آباژور طرح لاریسا ایستاده

آباژور طرح لاریسا ایستاده

آباژور طرح لاریسا ایستاده مدل استوانه ای با طراحی بسیار خاص و مدرن همراه با رنگ بندی های متنوع در شید و بدنه تنها در خانه شما
______
مشخصات فنی :
ارتفاع : 145 سانتی متر
جنس شید : پارچه لمه گلس(شاین)، مخمل خارجی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: dr112D
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۲,۷۹۰,۰۰۰ تومان ۱۹%
قیمت: ۲,۲۵۸,۰۰۰ تومان

آباژور طرح لاریسا ایستاده

این روزها استفاده از آباژور  در بسیاری از خانه ها رواج بالایی پیدا کرده است و مدل های مختلفی از آن در بازار وجود دارد که انتخاب یک آباژور مطابق با سبک و سیاق منزل شما اهمیت بسیاری دارد.

همان طور که می دانید دکور بسیاری از منازل مدرن می باشد، از این رو لازم است که در منز ل خود از آباژور های مدرن استفاده کنید که بیشترین هماهنگی را با منزل شما داشته باشد.

ما در این مقاله از  وب سایت خانه شما در تلاش هستیم اطلاعات مفیدی را در ارتباط آباژور طرح لاریسا ایستاده با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

آباژور کنار سالنی طرح لاریسا

آباژور طرح لاریسا ایستاده

نمونه ای از جدیدترین آباژورهای ایستاده موجود در بازار است که با توجه به ظاهر زیبایی که دارد طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است این آباژور کنار سالنی در مقایسه با دیگر  مدل های آباژور فروش بالایی را از آن خود کرده است و شما کاربران عزیز می توانید برای خرید این محصول زیبا با کارشناسان فروش مجموعه خانه شما ارتباط برقرار کنید.

خرید آباژور با توجه به زیبایی بسیاری که برای محیط به همراه دارد و نقش بسیار مهمی در طراحی و دکوراسیون منازل ایفا می کند و مزایای بسیاری را برای منزل شما دارد که از مهم ترین این مزایا می توان به تامین نور محیط اشاره کرد.

مشخصات آباژور طرح لاریسا ایستاده

  • ارتفاع آباژور : ۱۴5 سانتی متر
  • قطر آباژور: ۴۰ سانتی متر
  • جنس آباژور: بدنه آباژور با استفاده از پروفیل فلزی به رنگ طلایی، زیتون، استیل می باشد.
  • تعداد لامپ : دارای ۸ عدد لامپ سرپیچ شمعی که می توان برای این سرپیچ ها از لامپ های اس ام دی یا فیلامنتی استفاده کرد.
  • میزان روشنایی آباژور: با کمک این محصول می توان یک محیط 20 متری را روشن کرد.
  • کاربرد : سالن  پذیرایی ، اتاق خواب، محیط کار، کافه و غیره بدون محدودیت استفاده کرد.

شما کاربران عزیز می توانید از طریق شماره های درج شده در انتهای مقاله با کارشناسان فروش مجموعه خانه شما ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را در خصوص شرایط خرید این محصولات به دست بیاورید.

آباژور ایستاده طرح لاریسا که در مجموعه ما به فروش می رسد جز برترین آباژورهای موجود در بازار است که توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را به دست بیاورد لازم به ذکر است که برای این محصول می توان لامپ هایی چون فیلامنتی و اس ام دی استفاده کرد که انرژی بسیار کمی را مصرف می کنند و همین امر سبب می شود که هزینه های شما در زمان استفاده از آن به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

بدنه مشکی این محصول از نوع رنگ استاتیک و رنگ طلایی و نقره ای آن از نوع فورتیک می باشد که هر دو نوع رنگ کیفیت بسیار بالایی دارند و رطوبت و هوای شرجی هیچگونه تاثیری در رنگ بدنه این محصول ندارد و شما می توانید بدون توجه به شرایط جغرافیایی از آن استفاده کنید.

از نظر روشنایی جلوه ای ویژه را برای محیط شما به وجود می آورد و برای محیط هایی با متراژ 20 متر مربع مناسب می باشد.
شما کاربران عزیز با خرید آباژور طرح لاریسا ایستاده می توانید ظاهری شیک را به  منزل خود هدیه کنید.

مشخصات

ارتفاع
145 سانتی متر
طول سیم
180 سانتی متر
جنس شید
پارچه لمه گلس(شاین)، مخمل خارجی
ابعاد شید
قطر بالا و پایین 45cm و ارتفاع 25cm
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp