کتابخانه ایستاده جدید

کتابخانه مدل 3درب Library

این مدل منحصر به فرد با ارتفاع 160 سانتیمتر و عرض 120 سانتیمتر وعمق 30 سانتیمتر یکی از پرفروشترین مدلهای بازار میباشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه: ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 160*120*30 سانتی متر
گارانتی: سلامت فیزیکی و اصالت کالا

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 632049
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۸۴۰,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل 3 درب

علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی بی شک در همه جای دنیا وجود دارند. به عبارت دیگر کتاب ها جزو جدایی ناپذیر زندگی ما هستند چون هر چقدر هم که یک فرد به کتابخانه علاقه مند نباشد باز در طول تحصیل چندین ساله اش با آنها سر و کار خواهد داشت.

 در این بین پیدا کردن محل مناسب برای نگهداری کتاب ها از جمله چالش هایی است که افراد با آن روبه رو هستند. محلی که علاوه بر دارا بودن مقدار مناسب جا برای نگهداری کتاب، به محیط زیبایی نیز بخشیده و با آن ادغام شود.

حال ما قصد داریم در ادامه کتابخانه مدل 3 درب را به به شما کاربران عزیز معرفی کنیم که علاوه بر کاربردی بودن، زیبایی محیط شما را نیز دو چندان میکند. اگر میپرسید چگونه؟ در بخش های بعدی ما را همراهی بفرمایید تا با مطالعه ویژگی های کتابخانه مدل 3 درب این موضوع برای شما شفاف سازی شود.

کتابخانه مدل 3 درب

ویژگی های کتابخانه مدل 3 درب

همانطور که قولش را داده بودیم، اکنون نوبت بحث درباره ویژگی های این کتابخانه سه درب رسیده است. البته نگفته نماند که بحث درباره تمامی ویژگی های این محصول در این مقاله نمیگنجد بنابراین ما سعی داریم برخی از مهم ترین آنها را شرح دهیم که عبارت اند از:

زیبایی شناسی

همه ما میدانیم که ویژگی های ظاهری و زیبایی یک محصول یکی از مهم ترین ویژگی های است که در نگاه اول، توجه ها را به خود جذب میکند. کتابخانه مدل سه درب به طور بلقوه این ویژگی را دارا بوده و به راحتی میتواند به یک نکته کانونی در منزل شما تبدیل شود.

جا دار بودن

یکی از مزیت های اصلی این کتابخانه شیک جادار بودن آن است. کتابخانه سه درب شیک با سه درب و هشت طبقه به راحتی میتواند تمامی کتاب های شما را در خود جای دهد. همچنین اصلا نیاز نیست که نگران طبقه بندی کتاب های خود باشید زیرا به راحتی میتوانید انواع کتاب ها و منابع خود را در هر یک از طبقات این کتابخانه جای گذاری کنید. همچنین در این صورت پیدا کردن و دسترسی به منابع نیز راحت تر است.

رنگ بندی متنوع

کتابخانه مدل 3 درب در چهار رنگ سفید، مشکی، قهوه ای تیره و روشن در فروشگاه خانه شما موجود می باشد که این موضوع موجب رضایت اغلب مشتریان شده است؛ زیرا گزینه های بیشتری برای انتخاب پیش روی آنها قرار میگردد.

کتابخانه چوبی ایستاده سه درب

سایز

این مدل منحصر به فرد با ارتفاع 160سانتیمتر و عرض120 سانتیمتر وعمق 30 سانتیمتر یکی از پرفروشترین مدلهای بازار میباشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. این ابعاد، کتابخانه سه درب را برای نگهداری از کتاب های حجیم و همچنین دکوریجات سنگین و بزرگ مناسب کرده است.

جنس

جنس روکش کتابخانه مدل سه درب مدرن از ملامینه درجه یک میباشد؛ اما بنا به درخواست شما مشتریان عزیز این محصول با چوب ام دی اف نیز ساخته می شود.

مشخصات

عمق
30
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
ابعاد
160*120*30
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp