آباژور ایستاده مدرن

آباژور ایستاده مدل شاین

آبازور ایستاده مدل شاین با طراحی زیبا و منحصر بفرد
______
مشخصات فنی :
ابعاد : ارتفاع 160 سانتی متر
جنس بدنه : فلز

(اختیاری)
(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 153
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۰۹۵,۰۰۰ تومان

آباژور ایستاده مدل شاین

آباژور ایستاده مدل شاین یک چراغ روشنایی جذاب و مبتکرانه است که هم جذابیت‌های زیبایی و هم مزایای کاربردی دارد. این آباژور به طور خاص برای ایستادن طراحی شده است و به آن اجازه می‌دهد در هر نقطه از اتاق بدون نیاز به میز یا سایر سطوح نگهدارندِ قرار گیرد.

 گفتنی است طراحی منحصربه‌فرد و کیفیت برتر آباژور ایستاده مدل شاین آن را به یک انتخاب محبوب در بین طراحان داخلی و صاحبان خانه تبدیل کرده است. با ما در ادامه همراه باشید تا شما را بیشتر با ویژگی‌های این محصول کاربردی آشنا کنیم.

ویژگی‌های آباژور ایستاده مدل شاین

همان‌طور که قولش را داده بودیم، بیایید باهم ویژگی‌های این مدل آباژور را باهم مرور کنیم. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

همه کاره بودن آن

یکی از ویژگی‌های کلیدی این آباژور ایستاده، همه کاره بودن آن است. این آباژور با قابلیت ایستادن خود به‌تنهایی می‌تواند به راحتی جابجا و تغییر مکان دهد تا متناسب با نیازهای مختلف نور یا ایجاد یک فضای خاص در یک اتاق باشد. طراحی مستقل آن همچنین نیاز به سیم یا کابل‌های دست‌وپا گیر را از بین می‌برد و آن را به یک راه‌حل نورپردازی جذاب و بدون درهم‌وبرهم تبدیل می‌کند.

آبازور ایستاده مدل شاین

طراحی منحصربه‌فرد

از نظر طراحی، آباژور شاین ایستاده دارای زیبایی شیک و مدرنی است که می‌تواند مکمل هر سبک داخلی باشد. خطوط تمیز و ظاهر مینیمالیستی آن را به یک انتخاب همه کاره برای تم‌های مختلف دکوراسیون تبدیل کرده است. آباژور شاین از مواد باکیفیت مانند فلز ساخته شده است که دوام و طول عمر آن را تضمین می‌کند. ساختار مستحکم آن تضمین می‌کند که می‌تواند در برابر استفاده مکرر مقاومت کرده و برای سال‌های متمادی به عنوان یک نقطه کانونی در هر اتاق باقی بماند.

عملکرد نورپردازی عالی

علاوه بر جذابیت بصری، آباژور ایستاده مدل شاین عملکرد نورپردازی بسیار خوبی نیز ارائه می‌دهد. این آباژور مجهز به لامپ‌های LED یا رشته‌ای با کیفیت بالا است که درخششی گرم و جذاب از خود ساطع کرده و فضای کلی اتاق را بهبود می‌بخشد. با سطوح روشنایی قابل تنظیم در این محصول، کاربران به راحتی می‌توانند خروجی نور را متناسب با فعالیت‌ها یا حالات مختلف سفارشی کنند. این ویژگی آباژور ایستاده شاین را به یک راه‌حل کاربردی نورپردازی هم برای آرامش و هم برای کارهای کاربردی تبدیل کرده است.

صرفه‌جویی در انرژی

 این آباژور ایستاده با در نظر گرفتن بهره‌وری انرژی طراحی شده است. با استفاده از فناوری LED، انرژی کمتری را در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای سنتی مصرف می‌کند و در نتیجه قبض برق کمتری را به همراه دارد. این جنبه سازگار با محیط‌زیست برای افراد آگاه به محیط‌زیست که تلاش می‌کنند ردپای کربن خود را بدون به خطر انداختن سبک یا عملکرد کاهش دهند، جذاب است.

خرید آباژور

در خاتمه، آباژور ایستاده مدل شاین ترکیبی از سبک، کارکرد و راحتی را فراهم می‌کند که برای طراحان داخلی و صاحبان خانه بسیار جذاب است. شما می‌توانید این محصول جذاب را در ارتفاع استاندارد 160 سانتی‌متر از سایت خانه شما مشاهده و خریداری نمایید. همچنین در این سایت فروشگاهی می‌توانید طیف متنوعی از رنگ‌ها را نیز متناسب با سلیقه خود برای خرید آباژور انتخاب کنید.

 

مشخصات

ارتفاع
160 سانت متر
جنس بدنه
فلز
رنگ
طلایی، مشکی، سفید، آنتیک و کروم
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp