آباژور ایستاده مدل 4 شاخه

آباژور ایستاده فلزی 4 شاخه

آباژور ایستاده 4 شاخه فلزی با رنگ الکترواستاتیک مینیمال فقط به رنگ مشکی مناسب برای تمامی فضا ها و حتی فضاهای باز ساده شیک و زیبا
______
مشخصات فنی:
جنس : فلز با رنگ الکترواستاتیک
ارتفاع: 145 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: dr113f
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۳,۳۳۰,۰۰۰ تومان ۱۲%
قیمت: ۲,۹۳۰,۰۰۰ تومان

آباژور فلزی 4 شاخه

استفاده از آباژور ها تنها به دلیل نورپردازی نیست بلکه در طراحی داخلی نیز نقشی اساسی دارند و این روز ها تنوع در طراحی و سبک و رنگ در ساخت و تولید آباژور ها باعث شده که شما عزیزان بتوانید به راحتی با آباژوری هم سبک و هم سلیقه خود محیط خانه، کار، کافه و غیره را به راحتی دیزاین کنید.

آباژور فلزی با رنگ الکترواستاتیک 4 شاخه با ارتفاع 145 سانتی متر مناسب برای نورپردازی گسترده و همچنین فضاهای بزرگ که نیازمند نور بیشتر و پر روح تر هستند.

آباژور فلزی ایستاده چهار شاخه

جنس این آباژور از فلز با رنگ الکترواستاتیک با کیفیت می باشد و ابعاد شید آن 25 سانتی متر و همچنین قطر شید آن 50 سانتی متر می باشد و با توجه به وجود 4 شاخه برای روشنایی، روشنایی قابل توجه و زیبایی را به محیط شما می بخشد.

این روزها آباژور فلزی کم کم جای خود را میان طرفداران آباژور چوبی باز کرده و طرفداران پر و پا قرصی برای خود پیدا کرده اند.

مشخصات

ارتفاع
145سانتی متر
ابعاد شید
قطر بالا و پایین 50 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر
جنس پایه
فلز با رنگ الکترواستاتیک
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp