5 نکته کلیدی هنگام خرید سرویس خواب

سرویس خواب دو نفره

تخت خواب از مهم ترین وسایل در دکوراسیون منزل به شمار می آید که جلوه ای بسیار زیاد دارد شما می توانید با انتخاب درست یک سرویس خواب زیبایی اتاق خوابتان را چند برابر کنید، یکی از کارکردهای مهم که روی تمام سیستم بدن و زندگی تاثیر می گذارد خواب است، به همین دلیل اگر شما روی یک تخت غیر استاندارد یا نامناسب بخوابید، این امر می تواند روی احساسات، سلامتی و تفکرتان تاثیر بسیار منفی بگذارد.

مقدار بودجه شما، اندازه اتاق خوابتان و سایز بدن شما عواملی هستند که روی انتخاب تخت خواب شما موثر است، در مورد یکی از راه های انتخاب یک تخت مناسب می توان به تحقیق در مورد تخت، آزمایش حضوری و مشورت با افرادی که اطلاعات زیادی در این زمینه دارند اشاره کرد، انتخاب ابعاد و شکل مناسب برای تخت یکی از مهم ترین نکات برای خرید سرویس تخت خواب است، ابتدا اتاق خود را اندازه بگیرید که بر اساس آن ابعاد تخت خود را انتخاب کنید. 

اندازه های استانداردی که برای تخت وجود دارد، شامل دونفره، فول سایز، کویین و کینگ می شود، تخت دونفره ابعادی به اندازه 99 در 178 سانتی متر، تخت فول سایز 137 در 190 سانتی متر، تخت کویین 152 در 200 سانتی متر و تخت کینگ ابعادی به اندازه 183 در 210 سانتی متر است.

در انتهای بعضی از سرویس خواب های یک نفره یا دونفره تخته ای وجود دارد که باعث بسته شدن می شود، شما اگر تختی که انتخاب کرده اید طول کمی دارد و پا و سر شما مدام با انتها و سر تخت برخورد می کند، پس تختی با انتهای بسته گزینه مناسبی برای شما نیست.

 

تختخواب مدرن

انواع سرویس خواب 

سرویس خواب با جنس بدنه فلزی و چوبی قابل سفارش می باشند که شما می توانید با توجه به طراحی دکوراسیون و سلیقه شخصی تان بهترین مدل را انتخاب کنید در ادامه مطلب شما را برای داشتن یک خرید مطمئن راهنمایی خواهیم کرد.

از دیگر نکات مهم در خرید سرویس خواب، جنس آن است انتخاب جنس در سرویس خواب، روی قیمت سرویس خواب ها تاثیر زیادی دارد. بهترین کیفیت را سرویس های چوبی مثل ام دی اف دارند ولی برای ساخت از جنس هایی مثل فلز ملامینه و غیره هم استفاده می شود.

سرویس های چوبی به دلیل قیمت بالایی که دارند نمی توانند پاسخ گوی نیاز همه ی قشرهای جامعه باشد اما اگر بودجه مناسبی دارید بی شک سرویس چوبی را انتخاب کنید.

تختخواب دو نفره

سرویس خواب فلزی

تخواب فلزی طراحی مینیمال و ساده دارد و مناسب کسانی هست که طرافدار سادگی و در عین حال شیک بودن هستند، جنس بدنه این مدل از فلز می باشد این مدل به صورت دو نفره و تک نفره در بازار موجود می باشد.

این مدل تختخواب دارای بدنه بسیار مقاوم و محکم می باشد، فروشگاه خانه شما دارای متنوع ترین تختخواب های فلزی می باشد.

سرویس خواب چوبی

سرویس خواب چوبی 

یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین مدل های موجود در بازار تختخواب چوبی می باشد، زیرا با تمامی دکوراسیون ها هماهنگی دارد و در رنگ های بسیار متنوع تولید می شوند.

تخت خواب های چوبی در جنس چوب ام دی اف، ملامینه، نئوپان و لترون تولید می شود، قیمت ام دی اف از تمامی مدل ها بیشتر است و همینطور کیفیت بسیار بالایی نیز دارد.

سرویس خواب سلطنتی

سرویس خواب سلطنتی

سرویس خواب سلطنتی یا کلاسیک از گذشته تا به امروز بیشترین توجه را به خود جلب کرده است و این مدل سرویس خواب برای اتاق خواب هایی با دکوری مجلل و سلطنتی گزینه ای عالی و شیک به حساب می آید.

قیمت و خرید انواع سرویس خواب شیک و مدرن: سرویس خواب

نکات مهم هنگام خرید سرویس خواب

امروزه استفاده از سرویس های تخت خواب مانند مبل و میز ناهارخوری به یک ضرورت تبدیل شده است. اولین چیزی که برای تزئین اتاق خواب خود به سراغ آن می روید سرویس خواب است. بنابراین، اگر می خواهید در کنار هم آرامش و آسایش داشته باشید، به یاد داشته باشید که انتخاب هوشمندانه در هنگام خرید تخت بسیار مهم است. در این قسمت شما را چند نکته کلیدی هنگام خرید راهنمایی می کنیم که شما را در این انتخاب یاری می کند.

انتخاب رنگ و شکل سرویس خواب

انتخاب رنگ و شکل سرویس تخت خواب

انتخاب رنگ و شکل سرویس خواب کاملا بستگی به سلیقه شخصی شما، نوع چیدمان اتاق خواب و دیگر وسایل به کاربرده شده در اتاق شما دارد، اگر به سبک مدرن علاقه دارید انتخاب سرویس خواب چوبی با رنگ های روشن گزینه مناسبی برای شما می باشد اما اگر سبک ساده و مینیمال را ترجیح می دهید سرویس خواب فلزی انتخاب خوبی برای اتاق شما است، شما باید در انتخاب همه ی وسایل اتاق خوابتان یک کلیتی را در نظر بگیرید تا همه ی وسایل باهم هماهنگی داشته باشد.

تختخواب های چوبی دارای تنوع رنگی زیادی هستند مدل های فلزی نیز در رنگ های بسیار متنوع قابل سفارش می باشند شما میتوانید تختخواب های فلزی سایت خانه شما را در رنگ های مشکی، طلایی، سفید، نقره ای، قرمز، زرد و آبی سفارش دهید. 

در انتخاب رنگ سرویس خواب دقت کنید اگر می خواهید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید، رنگی را انتخاب کنید که زود از مد نیافتد، سعی کنید تمام اجزا سرویس خواب خود را از یک مغازه تهیه کنید که ست باشد و با دیگر وسایل های منزل هماهنگی داشته باشد.

یک سرویس خواب تک نفره یا سرویس خواب دو نفره معمولی شامل مواردی مثل تخت خواب، آینه، کمد، پاتختی، پاف، صندلی و میز آرایش است.

شما اگر سرویس خوابی با قیمت مناسب و کیفیت خوب تهیه کنید، عمر زیادی دارد و در گذر زمان آسیبی نمی بیند، اگر چوبی که انتخاب می کنید کیفیت خوبی داشته باشد دچار موریانه زدگی نمی شود و اگر رنگ باکیفیتی داشته باشد مانع از پخش شدن بوی نامطبوع در فضا می شود، بهترین انتخاب برای خرید سرویس خواب باکیفیت و قیمت مناسب، سرویسی از جنس ملامینه است.

بیشتر بخوانید : انواع سرویس خواب و نکات مهم قبل از خرید آن

یراق سرویس خواب

شاید هیچ وقت به این موضوع فکر نکنید ولی یراق آلاتی که در ساخت یک سرویس خواب استفاده می شود بسیار مهم است و روی قیمت تاثیر گذار است، این یراق آلات شامل دستگیره کشوهای میز آرایش و پاتختی، لولوهای درب، اتصالات تخت و غیره می شود.

سرویس خواب چستر

ابعاد تخت خواب

قبل از خرید تخت، ابعاد اتاق خواب خود را اندازه بگیرید و با توجه به فضایی که دارید، تخت مناسب را انتخاب کنید تا فضای کافی برای حرکت داشته باشید.
تخت های دونفره با ابعاد 200*160 سانتی متر ساخته می شوند اما در صورت عدم محدودیت فضا می توانید تختی با عرض 180 سانتی متر انتخاب کنید.

جنس سرویس خواب

مهمترین چیزی که در انتخاب سرویس خواب نقش بسزایی دارد جنس آن است و قیمت تخت به این متریال بستگی دارد. سرویس خواب ها از فلز، چوب، ام دی اف و ملامینه ساخته شده اند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.
از نظر کیفیت، سرویس خواب های چوبی بالاترین کیفیت را دارد، اما سنگین و گران است. سرویس خواب های فلزی دارای استحکام کافی و هزینه کمتری هستند و بیشتر به عنوان سرویس خواب نوجوان استفاده می شوند. این سرویس خواب ها در صورت قرار گرفتن در معرض رطوبت زنگ می زنند.
امروزه ام دی اف و ملامینه جایگزین مناسبی برای چوب هستند و مورد استقبال مردم قرار می گیرند. ام دی اف از نظر قیمت و کیفیت بالاتر از ملامینه است، اما ملامینه به دلیل وزن سبک و قیمت مناسب محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

دکوراسیون اتاق خواب

سرویس اتاق خواب یکی از مهمترین عناصر در طراحی و دکوراسیون اتاق خواب است. به همین دلیل باید ببینید چه نوع سرویس خوابی را با چه سبک، مدل و رنگی انتخاب کنید که کاملاً با سبک طراحی و دکوراسیون اتاق خواب شما همخوانی داشته باشد. سرویس خواب مدرن، سلطنتی و منبت کاری شده از انواع سرویس خواب هایی هستند که در اتاق خواب های مختلف با سبک های مختلف استفاده می شوند.

به عنوان مثال، اگر اتاق خوابی با طراحی و دکوراسیون کلاسیک دارید، به دنبال انواع سرویس خواب های تاج دار، سلطنتی و منبت کاری شده باشید. همچنین اگر اتاق خواب به سبک مدرن طراحی شده باشد، انواع تخت خواب مدرن ام دی اف یا تخت های پارچه ای یا فلزی برای شما مناسب است.

سرویس خواب مناسب با دکوراسیون

سرویس خواب ارزان

پیدا کردن یک سرویس خواب ارزان که کیفیت خوبی نیز داشته باشد کار آسانی نیست شما اگر می خواهید یک سرویس ارزان خریداری کنید بهتر است از جایی که مطمئن هستید کالای مد نظرتان را خریداری کنید تا از ساختار و کیفیت کالا مطمئن باشید هیچ وقت در خرید هیچ کالایی عجله نکنید، ابتدا تحقیق کنید و از انتخاب خود مطمئن شوید بعد اقدام به خرید آن محصول کنید، شما می توانید به راحتی از وب سایت ما کالای خود را با بالاترین کیفیت و کم ترین هزینه خریداری کنید.

برای خرید از فروشگاه های اینترنتی، ابتدا از اعتباری که سایت دارد مطمئن شوید، همیشه تنها از سایت هایی که نماد اعتماد الکترونیکی دارند خرید کنید، معمولا در فروشگاه های اینترنتی قیمت ها مناسب تر است چون مثل فروشگاه های حضوری مبلغ اجاره بهای ملک روی قیمت ها تاثیر نمی گذارد.

خرید مناسب از فروشگاه اینترنتی

قبل از هر چیزی ما خرید از یک فروشگاه معتبر مثل فروشگاه خانه شما که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است را به شما پیشنهاد می کنیم، چون در یک فروشگاه با اعتبار بالا سرویس خواب های بی کیفیت به فروش نمی رسد و سرویس خوابی را به شما معرفی میکند که سال ها بدون مشکل برای شما کار کند. نکته مهم بعدی بودجه شماست، باید دقت کنید که می توانید با بودجه ای که دارید، چه سرویس خوابی را که کیفیت خوبی نیز داشته باشد را خریداری کنید و در ازای خرید شما شرکت تولید کننده چه خدماتی ارائه می دهد. همچنین شما قادر خواهید بود مبل تخت خواب شو را از این فروشگاه تهیه نمایید.

شما با توجه به نکات بالا قطعا انتخاب بهتری برای خرید یک سرویس خواب خوب و با کیفیت خواهید داشت شما با خرید آنلاین از فروشگاه خانه شما می توانید مدل های متنوعی از سرویس خواب ها را مشاهده کرده و با توجه به نیاز و فضایی که دارید تشک مناسب را نیز به قیمت تولیدی تهیه نمایید، همچنین برای اطلاع از قیمت انواع سرویس خواب های دونفره و تک نفره می توانید از قسمت دسته بندی اتاق خواب ها وارد بخش سرویس خواب شوید و مدل ها را به همراه قیمت مشاهده کنید.

 

نظر خود را بنویسید

whatsapp