آباژور ایستاده تمام کریستالی

آباژور ایستاده تمام کریستالی

آباژور ایستاده تمام کریستالی با طراحی بسیار لوکس و خاص مناسب فضا های کلاسیک
______
مشخصات فنی :
ارتفاع: 140 سانتی متر
جنس پایه : فلزی
قطر صفحه بالا : 41 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: dr128
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۰۱۶,۰۰۰ تومان

آباژور ایستاده تمام کریستالی

در حوزه طراحی داخلی، نورپردازی نقش مهمی در افزایش جذابیت زیبایی شناختی یک فضا دارد. در این باره باید بگوییم، آباژور ایستاده تمام کریستالی، یک وسیله نورپردازی عالی است که تجسم پیچیدگی و ظرافت است. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی‌های مسحورکننده این بپردازیم و شما را با طراحی منحصربه‌فرد آن، مواد مورد استفاده، تطبیق‌پذیری آن و فضایی که می‌تواند در هر اتاقی ایجاد کند، آشنا کنیم. اگر قصد خرید آباژور را دارید، خرید آباژور ایستاده تمام کریستالی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگر شک دارید، ادامه مطلب را دنبال کنید!

آباژور ایستاده تمام کریستالی

ویژگی‌های آباژور ایستاده تمام کریستالی

در ابتدا بیاید ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول را باهم مرور کنیم. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

1. طراحی منحصربه‌فرد

آباژور ایستاده تمام کریستال با طراحی خلاقانه‌ای ساخته شده است. ساختار خلاقانه آن مجموعه‌ای از عناصر کریستالی را با دقت در یک راستا قرار می‌دهد که نور را به شیوه‌ای جذاب می‌شکند و پراکنده می‌کند. این طراحی جذابیت کلی آباژور را افزایش می‌دهد و آن را به یک قطعه‌ی برجسته تبدیل می‌کند که جدا از وسایل روشنایی سنتی است.

2. ترکیب مواد

این آباژور با دقت دست‌ساز و با استفاده از بهترین عناصر کریستالی ساخته شده است. کریستال‌ها به طرز ماهرانه‌ای چیده شده‌اند تا حداکثر بازتاب نور و درخشندگی را تضمین کنند. کیفیت برتر این کریستال‌ها دوام را تضمین می‌کند و به فرد اطمینان می‌دهد که آباژور ظاهر چشمگیر خود را برای سال‌های آینده حفظ می‌کند.

3. ظرافت بی‌نظیر

ویژگی بارز آباژور ایستاده فول کریستال ظرافت بی‌نظیر آن است. این وسیله که هنر پیچیده را با ظاهری مجلل ادغام می‌کند، بدون زحمت، جلوه‌ای از زرق‌وبرق را به هر فضایی می‌بخشد. درخشش کریستال‌ها یک بازی جذاب از نور ایجاد کرده و بر زیبایی آباژور تأکید می‌کنند و همچنین آن را به یک قطعه مرکزی تبدیل می‌کنند، به‌گونه‌ای که همه‌کسانی که آن را می‌بینند مسحور می‌شوند.

4. تطبیق‌پذیری در مکان

یکی از قابل‌توجه‌ترین جنبه‌های آباژور ایستاده کریستالی، تطبیق‌پذیری آن در محل است. طراحی مستقل، به این محصول اجازه می‌دهد تا به طور یکپارچه در هر فضایی ادغام شود. این آباژور چه در یک اتاق نشیمن چه در اتاق‌خواب یا حتی یک فضای اداری قرار گیرد، بدون زحمت جذابیت بصری کلی منطقه را افزایش می‌دهد.

5. بهره‌وری انرژی

آباژور ایستاده تمام کریستالی یک راه‌حل روشنایی کم‌مصرف است که آن را به یک انتخاب آگاهانه از نظر محیط زیستی تبدیل می‌کند. استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی در ساخت آن که به مصرف حداقل انرژی معروف هستند، تضمین می‌کند که این آباژور اثر کربن خود را به حداقل می‌رساند و در عین حال اتاق را به طور کامل روشن می‌کند.

6. سهولت نصب

با وجود طراحی پیچیده و جذابیت، نصب این نوع آباژور به طرز شگفت‌انگیزی آسان است. این محصول دستورالعمل‌های نصب واضحی دارد که حتی کسانی که حداقل تخصص فنی دارند را قادر می‌سازد آن را بدون زحمت نصب کنند.

آباژور ایستاده کریستالی

خرید آباژور ایستاده تمام کریستالی

شما می‌توانید آباژور ایستاده تمام کریستالی را در رنگ‌های زیتونی، طلایی، مشکی و استیل از سایت خانه شما مشاهده، سفارش و خریداری کنید. ارتفاع آباژورهای موجود در سایت ما 140 سانتی‌متر بوده و 41 سانتی‌متر نیز قطر صفحه بالایی آن‌ها می‌باشد. پس از ثبت سفارش، شما حداکثر بعد از 7 روز، این محصول جذاب را در درب منزلتان تحویل می‌گیرید.

مشخصات

ارتفاع
140 سانتی متر
طول سیم
180 سانتی متر
ابعاد شید
قطر صفحه بالایی 41 سانتی متر
سایر توضیحات
دارای آویز کریستالی
جنس پایه
فلزی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp