آباژور ایستاده حبابی مدل مخروطی

آباژور ایستاده حبابی مدل مخروطی

آباژور ایستاده حبابی مدل مخروطی با طراحی بسیار خاص و مدرن همراه با رنگ بندی های متنوع در شید و بدنه تنها در خانه شما
______
مشخصات فنی :
ارتفاع : 150 سانتی متر
جنس شید : پارچه لمه گلس(شاین)، مخمل خارجی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: dr206K
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۳,۲۹۰,۰۰۰ تومان ۱۷%
قیمت: ۲,۷۲۹,۰۰۰ تومان

آباژور ایستاده حبابی مدل مخروطی

آباژور ایستاده حبابی مدل مخروطی ترکیبی چشمگیر از عملکرد و جذابیت زیبایی شناختی را نشان می‌دهد. این محصول جذاب افرادی را که هم از طرح‌های پرطرفدار و هم از دکوراسیون کاربردی خانه قدردانی می‌کنند شیفته خود کرده است.

 شکل آن، متشکل از یک پایه پهن است که شبح ظریف و مدرنی را ایجاد می‌کند که به هر فضای نشیمن ظرافت می‌بخشد. حال اگر دوست دارید درباره آباژور ایستاده حبابی مدل مخروطی به اطلاعات بیشتری دست یابید، در ادامه همراه ما باشید.

آبازور ایستاده حبابی

ویژگی‌های آباژور ایستاده حبابی مدل مخروطی

در این بخش برخی از ویژگی‌های مهم این آباژور که موجب محبوبیت آن بین افراد شده است را آورده‌ایم. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

تعامل فوق‌العاده با نور

یکی از جنبه‌هایی اساسی این مدل که توجه را به خود جلب می‌کند نحوه تعامل آن با نور است. به‌گونه‌ای که شکل مخروطی آباژور حبابی امکان توزیع گسترده نور را فراهم، اتاق را به‌طور یکنواخت روشن و سایه‌های خشن را از بین می‌برد. این انتخاب طراحی نه‌تنها دید را افزایش می‌دهد، بلکه فضایی آرامش‌بخش و دعوت‌کننده ایجاد می‌کند. چه در حال مطالعه برای امتحان باشید و چه پس از یک روز طولانی به دنبال استراحت، درخشش ملایم ساطع‌شده از این آباژور محیطی آرام را به وجود می‌آورد که هم برای کار و هم برای آرامش مفید است.

استفاده از عناصر باکیفیت در ساخت آن

علاوه بر قابلیت نورپردازی، متریال به کار رفته در ساخت این نوع آباژور نیز قابل بررسی است. بسیاری از انواع آباژورهای ایستاده حبابی مخروطی از موادی مانند شیشه یا اکریلیک ساخته شده‌اند که دوام را بدون به خطر انداختن کیفیت زیبایی ارائه می‌دهند. شفافیت آن‌ها به نور اجازه می‌دهد تا الگوها و بافت‌های پیچیده اتاق اطراف را به نمایش بگذارد و یک عنصر بصری دلپذیر و هماهنگ را به طرح کلی دکوراسیون ارائه دهد.

تطبیق‌پذیری

طراحی شیک و جمع‌وجور آباژور ایستاده حبابی مدل مخروطی به‌طور یکپارچه با سبک‌های مختلف داخلی ترکیب شده و آن را به انتخابی مناسب برای اتاق‌های خوابگاه، آپارتمان‌ها یا حتی فضاهای زندگی مشترک تبدیل می‌کند. علاوه بر این، ماهیت آزاد بودن آن، نیاز به لوازم جانبی یا وسایل پرمصرف فضای اضافی را از بین می‌برد و آن را به یک انتخاب عملی برای کسانی که فضای محدودی دارند تبدیل می‌کند.

سازگاری با محیط‌زیست

بسیاری از انواع این آباژورها در حال حاضر مجهز به لامپ‌های LED کم‌مصرف هستند که مصرف انرژی و قبض برق ماهانه را کاهش می‌دهند. این طراحی آگاهانه از محیط‌زیست با ارزش‌های شخصی بسیاری از افراد مطابقت داشته و بر اهمیت زندگی پایدار در دنیای مدرن ما تأکید دارد.

عملکرد به‌عنوان نکته کانونی در اتاق

 این مدل آباژور با ظاهر شیک و معاصر خود، بدون زحمت می‌تواند به نقطه کانونی یک فضا تبدیل شود، بنابراین امکان همزیستی عملکرد و هنر را فراهم می‌کند. همچنین شکل منحصربه‌فرد آن یک عنصر بصری چشم‌نواز ایجاد می‌کند که باعث ایجاد شوق در استفاده‌کنندگان میشود.

جابه‌جایی آسان

علاوه بر موارد گفته‌شده قابل حمل بودن آباژور ایستاده حبابی مدل مخروطی یک مزیت ارزشمند است. طراحی سبک وزن این محصول امکان جابجایی بی‌دردسر از فضایی به فضای دیگر را فراهم کرده است.

خرید

درنهایت پس از بررسی ویژگی‌های آباژور ایستاده حبابی مدل مخروطی باید بگوییم که شما کاربران عزیز می‌توانید این محصول را از سایت خانه شما در 10 تن رنگی: نقره‌ای، طلایی، قهوه‌ای تیره، آنتیک، سرمه‌ای، کرم، قرمز، مشکی، سفید، خردلی و در ارتفاع 150 سانتی‌متر سفارش داده و در درب منزلتان تحویل بگیرید.

مشخصات

ارتفاع
150 سانتی متر
طول سیم
180 سانتی متر
جنس شید
پارچه لمه گلس(شاین)، مخمل خارجی
ابعاد شید
قطر بالا: 40cm، قطر پایین: 50cm ارتفاع: 25cm
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp