آباژور ایستاده مدل گلس

آباژور ایستاده مدل گلس

آباژور کنار سالنی مدل گلس با ارتفاع 160 سانتی متر یک انتخاب سیک و مدرن
______
مشخصات فنی :
ارتفاع : 160 سانتی متر
جنس بدنه : فلز

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 155
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان ۱۸%
۵,۴۳۵,۰۰۰ تومان

آباژور ایستاده مدل گلس

آباژور ایستاده مدل گلس، قطعه‌ای نفیس از دکوراسیون داخلی است که ظرافت و زیبایی را به هر فضای نشیمن می‌بخشد. این نوع خاص از آباژور با طراحی پیچیده و کاردستی ظریف خود بسیار مورد توجه علاقه‌مندان به هنر و طراحان داخلی قرار گرفته است.

 زیبایی اثیری و عملکرد آباژور ایستاده مدل گلس، آن را به یک انتخاب ایده آل برای برجسته کردن جذابیت بصری اتاق تبدیل می‌کند. اگر به دنبال یک آباژور خاص برای اتاق خود می‌گردید، خرید آباژور مدل گلس ایستاده می‌تواند بهترین انتخاب باشد. اگر شک دارید بیایید باهم ویژگی‌های این نوع آباژور را باهم بررسی کنیم!

آباژور ایستاده مدل گلس

ویژگی‌های آباژور ایستاده مدل گلس

آباژور ایستاده گلس دارای مزایا و ویژگی‌های بسیاری است که آن را از سایر آباژورها متمایز می‌کند. ما در ادامه برجسته‌ترین این ویژگی‌ها را برشمرده‌ایم که عبارت‌اند از:

دادن روشنایی کافی به محیط

یکی از جنبه‌های کلیدی که این محصول را از سایر وسایل روشنایی متمایز می‌کند، ماهیت شفاف و نورانی آن است. شیشه به کار رفته در ساخت این آباژورها اجازه عبور نور از آن را داده و درخششی ملایم و گرم ایجاد می‌کند. این ویژگی نه تنها جلوه بصری زیبایی را ارائه می‌دهد، بلکه اطمینان می‌دهد که محیط اطراف به اندازه کافی روشن شده است.

مطابقت با انواع دکوراسیون‌ها

طراحی آباژورهای ایستاده مدل گلس به گونه‌ای است که با تم و سبک هر اتاقی مطابقت داشته باشند. چه طراحی مدرن و مینیمالیستی باشد و چه یک سبک قدیمی. علاوه بر این، توانایی سفارشی کردن رنگ، شکل و الگوی شیشه این نوع آباژور، به افراد این امکان را می‌دهد تا ظاهری منحصربه‌فرد و متناسب برای فضای زندگی خود ایجاد کنند.

دوام و سهولت نگهداری

یکی دیگر از مزیت‌های آباژور ایستاده مدل گلس دوام و سهولت نگهداری آن است. شیشه به عنوان یک ماده در برابر سایش بسیار مقاوم است و با مراقبت مناسب می‌تواند به مدت طولانی عمر کند. تمیز کردن این آباژورها نیز نسبتاً ساده است و فقط به یک پارچه نرم و ماده تمیز کننده ملایم نیاز دارد. برخلاف سایر آباژورها، سطح شیشه‌ای آباژور مدل گلس گردوغبار را جمع نکرده و کمتر در معرض لک شدن قرار می‌گیرد و برای کسانی که به تمیزی و طول عمر اهمیت می‌دهند، انتخابی عالی است.

آباژور ایستاده مدل گلس

عملکرد عالی

تطبیق‌پذیری این مدل آباژور ایستاده فراتر از هدف تزئینی آن است. آباژور مدل گلس ایستاده نه تنها از نظر زیبایی‌شناسی دلپذیر هست، بلکه عملکردی فوق‌العاده نیز دارد و نور کافی را برای کدرهایی مانند مطالعه فراهم می‌کند. با لامپ مناسب، این نوع آباژور می‌تواند یک پرتو متمرکز از نور ساطع کند و این ویژگی آن را برای فعالیت‌هایی که به دید مطلوب نیاز دارند، مناسب می‌کند.

ایمنی خوب

از نظر ایمنی، آباژورهای گلس ایستاده می‌توانند آرامش خاطر را برای استفاده‌کنندگان فراهم کنند. پایه و طراحی مستحکم، پایداری این محصول را تضمین می‌کند و از واژگونی یا سقوط تصادفی جلوگیری به عمل می‌آورد. علاوه بر این، استفاده از لامپ‌های LED کم‌مصرف در این آباژور، خطر گرمای بیش از حد را به حداقل می‌رساند و خطرات احتمالی مرتبط با لامپ‌های رشته‌ای سنتی را کاهش می‌دهد.

خرید

حال که با مطالعه ویژگی‌های آباژور ایستاده مدل گلس متوجه دلیل پیشنهاد ما برای خرید این محصول شدید، در ادامه باید خاطرنشان کنیم که شما می‌توانید این محصول باکیفیت را با کارایی عالی از سایت خانه شما تهیه نمایید. فقط کافی است رنگ مدنظر خود را انتخاب کرده و محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید.

مشخصات

ارتفاع
160 سانت متر
جنس بدنه
فلز
رنگ
طلایی، کروم، مشکی، سفید و آنتیک
سایر توضیحات
قابل سفارش با حباب شفاف، لیوانی و گرد مات
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp