راهنمای کامل و نکات مهم خرید تابلو دیواری مدرن

راهنمای کامل خرید تابلو دیواری مدرن

تابلو دیواری در منزل می تواند زینت باشکوهی را به دکوراسیون شما بدهد اما اینکه چه تابلویی را انتخاب کنید که به دکوراسیون منزل شما بیاید خیلی مهم می باشد. امروزه تنوع زیادی در تابلوها وجود دارد که جذابیت این لوازم دکوری را بیشتر کرده است.

خرید تابلو مدرن به شما در ایجاد دکوری منحصر بفرد و دلخواه کمک می کند؛ یکی از چالش هایی که همواره در دکور بندی خانه با آن روبرو هستیم نحوه چیدمان وسایل منزل و تزئین خانه است، به طوری که چیدمان صحیح و درست می تواند باعث ایجاد آرامش و آسودگی خیال باشد و در مقابل چیدمان غلط و ناهمگون سبب ایجاد استرس و تشویش می گردد.

زمانی که صحبت از وسایل تزیینی در داخل خانه می شود بیشتر وسایل نظیر گلدان و مجسمه به ذهن خطور می کند این در حالی است که استفاده درست و مناسب از تابلو دکوری و تابلو هنری می تواند تاثیراتی بیشتر و بهتر داشته باشد.

باید توجه داشت که تنها خریدن یک تابلو گران قیمت و یا اثر معروف از یک هنرمند نمی تواند حق مطلب را ارائه نماید و حتی در خیلی موارد باعث بالا رفتن هزینه ها و تحمیل خرج اضافه می شود، در این مقاله برآن شدیم تا تمام نکاتی را که لازم است برای خرید یک تابلو دیواری بدانید را یک به یک بیان کنیم تا به کمک آن تزئینات خانه خود را کامل و زیبا نمایید.

تابلو بوم دیجیتال باغ و بهار من

چرا باید از تابلو دیواری استفاده کنیم؟

دیوارهای بی روح و ساده می توانند کل فضای داخلی را سرد و خسته کننده جلوه دهند و تلاش طراح خانه را خراب کنند. تابلوهای مدرن و تزئینی راه حلی زیبا و زیبا برای تنوع دکوراسیون در خانه و محل کار است و ممکن است گزینه های کمی وجود داشته باشد که بتواند از نظر تاثیرگذاری و قیمت با تابلوهای تزئینی رقابت کنند. بنابراین بسیاری از افراد به تابلوهای دیواری مدرن متکی هستند.

استفاده از تابلوهای دکوراتیو برای دکوراسیون داخلی روشی ارزان قیمت است اما می توان گفت تاثیر زیادی در طراحی خانه یا اتاق دارد. این تابلوهای دیواری به شما این امکان را می دهد که به راحتی با توجه به دکور مکان مورد نظر و بودجه در نظر گرفته شده، نوع زیبا و منحصربفردی از تابلوهای دکوراتیو را انتخاب کنید و به اتاق خود جان تازه ای ببخشید. با تابلوهای تزئینی متوجه خواهید شد که هنر همیشه در کانون توجه مردم بوده است و همچنان بخشی ماندگار از خانه، کسب و کار یا هر فضای دیگری که بخواهید خواهد بود، زیرا همچنان حس خاصی به بیننده می دهد.

تاثیر تابلو در دکوراسیون منزل

هنگامی که صحبت از دکوراسیون خانه به میان می آید، استفاده از تابلوها می تواند تاثیر قابل توجهی بر زیبایی و فضای کلی یک فضا داشته باشد. تابلوها را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد، از افزودن بافت و جذابیت بصری به یک اتاق گرفته تا ایجاد یک نقطه کانونی یا تعریف یک منطقه خاص در یک فضای بزرگتر. تأثیر تابلوها در دکوراسیون خانه می تواند کاربردی و تزئینی باشد و آنها را به یک عنصر طراحی همه کاره تبدیل کند که می تواند ظاهر و احساس هر اتاق را بهبود بخشد.

تابلوهای دیواری می تواند تصویر یک منظره زیبا یا تصویر یک فرد مشهور یا مکان و مکان معروف یا یک تابلوی خانوادگی باشد که استفاده از هر کدام بسته به نوع دکوراسیون منزل شما می تواند فضا را زیباتر کند و حال و هوای شما و مخاطبانش را عوض کند. کارکرد اصلی استفاده از تابلو دیواری افزودن رنگ و روشنایی جذاب جدید به فضا است و می توان گفت تکمیل کننده دکوراسیون داخلی منزل، اداره، موسسه، رستوران و سایر مکان های مورد نظر شماست.

تابلو دیواری قابل تکرار است که باعث ایجاد نظم می شود اما این نوع تابلو را می توان در ابعاد مختلف ساخت و روی دیوار نصب کرد که آن نظم و ریتم را می شکند اما هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را خواهند داشت. هر تابلو دیواری می تواند معنا و مفهوم خاصی را به مخاطب منتقل کند استفاده از تابلو ها در انواع و چیدمان های مختلف می تواند ذهن خلاق یک دکوراتور را درگیر خود کند.

خرید تابلو مدرن دیواری

نکات مهم برای خرید یک تابلو مدرن

در هنگام خرید یک تابلوی مدرن باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت، از جمله سبک ، وضعیت قطعه و قیمت. در این بخش نکات مهمی را برای خرید یک تابلو مدرن بیان می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تصمیمی آگاهانه بگیرید و قطعه‌ای را پیدا کنید که واقعاً دوستش داشته باشید.

اولین و مهمترین نکته ای که برای خرید یک تابلو مدرن باید در نظر گرفت این است که چه سبک تابلو مورد توجه شما می باشد و کدام تابلو دیواری با سایر وسایل خانه هماهنگ تر است، بر خلاف گذشته که تابلو ها و طرح ها محدود بودند امروزه سبک ها متنوع و زیادی وجود دارد سبک های مانند کلاسیک و سنتی یا مدرن و امروزی.

در نظر بگیرید که چه سبکی با شما طنین انداز می شود و با دکوراسیون موجود شما مطابقت دارد. مهم است که تابلویی را انتخاب کنید که واقعاً با آن ارتباط برقرار کنید و سال‌ها از تماشای آن لذت ببرید.

برای انتخاب سبک می توانید به سلیقه خود اتکا کنید و یا با مطالعه سبک های مختلف بیشتر با آن ها آشنا شوید.

اینکه سبک مورد علاقه خود را انتخاب کرده اید باید اندازه تابلو را مشخص نمایید، اندازه قاب تابلو از این رو اهمیت دارد که می تواند فضاهای خالی را پر کرده و در صورتی که لوازم خانه شما با فاصله از هم چیده شده اند با ایجاد زیبایی بصری این فواصل را پوشش دهد. برای این منظور از تابلو هایی با سایز بزرگ می توانید استفاده نمایید.

همچنین اگر دیوار های اتاق بلند هستند می توانید از تابلو های عمودی استفاده کنید و در صورتی که دیوارهای راهرو و یا ورودی خانه را می خواهید پر کنید بهتر است تا از فریم های افقی استفاده کنید تا پوشش کامل و زیباتری ایجاد نمایند، از نظر خیلی از کارشناسان دکوراسیون داخلی اندازه تابلو باید به قدری باشد که حدود 60 تا 80 درصد دیوار را پوشش دهد.

اگر دیواری بزرگ دارید و می خواهید همزمان چند تابلو دیواری بر روی آن قرار دهید بهتر است تا اندازه قاب ها همگی یکسان باشند و یا در صورتی که فریم و ابعاد تابلو ها متفاوت است می توانید از ترکیب قاب های افقی و عمودی استفاده کنید تا زیبایی بصری بیشتر به وجود آورد، در این صورت اگر تابلو دیواری همگی اثری از یک هنرمند باشد و یا رنگ پس زمینه آن ها یکی باشد و یا حتی المقدور مضمون مشترک داشته باشند تا تاثیر آن بر روی مخاطب دوچندان شود.

 

حتما بخوانید: پر طرفدارترین تابلوهای مدرن

 

خرید تابلوهای مدرن دیواری

یکی دیگر از عوامل مهمی که هنگام خرید یک تابلوی مدرن باید در نظر گرفت، وضعیت آن قطعه است. تابلو را به دقت بررسی کنید تا هرگونه نشانه ای از آسیب، تغییر رنگ یا محو شدن در آن وجود نداشته باشد. در صورت امکان، گزارش وضعیت را از فروشنده یا گالری درخواست کنید تا مطمئن شوید که تابلو در شرایط خوبی قرار دارد و ارزش خود را در طول زمان حفظ می کند.

همچنین هنگام خرید یک تابلو، خرید از یک فروشنده یا گالری معتبر بسیار مهم است. تحقیقات خود را انجام دهید و نظرات را بخوانید تا مطمئن شوید که با یک منبع قابل اعتماد و معتبر سروکار دارید. خرید از یک فروشنده معتبر به شما آرامش می دهد و احتمال پیدا کردن یک تابلوی با کیفیت را افزایش می دهد.

خرید آنلاین تابلو مدرن

حال که سبک و سایز تابلو انتخاب شده است، می توانید برای خرید تابلو دیواری اقدام نمایید، امروزه با توجه به مشغله فراوان افراد که امکان و وقت خرید حضوری را کمتر کرده است، با وجود فروشگاه های اینترنتی می توانید خرید را راحت تر و سریع تر انجام دهید، برای این کار لازم است چند نکته در ارتباط با خرید آنلاین تابلو بدانیم.

  • همانطور که بالاتر اشاره کردید دقت کنید تا تابلو ها از نظر سبک و اندازه همان گونه باشد که با دکوراسیون اتاق هماهنگی دارد.
  • شاید بهتر باشد تا پیش زمینه ای از زندگی نامه هنرمند خالق اثر بدانید تا انتخاب تابلو بدون تردید و شبه ای انجام پذیرد، گاهی تاریخچه یک اثر هنری ارزشی بالاتر از خود آن دارد حتی اگر این کار کپی از یک اثر فوق العاده مانند آثار استاد فرشچیان باشد.
  • حتما لازم نیست که رنگ های اصلی تابلو دقیقا همانی باشند که در دکوراسیون شما استفاده شده اند بعضی وقت ها وجود تضاد می تواند جذابیت بصری خوبی ایجاد نماید.
  • برای خرید آنلاین می توانید به نکاتی که سایر خریدارن محصول بیان کرده اند توجه کنید تا راحت تر انتخاب خود را انجام دهید.
  • توجه کنید که برخی تابلو ها بر روی بوم چاپ می شوند و برخی دیگر بر روی تخته شاسی که با توجه به سبک سایر وسایل می توانید انتخاب کنید که تابلو چگونه باشد.
  • برخی تابلو ها به صورت چند تکه هستند که با فاصله از هم بر روی دیوار قرار می گیرند و نهایتا یک طرح را ایجاد می کنند.

در پایان قابل ذکر است که فروشگاه اینترنتی خانه شما با جمع آوری مجوعه ای ارزنده از آثار هنرمندان بزرگ و خوب کشورمان در زمینه طراحی انواع تابلو مدرن و تابلو دکوری برای شما عزیزان این امکان را فراهم نموده آثار موجود در گالری های معتبر کشور را با قیمت بسیار مناسب با توجه به سلیقه خود خریداری نموده و درب منزل خود آن را در سراسر کشور دریافت کنید.

تابلو دیواری بزرگ

تاثیر کیفیت و قیمت مناسب چاپ در تابلو مدرن

فروشگاه اینترنتی خانه شما متعهد به فروش کالای باکیفیت است، از این رو تمامی مراحل طراحی و چاپ تابلو مدرن زیر نظر تیمی متخصص و مجرب در زمینه طراحی و چاپ انجام می گیرد، از این رو ما مدعی تولید بهترین تابلو دیواری مدرن برای شما عزیزان هستیم، آنچه تابلو مدرن مجموعه ما را از سایرین جدا می کند بدین دلیل است که تمامی تابلوهای موجود در مجموعه ما پرینت نمی شوند! بلکه بر روی کاغذهای ضدخش ظاهر می شوند و این موضوع باعث ماندگاری بالا در یک تابلو می شود.

چاپ یک تابلو مدرن دیواری با کیفیت، مستلزم نظارت کارشناس متخصص در زمینه رنگ شناسی می باشد که این موضوع در فروشگاه اینترنتی خانه شما در نظر گرفته شده است و ما این اطمینان را به شما می دهیم که تمام تابلوهای خریداری شده از این فروشگاه بالاترین سطح از کیفیت را دارا می باشند، جدا از بحث کیفیت، قیمت تابلو مدرن از دیگر ارکان در نظر گرفته شده در این مجموعه می باشد تا شما عزیزان بهترین کیفیت ها را با نازلترین قیمت در اختیار داشته باشید.

نظر خود را بنویسید

whatsapp