نکات و ایده های جذاب برای خرید آینه دکوراتیو و کنسول چوبی

آینه دکوراتیو و میز کنسول

تغییر دکوراسیون علاوه بر لذت یک چیدمان جذاب و زیبایی بیشتر محیط با چالشش هایی هم روبرو است. مثلاً اینکه چه وسیله و دکوراتیوی مناسب فضا هست و برای تنوع بخشیدن به محیط بهتر است از چه عناصری بهره برد؟! اگر شما هم قصد ایجاد تغییراتی در فضای اطراف خود هستید این مطلب را از دست ندهید چرا که در ادامه قصد صحبت درباره آینه دکوراتیو و کنسول چوبی و ایده‌های خرید آن برای منزل را داریم و در ابتدا یک نکته طلایی را در گوشی به شما می‌گوییم و آن این هست که خرید کنسول چوبی هیچگاه قدیمی نمی‌شود و از سالها قبل تا سال‌ها بعد روی بورس بوده و طرفداران بسیاری هم دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.


معرفی آینه دکوراتیو و کنسول چوبی

میز‌ کنسول می‌تواند یکی از محصولات جذاب، زیبا و در عین حال کاربردی در هر منزلی باشد. یکی از اولویت‌های اکثر افراد در خرید وسایل دکوراتیو علاوه بر شیک بودن نوع کاربرد آنها است. وسیله کاربردی قطعا پر‌فروش‌تر از سایر است.

میز کنسول چوبی از آن محصولات پرفروش است که در انواع مدل‌های مختلف و رنگبندی جذاب در بازار موجود است و شکل به روز شدهٔ گنجه قدیمی مادربزرگ‌ها را دارد. میز کنسول می‌تواند به عنوان محلی برای نگهداری وسایل اضافی باشد و عموما به همراه آینه دکوراتیو به فروش می‌رسد. این میزها سبک مجللی از میزها و دراورهای معمولی هستند که غالبا به دیوار تکیه داده می‌شوند یا به صورت گوشه‌ای در سه کنج دیوار قرار می‌گیرند.

کنسول مینیمال چوبی

از آینه دکوراتیو و میز‌ کنسول چوبی به عنوان دو المان جذاب در محیط یاد می‌شود و بهترین گزینه برای پر کردن فضای خالی در منزل است. میز کنسول از متریال مختلفی ساخته می‌شود از انواع میز برنزی و منبت کاری و ام دی اف گرفته تا میزهای چوبی و شیک کم بسیار محبوب هستند.

انواع آینه دکوراتیو و میز کنسول چوبی

آینه دکوراتیو و میز کنسول چوبی مدرن

به طور معمول میز کنسول به همراه آینه ست به فروش می‌رسد در این سبک غالبا میز کنسول چوبی و آینه سبک ساده و در عین حال شیکی دارند که برای چیدمان مدرن و مینیمال به شدت مناسب و فوق العاده است. می‌توان رنگ‌های سفید و روشن را نمادی از سبک مدرن دانست و میز کنسول چوبی به رنگ سفید و حتی طوسی روشن را نوعی میز مدرن تلقی‌ کرد.

آینه کنسول پذیرایی

اصولاً در خانه‌های آپارتمانی و با متراژ پایین چیدمان مدرن بیشتر به چشم می‌خورد. معمولا میز کنسول چوبی مدرن ظاهری جمع و جور و کاربردی دارد و استقبال از آن برای خرید نیز بیشتر است. آینه دکوراتیو در این مدل عموما دایره‌ای ساده و به رنگ سفید است و روی دیوار نصب می‌شود. در ادامه چند مدل آینه دکوراتیو و میز کنسول چوبی را بررسی می‌کنیم.

کنسول ساده: این مدل جزو مدل‌های کشو و درب هست برای قرار گیری انواع وسایل دکوراتیو و حتی قرار دادن آینه و شمعدان گزینه مناسبی بوده و قیمت‌ آن نیز بسیار مقرون به صرفه هست.

کنسول مینیمال: در این مدل طراحی بسیار ساده و شیک است. مدل‌های مینیمال غالبا از درب و کشو برخوردار هستند و طراحی آن به صورت خط‌های شکسته و تیز هست.

کنسول سه درب: این مدل ساده زیبا و جزو محصولات مدرن سایت خانه شما است که رنگبندی جذابی داشته و نوع طراحی آن کنسول چوبی را به محصولی کاربردی تبدیل کرده است.

کنسول دیواری: در این مدل که به سبک مدرن است و برای خانه‌هایی با متراژ کوچک به خصوص برای نزدیک درب ورودی‌ بسیار مناسب است. این مدل روی دیوار نصب شده و بسیار جمع و جور است. آینه دکوراتیو کنسول دیواری چوبی نیز بسیار کاربردی و شیک می‌باشد.

آینه دکوراتیو و میز کنسول چوبی

آینه دکوراتیو و میز کنسول چوبی کلاسیک

این مدل میزها عموما دارای کشو و کمد، طراحی پرکار، منبت‌کاری بوده و در رنگ‌آمیزی آن از رنگ‌های طلایی، قهوه‌ای، بژ و تیره بیشتر استفاده می‌شود. آینه دکوراتیو در کنسول چوبی کلاسیک بزرگ و با طراحی‌ شکیلی است و برای فضای بزرگ و خانه‌هایی با مبلمان استیل و سلطنتی این سبک کنسول توصیه می‌شود.

نکات مهم برای خرید آینه دکوراتیو و میز کنسول چوبی

● سبک دکوراسیون

برای خرید آینه دکوراتیو و میز کنسول چوبی باید سبک مورد نظرتان را انتخاب کنید. مثلا اگر دکوراسیون مدرن دارید آینه و کنسول چوبی سفید می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد و اگر دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی دارید کنسول منبت کاری چوبی برای منزل شما عالی است.

● ابعاد میز کنسول

خیلی مهم هست ابعاد میز کنسول با فضا تناسب داشته باشد. یعنی هر چقدر فضا کمتر میز کنسول کوچک‌تر و هرچقدر فضا بیشتر باشد میز کنسول بزرگ‌تر باشد.

● نوع آینه دکوراتیو

آینه‌های میز کنسول عموما به دو مدل رومیزی و دیواری با فروش می‌رسند که می‌توان با توجه به مدل آینه و میز و سبکی که خریداری کرده‌اید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید البته این روزها آینه‌های دیواری محبوبیت بیشتری دارند.

● تناسب رنگ

خوب است رنگ میز کنسول چوبی با سایر وسایل منزل مانند میز عسلی و میز تلویزیون و مبلمان همخوانی داشته باشد اینگونه فضایی هارمونیک و چشم نواز خواهید داشت. سعی کنید برای محیط کوچک و کم نور از میز کنسول چوبی روشن مانند رنگ‌های سفید و استخوانی خریداری کنید و تا فضا بزرگتر و دلباز‌تر دیده شود لازم به ذکر است خرید آینه دکوراتیو به همراه میز کنسول می‌تواند به روشنایی و دلباز شدن فضا کمک بیشتری کند.

● قیمت کنسول چوبی

می‌توانید برای اینکه قیمت کمتری بابت خرید کنسول چوبی بپردازید از جنس ام دی اف استفاده کنید. در هر صورت بهتر است بودجه ای در نظر گرفته و در محدوده قیمت مورد نظر یک مدل را انتخاب کنید.

آینه دکوراتیو و کنسول چوبی مناسب هر فضا و ایده خرید آن برای منزل

برای هر محیطی که مدنظرتان است کنسول‌های مناسبی با ابعاد و طراحی‌ کاملا متناسب وجود دارند که می‌توانید هر یک را مطابق نیاز و سلیقه خریداری کنید. خرید کنسول چوبی برای جذابیت فضا می‌تواند یک گزینه کلیدی باشد پس حتما آن را در رأس اولویت‌های خود قرار دهید.

آینه کنسول اتاق خواب

● آینه دکوراتیو و میز‌ کنسول برای اتاق خواب

این کار بسیار راحت است. فضای اتاق خواب اصولاً محدود است و تنوع رنگ در آن کم است. بنابراین انتخاب یک کنسول جمع و جور با رنگبندی ست اتاق خواب یا به رنگ روش بسیار مناسب است. می توانید از میز کنسول چوبی یا هر جنس دیگری که قفسه و شلف دارند برای قرار دادن پتو و ملحفه اضافی بهره بگیرید.

آینه کنسول پذیرایی

● آینه دکوراتیو و میز کنسول برای سالن پذیرایی

این انتخاب بسیار مهم و اساسی است. میتوان از کنسول به عنوان نقطه کانونی سالن پذیرایی استفاده کرد و فضای تأثیرگذاری را به‌وجود آورد. در این انتخاب باید دقت بیشتری به خرج داد و هماهنگی کنسول چوبی با سایر عناصر را در نظر گرفت. می‌توانید از پالت رنگی خنثی برای این انتخاب استفاده کنید. آینه دکوراتیو در این مدل میز کنسول عموما بالای کنسول روی دیوار نصب می‌شود و سایز متوسط رو به بزرگی دارد تا نمای بهتری داشته باشد.

آینه و کنسول ورودی منزل

● میز کنسول ورودی‌ منزل

در ورودی‌‌ منزل که اولین مکانی است که به چشم بیننده می‌آید استفاده از آینه دکوراتیو و میز کنسول چوبی باریک و کم حجم گزینه خوبی است. این مدل می‌تواند مکانی برای سامان دادن به دسته کلید،‌ سوییچ ماشین و انواع وسایل کوچک مانند قبوض‌ دفترچه تلفن و غیره باشد.

آینه کنسول راهرو

● میز کنسول برای راهرو

یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای قرار گرفتن آینه دکوراتیو و میز کنسول چوبی راهرو است. عرض میز کنسول چوبی باریک‌تر از میزهای معمولی است پس مشکلی برای رفت و آمد ایجاد نخواهد کرد و به علاوه می‌توان هنگامی که در منزل مهمان هست قبل از ورود به سالن پذیرایی در آینه دکوراتیو این کنسول‌ها نگاهی به سر و رو خود انداخته و سپس وارد به سالن پذیرایی شد. همچنین راهرو عموما فضای سرد و خالی از اسباب است با خرید کنسول این فضا را به محیطی گرم و کاربردی تبدیل کنید.

● آینه دکوراتیو و میز کنسول چوبی برای محل کار

مزون‌ها پوشاک، دفاتر فروش جواهرات، فروشگاه‌های محصولات آرایشی و زیبایی و گاهی دفاتر اداری بهترین مکان برای قرارگیری میز کنسول است. می‌توان روی آن را با کاتالوگ، لپ تاپ و انواع وسایل مربوط به کار پر کرد و نمایی زیبایی به محیط کاری داد.

آینه کنسول سه درب

کلام آخر خرید آینه دکوراتیو و میز کنسول چوبی

آینه دکوراتیو و میز کنسول چوبی بیشترین تنوع و پرفروش‌ترین مدل‌ در بازار هستند که محبوبیت و تقاضای خرید بالایی دارد. خرید کنسول چوبی بدون آینه هم امکان پذیر است و لزوما نباید آن را باهم خرید. قیمت میز کنسول چوبی با توجه به نوع چوبی به کار رفته در آن و ابعاد میز کنسول و تزیینات آن تعیین می‌شود. به علاوه وجود آینه یا عدم وجود آن در قیمت نهایی تأثیرگذار است. البته این به جنس و ابعاد میز کنسول چوبی و نوع آینه هم بستگی دارد.
در هر صورت میز کنسول چوبی از جنس ام دی اف هم کیفیت بالا و هم قیمت مناسبی دارد و برای خرید بهترین گزینه روی میز است. جهت مشاهده انواع مدل‌های میز کنسول‌های شیک و خرید میز متناسب به فضای در اختیارتان به فروشگاه و بخش محصولات سایت خانه شما مراجعه کنید. همکاران ما در پشتیبانی در خدمت شما هستند.

نظر خود را بنویسید

whatsapp