصله 15 تا 20 سانتی متری از بالای مبل یا تخت یا هر المان دیگر نصب کنید .

همخوانی-رنگ-دیوار-و-تابلو

انتخاب رنگ تابلوهای مدرن

یکی از مشکلاتی که در انتخاب تابلو با آن درگیر هستیم رنگ است. معمولا به دنبال تابلوهایی هستیم که با مبلمان و دکوراسیون منزل ست شوند. یکی از این ترفندها انتخاب رنگ های متضاد است. این ترفند باعث می شود شما با یک ترکیب رنگی جذابیت و کنتراست را در فضا ایجاد کنید.

چیدمان تابلو مدرن روی دیوار

امروزه ایجاد یک گالری دیواری با مجموعه ای از تصاویر و عکس ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. همیشه قبل از نصب تابلو روی دیوار، مکان هر تابلو را پیش بینی کرده و چیدمان های مختلفی انجام دهید تا به چیدمان دل خواهتان برسید.

همیشه قبل از نصب هر تابلو بر روی دیوار محل آن را تخمین بزنید. برای این کار تابلوها یا عکس ها را روی زمین مقابل دیوار قرار دهید و چندین مرتبه با آن ترتیب دهید تا به چیدمان دلخواه برسید.
هنگامی که چندین تابلو را به طور همزمان نصب می کنید، باید آنها را به عنوان یک واحد در نظر بگیرید این بدان معنی است که به عنوان یک مجموعه باید ارتفاع و تناسب صحیحی داشته باشد.
روی دیوار گالری، تمرکز مهم است. بنابراین، پیشنهاد می کنم یک تخته بزرگ در مرکز دیوار و تخته های کوچکتر در اطراف آن قرار دهید.
سعی کنید همه تخته ها را در یک فاصله از یکدیگر نصب کنید. فاصله حداقل 2-3 سانتی متر مورد نیاز است.
می توانید با ابعاد قاب و تابلوها بازی کنید. کنار هم قرار گرفتن بزرگ و کوچک جلوه زیبایی را دارا می باشد. گاهی قاب و تابلو باید یکسان و یک شکل باشند و گاهی می توان آنها را در رنگ های مختلف انتخاب کرد. همه چیز به دکوراسیون منزل و سلیقه شما بستگی دارد.

تابلو دیواری

تابلو دیواری مدرن نمایانگر احساسات شما

خانه شما نمایانگر احساسات واقعی شماست، به همین دلیل به جای انتخاب تابلوهای بازاری و آماده، تابلویی را انتخاب کنید که شخصیت خاص شما را نشان می دهد .

برای رسیدن به این هدف، اتاق هارا با تابلوهایی که عکس های شخصی، خانوادگی، شعر یا عکسی از شخصیت برجسته زندگیتان یا هر چیزی که برایتان ارزشمند است تزیین کنید.

با ترکیب و نصب تابلوهای مختلف در کنارهم، می توانید یک کالکشن دیواری خاص را ایجاد کنید.

برای ساخت مجموعه تابلوهای شخصی، از یک تابلو افقی به عنوان هسته ی مرکز و چندین تابلو کوچک به عنوان مکمل استفاده کنید.

حتما بخوانید: نکات کلیدی در خصوص خرید تابلو دیواری

همخوانی تابلو مدرن با سبک اتاق

اگر می خواهید تابلویی که استفاده می کنید با فضا هم خوانی داشته باشد، باید تابلو با سبک اتاق متناسب باشد.

مثلا اگر سبک خانه شما مدرن است، تصاویر خانوادگی یا یک تابلو خاص و خیره کننده به خوبی با فضای شما متناسب خواهد بود یا اگر خانه ی شما به سبک روستیک است با عکس های سفرهایتان یا عکس هاییی از منظره طبیعی فضا را به سمت رنگ های خاکی و گرم ببرید. برای کمک به تطبیق سبک شما می توانید از فریم ها برای تاکید سبکتان استفاده کنید.

انتخاب موضوع تابلو مدرن برای اتاق

انتخاب موضوعی منحصر به فرد و خاص برای اتاق از نکاتی است که با کمک آن می توان بهترین تابلو دیواری مدرن را انتخاب کنید. مثلا اگر تم کویری دوست دارید، تابلو یا تصویر کویر ایده خوبی است. اگر طرفدار سبک های ظریف و ساده هستید می توان از یک تابلو قاب دار با عکس سیاه و سفید انتخاب کنید.

هماهنگی رنگ تابلو مدرن با رنگ مکان

بهترین روشی که برای ایجاد هماهنگی استفاده می شود، انتخاب یک تابلو مدرن متناسب با رنگ اتاق است البته در بعضی اوقات استفاده از رنگ متضاد هم زیبایی خاصی ایجاد می کند.

پرطرفدارترین تابلوهای مدرن

اما یکسری از تابلوها طرفداران خاص خودشان را دارا می باشند که یکسری از آنها را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

تابلو-مدرن

تابلوهای نقاشی تابلوهایی مدرن و هنری

تابلوهایی که در نگاه اول جلب توجه می کنند و در دکوراسیون منزل به شدت تاثیر گذار هستند، تابلوهای نقاشی شده هستند.

تابلوهای نقاشی با حس و حال هنری که ایجاد می کند، به زیبایی فضای منزل می افزاید.

تابلو گل

تابلو نقاشی گل

تابلوهایی که هنر دست هستند، بسیار با ارزشند. پس به عنوان یک دکوری گران قیمت از آن می توان استفاده کرد. فقط طرح و رنگی را انتخاب کنید که با سبک دکوراسیون هماهنگ باشد.

تابلو نقاشی

تابلو نقاشی هنری

تابلوهایی که طرح گل دارند، پر طرفدارترین تابلو های نقاشی هستند که شادابی و حس خوبی به فضا می دهد.

تابلوهای نقاشی که در آن ها رنگ های ملایم به کار رفته در منزل اثر گذار تر هستند و تابلوهای نقاشی حتما نباید رنگ های جیغ و پر رنگ باشد.

تابلو مدرن

تابلوهای دیواری کلاسیک

امروزه در مدرن ترین خانه ها معروفترین آثار کلاسیک چه اورجینال چه کپی وجود دارد که ممکن است قیمت تابلو دیواری متفاوت با اندازه و سبک آن باشد و این به دلیل سلایق مختلف انسان هاست.

تابلو آینه و برجسته

 

تابلو دیواری مدرن برجسته

سبکی از تابلوهای مدرن وجود دارد که ترکیبی از نقاشی و پتینه کاری است. در این تابلوها از اپوکسی و ابزار های دیگر استفاده می شود .

استفاده از نقش برجسته از زمان های قدیم در ایران و جهان پر طرفدار بوده است و طرح های مختلفی دارد.

وب سایت خانه ی شما انواع تابلو های مدرن دیواری را با کیفیت و طرح های عالی در اختیار شما قرار داده است. شما می توانید با ورود به سایت خرید خود را انجام دهید.

تابلوی عکس برای خانه ای با سبک مدرن

در خانه هایی با سبک مدرن از تابلوهای عکس هم می شود استفاده کرد. برای این کار بهتر است یک دیوار را به این کار اختصاص دهید وخاطره انگیز ترین و بهترین عکس های خود را از نوزادی تا بزرگسالی با اندازه های متفاوت کوچک و بزرگ چاپ کرده و قاب کنید. با چیدمان خاص این قاب ها را کنار هم روی دیوار نصب کنید. به این ترتیب شما یک دیوار خاطره ها دارید.

نظر خود را بنویسید

whatsapp