معرفی 20 مدل از جدیدترین ساعت دیواری‌های مدرن و کلاسیک

ساعت دیواری در گذشته وسیله‌‌ای برای نشان دادن زمان در شبانه روز کاربرد داشت و  در اکثر موارد شکل ساده‌ای داشت. در واقع بیشتر خانواده‌های متمول ساعت‌های لاکچری و شیک داشتند و از آن به عنوان وسیله دکوراتیو هم استفاده می‌کردند. امروزه اما ساعت دیواری به عنوان یک دکوری جذاب خریداری می‌شود و شکل ظاهری آن برای خیلی از افراد مهم است. در ادامه قصد داریم با معرفی جدیدترین ساعت دیواری‌های مدرن و کلاسیک شما را برای خرید ساعتی متناسب با دکوراسیون محیط راهنمایی کنیم.

معرفی جدیدترین ساعت دیواری های مدرن و کلاسیک

راهنمای خرید ساعت دیواری

ابعاد ساعت

ابعاد ساعت باید با توجه به محیط و دیواری که قرار است روی آن نصب شود انتخاب شود. دیوار بزرگ قطعا به ساعت‌های بزرگ‌تری احتیاج دارد و برعکس! خرید ساعت دیواری با ابعاد نامتناسب می‌توان جلوه‌ای بد برای دیوار و محیط ایجاد کند.

● جنس ساعت

جنس ساعت یا در واقع متریال به کار رفته در ساخت ساعت نیز برای خرید مهم است. می‌توانید با توجه به نوع محیط زندگی‌، شرایط آب و هوایی و تأثیر آن روی اسباب منزل (مثلا آب و هوای مرطوب ممکن است باعث پوسیده شدن چوب یا زنگ زدگی ساعت تمام فلزی شود.) و سبک و متریال غالب اسباب یک جنس ساعت دیواری را خریداری کنید. انواع ساعت دیواری‌های فلزی و ساعت دیواری چوبی و پلاستیکی در بازار برای خرید در مدل‌های متنوع وجود دارند.

● نوع قرارگیری ساعت

ساعت‌ها در چند مدل ایستاده، پایه دار و دیواری به فروش می‌رسند که می‌توانید طبق سلیقه شخصی یک مدل را انتخاب کنید.

● قیمت ساعت دیواری

قیمت ساعت دیواری یکی از مواردی است که باید هنگام خرید به این مورد دقت کنید. سبک ساعت دیواری،‌اندازه آن و نوع متریال به کار رفته در ساخت ساعت دیواری در قیمت نهایی تأثیرگذار است. باید به توجه به مقدار هزینه‌ای که برای خرید ساعت کنار گذاشته‌اید و بررسی قیمت ساعت دیواری هایی که با سلیقه شما همخوانی دارند بهترین مدل را انتخاب کنید. 

● فروشگاه

خیلی مهم است که اگر قصد خرید آنلاین را دارید از فروشگاهی خرید ساعت را انجام دهید که دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و پشتیبانی آن به تمام سوالات شما با دقت پاسخ دهند تا هیچ شک و شبهه‌ای درباره خرید ساعت نداشته و با خیال راحت سفارش‌تان را ثبت کنید.

معرفی جدیدترین ساعت دیواری های مدرن

مطلب مرتبط: راهنمای کامل خرید و محل نصب مناسب ساعت دیواری

انواع ساعت دیواری

● ساعت دیواری کلاسیک

ساعت دیواری کلاسیک غالباً ساعت لوکسی است و جزییات در آن به دقت رعایت شده است. این مدل‌ها بر پایه رعایت تقارن ساخته می‌شوند و اعداد صحفه معمولا به شکل رومی طراحی شده‌اند. ساعت پاندولی نمونه‌‌ای نوستالژیک و پرطرفدار از این سبک است.

ساعت دیواری کلاسیک

● ساعت دیواری مدرن

ساعت‌های مدرن همیشه طراحی ساده‌ای دارند. این سبک عموما به دور از جزییات و زرق و برق های ساعت‌ دیواری لوکس و کلاسیک بوده و طراحی فانتزی و خلوت‌تری دارند. رنگ‌بندی آن معمولاً شاد یا سفید بوده و تقریبا انواع مدل مدل تک رنگ ساعت دیواری مدرن در بازار به وفور یافت می‌شود.

انواع ساعت دیواری

● مینیمال

ساعت دیواری مینیمال زیرمجموعه‌ای از سبک مدرن بوده با این فرق که در این سبک تاکید بر فرم‌های منحنی و سیال بیشتر است.

ساعت دیواری مینیمال

● ساعت دیواری سنتی

ساعت‌های قلم زنی و فیروزه‌ کاری اصفهان می‌توانند نمادی از مدل سنتی باشند. این ساعت‌ها حس نوستالژی را به انسان منتقل می‌کنند و برای خانه‌هایی با سبک سنتی بیشتر مناسب و جذاب است. این مدل معمولا مملو از جزییات و ریزه کاری است و قیمت آن نسبتا بالا است.

ساعت دیواری قدیمی

معرفی 20 از جدیدترین ساعت دیواری‌های مدرن و کلاسیک

● ساعت دکوراتیو

انواع ساعت دکوراتیو که با جنس پلکسی هم عرضه می‌شود برای دکوراسیون مدرن بی‌نظیر است.  پلکسی با نام عامیانه شیشه پلکسی نیز شناخته می‌شود. در اصل پلاستیک باکیفیت‌ و شفافی است که حالتی شیشه‌ای طور دارد و به رنگ‌های مختلف مانند نقره‌ای، طلایی، مشکی، شفاف و بی رنگ نیز در بازار وجود دارد. ساعت دکوراتیو پلکسی را می‌توان به راحتی با کندن روکش پشت پلکسی‌ها در نقطه‌ای از منزل روی دیوار نصب کرد و به جهت قیمت مقرون به صرفه و نصب آسان طرفداران بسیاری دارد. این مدل ساعت روی دیوار می‌چسبد اما اگر به هر دلیلی از آن خسته شده یا قصد تغییر دکور داشتید با کمی گرمای سشوار از دیوار کنده خواهند شد.

ساعت دیواری دکوراتیو

● ساعت دیواری رینگی فلزی

ساعت گرد رینگی را می‌توان جزو هر دو سبک‌ مدرن دانست. این ساعت‌ با طراحی ساده‌ای که دارد برای دکوراسیون مدرن به شدت جذاب است. ساعت‌ رینگی از یک قاب ساده‌ گرد فلزی و اعداد ساخته شده و در انواع رنگ‌بندی طلایی و نقره‌ای در بازار موجود است.

ساعت دیواری فلزی مدل رینگی

● ساعت‌ دیواری چراغ دار

این ساعت‌ها در دسته‌بندی انواع ساعت دیواری لوکس قرار می‌گیرند. انواع مدل‌های آیینه‌ای این ساعت با اعداد رومی مناسب فضای کلاسیک و مدل‌های سفید و ساده نیز برای دکوراسیون مدرن جذاب به نظر می‌رسد. چراغ داشتن این ساعت علاوه بر زیبایی یک مزیت است. چرا که می‌توان زمان در را  تاریکی و شب به راحتی دید.

ساعت دیواری چراغ دار

● ساعت دیواری چند زمانه

این مدل ساعت‌ دیواری که بسیار فانتزی و جذاب هست می‌توان  چند زمان را به طور همزمان نشان دهد. برای کسانی که به وقت کشورهای دیگر فعالیت دارند یا حتی برای سالن‌های همایش و لابی هتل‌ها گزینه مناسبی است و طراحی آن به گونه‌ای است که هم به دکوراسیون مدرن و هم به سبک دکوراسیون کلاسیک می‌آید. در واقع می‌توان با توجه به متریالی که ساعت از آن ساخته شده یک مدل را برای هر سبک چیدمان انتخاب کرد. مثلاً مدل‌های چوبی ساعت چند زمانه برای دکوراسیون کلاسیک و مدل پلاستیکی آن یا فلزی برای سبک مدرن مناسب است.

ساعت دیواری چند زمانه

مطلب مرتبط: ساعت دیواری چوبی و فلزی و پرفروش ترین مدل های آنها

● ساعت دیواری ایستاده

این مدل ساعت برای فضا و منازلی با ابعاد بزرگ بسیار مناسب است. ساعت روی دو یا سه پایه برتر گرفته است و در انواع مدل‌های ساعت‌ دیواری لوکس و ساعت دیواری مدرن در بازار وجود دارد. البته به جهت اینکه ابعاد این ساعت نسبتا بزرگ است برای دکوراسیون لوکس و کلاسیک مناسب‌تر به نظر می‌رسد اما به هرحال مدل‌های ساده و مدرن‌تری از آن نیز در بازار وجود دارد که می‌توانید آنها را بخرید. ساعت دیواری ایستاده نیازی به نصب روی دیوار ندارد و میتوان از آن به عنوان یک عنصر دکوراتیو در گوشه سالن بهره برد.

ساعت دیواری ایستاده● ساعت دیواری چرم

این مدل با صفحه چرمی و طرح کهنه‌کاری یک طراحی اصیل و جذاب برای منزل شما خواهد بود. ساعت‌ دیواری چرم یک مدل ساعت‌ دیواری لوکس برای سبک کلاسیک است که هم طراحی جذابی است و هم برای خرید ساعت دیواری گزینه‌ مناسبی خواهد بود.

ساعت دیواری چرم● ساعت‌ دیواری چوبی

انواع ساعت دیواری بزرگ و کوچک چوبی در فروشگاه و بازار موجود هستند که طراحی شیک و جذابی داشته و به راحتی با بیشتر چیدمان‌ها ست می‌شوند. می‌توانید از بین ساعت‌های چوبی موجود در سایت زیباترین مدلی را که با محیط شما هماهنگ است ثبت سفارش کنید.

ساعت دیواری چوبی

● ساعت‌ دیواری مستطیل

یک مدل ساعت دیواری مینیمال و مدرن ساعت‌هایی با زاویه‌های تیز مانند مستطیل و مربع هستند که نوع فلزی آنها ایده خوبی برای دکوراسیون مدرن است. ساعت‌ فلزی مستطیل یا ساعت فلزی مربع در رنگ‌های طلایی، مشکی و نقره‌ای موجود هستند که طراحی ساده و در عین حال شیکی دارند.

ساعت دیواری مستعطیل

● ساعت‌ دیواری رزینی

یکی از انواع ساعت‌های مدرن و جذابی که با کمک رزین یک ماده پلیمری ساخته شده و با انواع مدل‌ها و تزیینات در بازار موجود است.  انواع ساعت رزینی با طراحی دریا و تزیینات صدف و گوش ماهی یا ساعت دیواری کهکشانی رزینی از محبوبیت زیادی بین خریداران برخوردار است.

ساعت دیواری رزینی

● ساعت دیواری فانتزی کودکانه

یکی از روش‌هایی که می‌توانید به راحتی تشخیص زمان را به کودکان آموزش داده یا دیوار اتاق آنها را زیباتر کنید خرید ساعت کودک است. ساعت دیواری فانتزی کودکانه می‌تواند ظاهری شبیه به شخصیت‌های کارتونی و مورد علاقه بچه‌ها داشته باشد تا با روحیات آنها سازگارتر باشد.

ساعت دیواری فانتزی بچگانه

● ساعت دیواری فانتزی پلکسی

پلکسی همانطور که گفتیم نوعی پلاستیک فشرده و شفاف است. ساعت دیواری فانتزی پلکسی در انواع مدل‌های جذاب خط نوشته، اعداد ریاضی و طرح‌های پروانه و قاصدک و... در بازار موجود است و برای دیوار اتاق خواب انتخاب مناسبی است.

ساعت دیواری پلسکی

● ساعت دیواری پتینه

پتینه نوعی کهنه‌کاری جذاب روی هر چیزی است که آن را اصیل و کلاسیک نشان می‌دهد. ساعت دیواری پتینه شباهت زیادی به ساعت دیواری آنتیک دارد و برای دکوراسیون کلاسیک انتخاب جذابی است.

ساعت دیواری پتینه

● ساعت دیواری مدل مثلث

ساعت‌های مثلثی طراحی مینیمالی دارند و در دسته ساعت‌ دیواری مینیمال قرار می‌گیرند. قمیت ساعت دیواری مثلثی مقرون به صرفه بوده و برای خانه‌های آپارتمانی کوچک می‌تواند ساعت شیکی محسوب شود.

ساعت دیواری مدل مثلث

● ساعت‌ چرخ دنده‌‌ای

یک مدل طراحی شبیه چرخ دنده دارد و حس جالبی به بیننده القا می‌کند. جزو ساعت‌های پرفروش است و می‌توان آن را به دسته بندی انواع ساعت‌ دیواری لوکس تعمیم داد.

ساعت دیواری چرخ دنده ای

● ساعت دیواری دو طرفه

 مدلی کلاسیک و جذاب، ساعت دیواری دو طرفه است که ممکن در حال حاضر به محبوبیت گذشته نباشد اما در مقطعی تمام خانه‌ها یک ساعت دیواری دو طرفه وجود داشت که دو صفحه ساعت‌ با اعداد رومی و ریاضی روی هم قرار گرفته و از دو طرف میشد زمان را مشاهده کرد.

ساعت دیواری دو طرفه

● ساعت دیواری پازلی

این مدل‌ها جزو ساعت‌های مدرن و فانتزی است. هم می‌توان از جنس پلکسی آنها را تهیه کرد و کنار هم چید تا در نهایت یک ساعت جذاب را بسازند و هم می‌توان انواع ساعتهای فلزی و شیشه‌ای چند تکه را کنار هم نصب کرد و دکوری زییا برای دیوار بسازید.

ساعت دیواری پازلی

● ساعت دیواری برنجی

این مدل ساعت‌ در دسته ساعت‌ دیواری فلزی کلاسیک قرار دارد که لوکس و جذاب بوده و غالبا در رنگ‌های طلایی عرضه می‌شود. جنس آن فلزی و از برنج است و وزن سنگینی دارد اما یک ساعت بادوام و عمری خواهد بود.

ساعت دیواری برنجی

● ساعت دیواری پاندولی

جزو ساعت‌هایی است که در گذشته طرفداران بسیاری داشت. پاندولی آویزان در پایین ساعت‌ قرار دارد که به نوعی ثانیه شمار نیز هست و امروزه انواع مدل‌های کلاسیک و مدرن این ساعت‌ در سایت و بازار موجود است.

ساعت دیواری پاندولی

● ساعت دیواری گراند

ساعت‌های گرد  و جذابی که دقت بالایی در ساخت آن به کار رفته و یکی از محصولات پرفروش بازار است. صحنه آن غالبا اعداد رومی دارد و در انواع جنس‌های آیینه‌ای، چوبی و فلزی تولید شده است.

ساعت دیواری مدل گرند

مطلب پیشنهادی: بهترین محل و ارتفاع نصب ساعت دیواری

کلام آخر

می‌توانید انواع ساعت‌ دیواری لوکس، ساعت دیواری‌های بزرگ و مدرن با هر طرح و رنگی که مدنظر دارید را خریداری کنید فقط کافیست به نکات خرید ساعت و هماهنگی آن با دکوراسیون محیط توجه کنید تا در نهایت نمای جذابی از دیوار و ساعت دیواری‌ نصب شده روی آن را پیش رو داشته‌ باشید.

نظر خود را بنویسید

whatsapp