دلایلی که شما را برای خرید لوستر اس ام دی شگفت زده می کند

خرید لوستر اس ام دی

لوستر اس ام دی جلوه گر زیبایی محیط های خانگی است که انتخاب آن همواره با چالش های زیادی همراه است، اگر به دنبال خرید بهترین لوستر برای سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن هستید، توجه به برخی نکات الزامی خواهد بود.

متراژ محیط و هارمونی رنگی دکوراسیون از نکات تاثیر گذار در انتخاب شما هستند، اگر قصد خرید این وسیله را دارید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه خانه شما مراجعه کنید. در این مجموعه جدید ترین مدل های لوستر اس ام دی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار میگیرد.

همونطور که دیوارها و منزل شما با دکوراسیون زیبا می شود مطمئنا نور و زیبایی لوستر هم در این زیبایی سهیم است. پس باید در خرید این محصول مهم دقت لازم را داشته باشید.

لوستر به عنوان تنظیم کننده نور خانه است و باعث ایجاد یک فضای آرامش بخش می شود. دیگر مثل گذشته لوسترهای سنگین و عجیب و غریب طرفدار ندارد و لوسترهای مدرن وارد بازار شده اند.

در گذشته لوستر ها ظاهر سلطنتی و بسیار بزرگ داشتند و معمولا در محیط های جادار با متراژ بالا استفاده می شدند. استفاده از این مدل لوسترها به هیچ عنوان برای محیط های کوچک پیشنهاد نمی شد و همین امر سبب می شد که نورپردازی در محیط های کوچک با محدودیت هایی همراه باشد.

در سال های اخیر با ورود وسایل مدرن به دنیای دکوراسیون، تحولی جذاب و جالب در این حیطه ایجاد شد. لوسترهای مدرن با کارایی بالا و ظاهر شیک و ساده انتخاب ایده آل برای محیط های کوچک هستند و به شما این امکان را می دهند تا بتوانید نورپردازی متفاوت و جذاب داشته باشید.

لوسترهای مدرن طرح های متنوعی دارند و بسیار کارایی بیشتری نسبت به لوسترهای قدیمی دارد. یکی از پرطرفدارترین مدل های لوستر مدرن، لوسترهای اس ام دی هست. لوسترهای اس ام دی در جنس های مختلفی مثل فلز، چوب و شیشه ساخته شده است و مدل های متنوعی دارد.

شما از لوسترهای اس ام دی در هر فضایی می توانید انتخاب کنید مثل فضای خانه، دفترکار و غیره چون این لوسترها انواع مدل سقفی، خطی و حلقوی را دارد که به راحتی با فضاهای شما ست می شود.

این لوسترها بسیار کم مصرف هستند و قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به بقیه مدل های لوستر دارد. همچنین طول عمر زیادی نیز دارند.

لوستر مدرن چیست

لوستر مدرن چیست؟

لوستر مدرن نوع خاصی از لوستر است که برای نورپردازی محیط با دکوری ساده و مدرن از لوسترهای کلاسیک استفاده می شود، شاخه های پر از حباب های لوکس در این گروه آویز وجود ندارد، سادگی بهترین تعریفی است که می توان از این نوع لوسترها داشت. علاوه بر آن در این نوع لوستر می توان استفاده از طرح های کاملا مدرن و همچنین صفحات و نوارهای نورانی با اشکال هندسی خلاقانه را مشاهده کرد.

لوستر مدرن یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی است که می توانید در دکوراسیون مدرن استفاده کنید. طراحی ساده این محصول آرامش خاصی به همراه دارد، در واقع شما در این محصول هیچگونه شلوغی نخواهید دید و همچیز بر اساس یک قاعده خاص در کنار هم قرار گرفته اند.

به عنوان مثال هنگام خرید یک لوستر مدرن، دیگر خبری از موادی که لوستر را سنگین می کند نیست. در لوسترهای مدرن از کریستال کمتر استفاده می شود و معمولاً در ساخت ساده و وزن کمتری نسبت به لوسترهای برنزی و مانند آن دارند.
از دیگر مزایای این "لوستر" قیمت پایین نسبت به سایر لوسترها و استفاده از لامپ های SMD است که این لوستر را خاص می کند.

لوسترهای اس ام دی

لوستر SMD

لوسترهای سقفی مدرن SMD در مدل های خطی و حلقه ای موجود هستند. لوستر سقفی به لوسترهایی گفته می شود که به سقف متصل می شوند و آویز ندارند. طراحی بسیار شیک و جذاب که به واسطه داشتن مدل های متنوع و خاص به افراد این امکان را می دهند تا بتوانند از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا برای نورپردازی محیط خانگی خود استفاده کنند.

کلمه SMD مخفف SURFACE MOUNTED DEVICE است، به این معنی که قطعات روی سطح قرار می گیرند. در فناوری SMD قطعات مختلف از پیش ساخته شده بر روی مدار چاپی لحیم می شود و برد آنها ضخامت کمتری را دارا می باشند.

SMD نوع جدیدی از لامپ است که در واقع زیر مجموعه لامپ ال ای دی است و شکل و ظاهر و عملکردش با آن لامپ متفاوت است و نور بیشتری نسبت به لامپ ال ای دی دارند. از مهم ترین قابلیت های لوسترهای اس ام دی می توان به قابلیت انتخاب رنگ لامپ اشاره کرد. در واقع شما می توانید بر اساس هارمونی رنگی دکوراسیون، بهترین و مناسب ترین رنگ را انتخاب نمایید. بهتر است بدانید که امکان ترکیب رنگ ها نیز در این مدل لوستر فراهم است.

دارای حرارت بسیار پایین، بدون آسیب به صفحه استیل لوستر، بدون تولید گرما و 5 برابر روشن تر از وات خود است. از نظر رنگ، این لامپ دارای سه مدل آفتابی و مهتابی و ترکیبی می باشد که می توان رنگ های آفتابی و مهتابی را در کنار هم یا هر رنگی را به صورت جداگانه استفاده کرد. این نوع لامپ برای استفاده همانند لامپ LED نیاز به ترانسفورماتور دارد، نوع بدون ترانس نیز در بازار موجود است و با جریان مستقیم کار می کند و دیگر نیازی به ترانسفورماتور ندارد.

 لوستر مدرن اس ام دی

لامپ اس ام دی و لوستر اس ام دی

از زیرشاخه های لامپ ال ای دی می توان به لامپ اس ام دی اشاره کرد که این لامپ ها بورد ثابتی ندارند و از چند بورد ال ای دی که کنارهم قرار گرفته تشکیل می شوند. این لامپ ها نسبت به دیگر لامپ ها عمر بیشتری می کنند، نیازی به خنک کننده برای کارکردن ندارند و نور آن ها با تغییر زمان ثابت است.

امروزه لوسترهای اس ام دی هم از این لامپ ها تشکیل شده اند که نسبت به دیگر لوسترها کارایی بیشتری دارند. در هنگام خرید سعی کنید لوسترهایی را انتخاب کنید که گارانتی داشته باشد.

مزایای لامپ SMD

با توجه به تعاریف فوق استفاده از لامپ اس ام دی تاثیر زیادی در کاهش هزینه ها دارد، در واقع با انتخاب و خرید این تجهیزات تا حد زیادی می تواند هزینه های برق مصرفی را کاهش دهید.

  • عمر طولانی تر
  • انعطاف پذیری بالا
  • طراحی جذاب و خاص
  • عدم تولید گرمای زیاد
  • کاهش در مصرف انرژی
  • هزینه کمتر در خرید و نگهداری
  • روشنایی ملایم و یکنواخت بدون تیرگی
  • زاویه تابش بیشتر نسبت به ال ای دی ها
  • بهبود کیفیت روشنایی و نورپردازی محیط 

مطلب مرتبط: لوستر مدرن اس ام دی یا لوستر کلاسیک و سلطنتی

 

دلایل خرید لوستر اس ام دی

دلایل انتخاب لوسترهای اس ام دی

1- قابلیت تنظیم نور لوستر با کنترل را دارند و دارای دیمر هستند

دیمر وسیله ی مهمی در لوسترهاست که در مسیر فاز قرار می گیرند و ولتاژ برق را تنظیم می کنند. این وسیله تنظیم کننده نور است و شما می توانید در طول روز، نوری که می خواهید را داشته باشید.

دیمرها نقش مهمی در صرفه جویی انرژی دارند و هم برای خانه های بزرگ و هم کوچک مناسب هستند. با کمک این وسایل می توانید میزان نور لامپ را در ساعات مختلف شبانه روز به گونه ای تنظیم کنید که چشم اذیت نشود و دید افراد نیز مشکل نداشته باشد.

2- قابلیت ایجاد طیف رنگی نور از مهتابی به آفتابی و تمام نورهای بین آن را هم دارند

رنگ نور همه ی لامپ ها بین سه دسته ی مهتابی، آفتابی و صدفی است.

طبیعی ترین رنگ نور آفتابی است که حالتی از زرد ملایم دارد.

از این رنگ نور در تمام قسمت های خانه می توانید استفاده کنید.

لامپ های مهتابی، رنگ نوری بین آبی و سفید دارند که زمان آرایش، مطالعه و یا انجام کارهای شخصی این نور انرژی بیشتری را در شما ایجاد می کند.

لامپ های صدفی هم بین لامپ های آفتابی و ومهتابی است، نه اندازه مهتابی سفید است و کمی روشن تر از آفتابی است.

3- قابلیت سینک به کنترل لوسترهای اس ام دی به کمک یک ریموت قابل تنظیم هستند

این لوسترها به جای اینکه شبیه لامپ روشنایی باشند، بیشتر شبیه یک دستگاه پیچیده الکترونیک است. شما می توانید به کمک یک کنترل به راحتی لوستر خود را روشن یا خاموش کنید. قابلیت تنظیم روشنایی و امکان سوئیچ کردن بر روی نور طیف رنگی متنوع به کمک ریموت از دیگر قابلیت های لوستر اس ام دی به شمار می آید.

4- مدرن بودن لوسترهای اس ام دی

این لوسترها علاوه بر اینکه زیبایی و نور بیشتری دارند، کارایی زیادی هم دارند که به راحتی جایگزین لوسترهای قبلی شده اند.

امروزه این لوسترها طرفداران زیادی پیدا کرده است و با هر سبکی هماهنگ می شود.

5- وزن لوسترهای مدرن

لوسترهای مدرن اس ام دی به دلیل طراحی ساده ای که دارند، نسبت به لوسترهای دیگر وزن کمتری دارند. وزن سبک و طراحی ساده دو عامل اصلی در محبوبیت این لوسترها به شمار می آید و تاثیر زیادی در کاهش فوبیای افراد از افتادن لوستر های سنگین و کلاسیک دارد.

 6- مصرف برق لوستر smd

این لوسترها که از لامپ های اس ام دی تشکیل شده اند بسیار کم مصرف هستند و بسیار مقرون به صرفه هستند.

لامپ های اس ام دی

تفاوت لوستر ال ای دی و لوستر اس ام دی

لامپ های ال ای دی و اس ام دی که در هر لوستر به صورت متفاوت وجود دارند، تفاوت زیادی با هم ندارند و فقط در طول عمر و روشنایی با هم تفاوت هایی دارند. لامپ های اس ام دی روشنایی بیشتر و طول عمر بیشتری دارند.

با وجود اینکه این لوسترها نور زیادی دارند اما حرارت کمی از خود تولید می کنند.

لامپ های اس ام دی شکل بیش از حد متمرکز بودن و پخش نکردن درست نور را ندارد. این مشکلات برای لامپ های ال ای دی هست. علت این موضوع زاویه 120 درجه در اس ام دی هاست که نقاط بیشتری را از لحاظ نور پوشش می دهند.

لامپ های اس ام دی نسبت به ال ای دی کیفیت بهتری دارند و مصرف انرژی آن ها کمتر است. همچنین هزینه نگهداری و تعمیر این مدل کم است. لوسترهای اس ام دی از لامپ های اس ام دی کم مصرف روی صفحه الکترونیکی تشکیل شده اند و لوسترهای ال ای دی از ترکیب لامپ و سرپیچ تشکیل شده اند.

 

بیشتر بدانید: لوستر مدرن اس ام دی یا لوستر کلاسیک و سلطنتی

 

لوستر های کریستالی

لوستر مدرن یا لوستر کلاسیک

انتخاب لوستر با سبک دکوراسیون منزلتان رابطه مستقیمی دارد. اگر منزلی با دکوراسیون سنتی دارید، لوسترهای کریستالی که طرح کلاسیک دارند برای شما بهترین انتخاب است.

علاوه بر انتخاب درست سبک لوستر، تعیین محل نصب درست برای لوستر هم بسیار مهم است.

اگر لوستر خود را درست انتخاب کنید و محل نامناسبی نصب کنید، در کل دکوراسیون تاثیر منفی دارد.

به متراژ خانه وفضایی که دارید در انتخاب لوستر دقت کنید، اگر فضای کوچکی دارید هیچ وقت لوسترهای اشرافی و بزرگ انتخاب نکنید حتی اگر منزلتان سبک کلاسیک دارد.

لوسترهای کلاسیک در خانه هایی که سقف بلندی دارند یا گچ بری دارند بسیار زیبا می شود.

فراموش نکنید که لوسترهای مدرن قدرت هماهنگی بیشتری با هر فضا و سبکی را دارند.

مجموعه خانه شما با تجربه ای که دارد در زمینه فروش انواع لوسترها و خدمات پس از فروش این کالا به صورت حرفه ای در خدمت شماست و می تواند مشاوره ی خوبی به شما دهد.

جمع بندی

لوستر های اس ام دی یکی از جدید ترین مدل هایی است که با ورود خود به دنیای کالای خانگی تحولی عجیب و جذاب ایجاد نمود، طراحی فوق العاده و متریال کاربردی و با کیفیت سبب افزایش طول عمر این محصول شده است. اگر به دنبال خرید یک لوستر مدرن و شیک هستید، مدل های اس ام دی انتخاب ایده آل به شمار می آیند. در مجموعه خانه شما، می توانید جدید ترین لوستر های مدرن را مشاهده نمایید. در مجموعه خانه شما امکان مقایسه و بررسی ویژگی های هر لوستر پیش از خرید فراهم شده و وقت کافی برای بررسی و مقایسه خواهید داشت.

نظر خود را بنویسید

whatsapp