آباژور پایه فلزی مدل بلک

آباژور ایستاده مدل بلک

آباژور ایستاده مدل بلک با بدنه فلزی و ظاهری جدید یک انتخاب مناسب برای زیبا پسندان
______
مشخصات فنی :
ابعاد : ارتفاع 160 سانتی متر
جنس بدنه : فلز

آباژور ایستاده مدل بلک

آباژور ایستاده مدل بلک یک قطعه دکوراسیون داخلی جاودانه است که بدون زحمت، عملکرد سبک و پیچیدگی را با هم ترکیب می‌کند. این آباژور با طراحی شیک خود، نه تنها فضا را روشن می‌کند، بلکه ظرافت را به هر اتاقی می‌بخشد.

اگر شما نیز به دنبال خرید آباژوری هستید که علاوه بر دادن روشنایی کافی به محیط، به آن زیبایی و ظرافت نیز ببخشد، انتخاب آباژور ایستاده بلک، گزینه مناسبی برای شما به شمار می‌رود. در ادامه همراه ما باشید تا درباره ویژگی‌های این محصول اطلاعات جذابی را در اختیارتان قرار دهیم.

آباژور کنار سالنی مدل بلک

ویژگی‌های کیفی آباژور ایستاده مدل بلک

همان‌طور که قولش را داده بودیم، در این بخش به تمامی ویژگی‌های این محصول که می‌تواند برای خریداران مهم باشد، اشاره کرده‌ایم. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

تطبیق پذیری

از این آباژور ایستاده پیچیدگی و حس بی زمانی را تراوش می‌کند. این پوشش همه کاره به آن اجازه می‌دهد تا بدون زحمت با سبک‌های مختلف دکوراسیون، از معاصر تا سنتی ترکیب شود. هوشمندی پشت طراحی آن در توانایی آن برای خدمت به عنوان یک قطعه بیانیه یا ادغام یکپارچه در یک تم داخلی موجود است.

روشنایی و محیط

از لحاظ عملکردی، این نوع آباژور به گونه‌ای طراحی شده است که نورپردازی بهینه را برای یک اتاق فراهم کند. ارتفاع و قابلیت تنظیم، آن را برای مطالعه، یا ایجاد یک محیط دنج عالی می‌کند. ویژگی جذاب این محصول در ایجاد تعادل مناسب بین روشنایی و زیبایی شناسی نهفته است و به خریداران این اطمینان را می‌دهد که آباژور هم عملکرد و هم ظرافت را برای آنان به ارمغان می‌آورد.

دوام

دوام و ماندگاری یک محصول همیشه موضوعی است که همه افراد در خرید به آن توجه می‌کنند. گفتنی است که مواد مناسب و فلز به کار رفته در ساخت آباژور ایستاده مدل بلک دوام و طول عمر آن را تضمین می‌کند.

ملاحظات زیست محیطی

همانگونه که میدانید همیشه تأکید بر استفاده از محصولات پایدار و سازگار با محیط‌زیست شده است. این آباژور ایستاده با افتخار از این جنبه نیز بهره‌مند بوده و با محیط‌زیست سازگار است. بسیاری از تولیدکنندگان لامپ‌های LED کم‌مصرف را در ساخت این آباژور ادغام کرده و از مواد قابل بازیافت استفاده می‌کنند. این اقدامات اثرات زیست محیطی را به حداقل می‌رسانند و به طور هم‌زمان کارایی انرژی را افزایش می‌دهند.

توجه به جزئیات

هوشمندی طراحی آباژور مدل بلک ایستاده فراتر از جنبه‌های کاربردی آن است. توجه دقیق به جزئیات، مانند الگوهای تزئینی، بافت‌ها یا دکمه‌ها، ظرافت و پیچیدگی را به این محصول اضافه می‌کند.

ویژگی ظاهری

ارتفاع استاندارد آباژور ایستاده مدل بلک 160 سانتی‌متر است. این آباژور همان‌طور که در شکل نیز مشاهده می‌کنید، دو محفظه دایره شکل دارد که در هر کدام از آن‌ها لامپی تعبیه شده است. این ویژگی ظاهری باعث شده است که هم روشنایی این آباژور کافی باشد و هم در هر محیطی به راحتی جا داده شود.

خرید آباژور ایستاده مدل بلک

شما می‌توانید این محصول جذاب را از سایت خانه شما تهیه کنید. قابل ذکر است که شاید فرض اغلب شما بر این باشد که این آباژور بلک تنها در رنگ مشکی بر بازار عرضه می‌شود؛ اما این گونه نیست! آباژور بلک رنگ‌بندی متفاوتی داشته و شما کاربران عزیز می‌توانید آن را در رنگ‌های طلایی، کروم، مشکی و سفید از سایت ما مشاهده و خریداری نمایید.

مشخصات

ارتفاع
160 سانت متر
رنگ
طلایی، کروم، مشکی و سفید
جنس بدنه
فلز
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp