آباژور ایستاده مدل دارک

آباژور ایستاده مدل دارک

آباژور ایستاده یا کنار مبلی مدل دارگ با پایه های زیبا و مدرن
______
مشخصات فنی :
ارتفاع : 160 سانتی متر
جنس بدنه : فلز

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 156
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۰۴۵,۰۰۰ تومان

آباژور ایستاده مدل دارک

آباژور ایستاده مدل دارک تلفیقی شیک از سبک و عملکرد است. این آباژور به نوعی نشان دهنده اوج طراحی مدرن و عملکرد همه‌کاره می‌باشد. این محصول برگرفته از درک گرایش‌های طراحی و ارگونومی، هاله‌ای پیچیده را به نمایش می‌گذارد که به طور یکپارچه با تنظیمات داخلی متنوع ترکیب می‌شود.

اگر قصد خرید آباژور برای خانه‌تان را دارید اما نمی‌دانید چه نوع آباژوری برای آن مناسب است و می‌تواند انتظارات شما را برآورده سازد در ادامه با ما همراه باشید؛ زیرا در بخش‌های بعدی ویژگی‌های منحصربه‌فرد آباژور ایستاده مدل دارک، جذابیت زیبایی‌شناختی و کاربردی بودن آن را برای هر فضای زندگی بررسی کرده‌ایم.

آباژور کنار سالنی مدل دارک سه پایه

ویژگی‌های آباژور ایستاده مدل دارک

آباژور مدل دارک ایستاده داری ویژگی‌های جذاب زیادی است که در ادامه به چند نمونه از مهم‌ترین آن‌ها اشاره کرده‌ایم. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

طراحی و ساخت

 این آباژور ایستاده ترکیبی مثال‌زدنی از خطوط تمیز، طراحی مینیمالیستی و مواد باکیفیت بالا را در خود جای ‌داده است. این محصول ساخته شده از آلیاژهای فلزی بادوام و شیشه سکوریت شده است که در عین به نمایش گذاشتن ظرافت، عملکرد طولانی‌مدت آباژور را تضمین می‌کند.

کارکرد

آباژور دارک به ویژگی‌های نور قابل تنظیم مجهز بوده و طیف گسترده‌ای از گزینه‌های نورپردازی همه‌کاره را ارائه می‌دهد. این آباژور را می‌توان چرخاند و به‌گونه‌ای تنظیم کرد که نور را به صورت عمودی یا افقی هدایت کند و نور متمرکزی را برای خواندن یا پخش کردن نور محیط در یک فضا فراهم آورد. علاوه بر این، این انعطاف‌پذیری کاربران را قادر می‌سازد تا فضاهای متفاوتی را متناسب با حالات و فعالیت‌های مختلف ایجاد کنند.

بهره‌وری انرژی

آباژور ایستاده مدل دارک با ادغام فناوری روشنایی LED کم‌مصرف، روشنایی سازگار با محیط‌زیست را فراهم می‌آورد. استفاده از ال ای دی ها نه تنها مصرف برق را کاهش می‌دهد بلکه کیفیت نور را نیز تضمین می‌کند. عملکرد تعبیه شده در نور آباژور به کاربران این امکان را می‌دهد که مصرف انرژی خود را مطابق با نیاز خود بهینه کنند و در نهایت به کاهش ردپای کربن نیز کمک می‌کند.

نظر زیبایی‌شناختی

 همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، نمای بیرونی تیره آباژور جذابیت کلی زیبایی‌شناسی آن را افزایش می‌دهد و آن را به عنصری استثنایی در دکوراسیون داخلی تبدیل می‌کند. طراحی مینیمالیستی آن، حسی معاصر و براق را القا می‌کند، در حالی که طرح رنگ بی‌انتها به آن اجازه می‌دهد تا به طور یکپارچه با تنظیمات مختلف معماری ترکیب شود.

تطبیق‌پذیری

طراحی همه‌کاره آباژور ایستاده مدل دارک آن را قادر می‌سازد تا بدون زحمت با تنظیمات متعدد سازگار شود. این آباژور چه در اتاق نشیمن، اتاق‌خواب یا مطالعه قرار گیرد، دکوراسیون موجود را تکمیل و تقویت می‌کند. سازگاری آن از نظر روشنایی و زوایای نور برای فعالیت‌های مختلف، اعم از مطالعه، کار، یا ایجاد فضایی دعوت‌کننده برای گردهمایی‌های اجتماعی مناسب است.

خرید

 در خرید یک محصول، دوام و کارایی آن یکی از دغدغه‌های خریداران است. در همین راستا باید بگوییم آباژور ایستاده مدل دارک با مواد باکیفیت و مهارت‌های ماهرانه ساخته شده و از دوام فوق‌العاده‌ای برخوردار است. شما می‌توانید برای سفارش این آباژور کاربردی، به سایت خانه شما مراجعه کرده و متناسب با سلیقه خود، رنگ محصول را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که کارشناسان ما آماده هستند تا شما را در سفارش و خرید محصول یاری دهند.

مشخصات

ارتفاع
160 سانت متر
جنس بدنه
فلز
رنگ
طلایی، آنتیک، سفید، مشکی و کروم
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp