کتابخانه ایستاده مدرن

کتابخانه مدل مدرن Library

این مدل منحصر به فرد با ارتفاع 180سانتیمتر و عرض 100سانتیمتر وعمق 40 سانتیمتر یکی از پرفروشترین مدلهای بازار میباشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 180 *100 * 40 سانتی متر
سایر : دارای رنگبندی متنوع

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 8178006
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۳۱۰,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل مدرن

در این مطلب از سایت خانه شما قصد داریم یک کتابخانه جذاب به نام کتابخانه مدل مدرن را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم. این کتابخانه همانگونه از نامش پیداست یک محصول مدرن و شیک است که زیبایی خانه شما را بهبود می بخشد.

اگر دوست دارید یک محصول زیبا و در عین حال کاربردی را به فضای خانه خود اضافه کنید، پیشنهاد ما خرید کتابخانه مدل مدرن است. این محصول هم برای جای دادن اشیاء دکوری و هم برای قرار دادن کتاب های شما بهترین گزینه است. در ادامه ما را همراهی بفرمایید تا ویژگی های کتابخانه مدرن را بیشتر بر شمارییم.

ویژگی های کتابخانه مدل مدرن

در این قسمت به برخی از مهم ترین ویژگی های کتابخانه مدرن اشاره کرده ایم. این ویژگی ها عبارت اند از:

زیبایی شناسی

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید کتابخانه مدرن یک محصول فوق العاده جذاب و زیبا است که در هر گوشه ای از منزل قرار بگیرد زیبایی آن را دو چندان میکند. در واقع این محصول حکم یک قطعه دکوری را نیز ایفا میکند.

تطبیق پذیری کتابخانه مدرن با انواع دکوراسیون ها

طراحی و ساخت این کتابخانه به گونه ای است که به راحتی با هر سبک دکوراسیونی ترکیب میشود. چه نوع دکوراسیون شما سنتی باشد چه مدرن یا مینمال میتوانید بدون نگرانی کتابخانه مدرن را به آن اضافه کنید و به فکر به وجود آمدن ناهماهنگی در منزل خود نباشید.

کتابخانه مدل مدرن

ابعاد عالی

ابعاد کتابخانه مدل مدرن متناسب با استاندارد ها بوده و به ترتیب اندازه ارتفاع، عرض و عمق آن 180، 100 و 40 سانتی متر است. این مدل با این ابعاد مناسب، در بازار طرفداران زیادی پیدا کرده است.

استفاده از متریال های عالی در ساخت کتابخانه مدل مدرن

در ساخت کتابخانه مدرن از متریال چوپ و فلز با کیفیت استفاده شده است که تضمین کننده کیفیت و طول عمر زیاد آن است. با خرید این کتابخانه در طولانی مدت در هزینه های شما صرفه جویی می شود؛ چون کتابخانه مدرن نیاز به تعمیر و تعویض را به حداقل می رساند.

همچنین باید بگوییم جنس روکش کتابخانه مدرن از ملامینه درجه یک است که بنا به درخواست شما با چوب ام دی اف نیز قابلیت ساخت دارد.

جا دار بودن

این محصول زیبا دارای نه طبقه میباشد که با توجه به ابعاد کتابخانه نگهداری کتابهای حجیم و بزرگ و همچنین دکوریجات سنگین و بزرگ نیز مناسب است.

خرید

شما عزیزان میتوانید در سایت خانه شما انواع مختلفی از کتابخانه ها را مشاهده کرده و با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را برای خرید برگزینید. در این انتخاب، نظرات سایر کاربران که در سایت ما ثبت شده بعلاوه کارشناسان سایت که به صورت آنلاین آماده پاسخگویی به سولات هستند به شما کمک میکند. پس بدون هیچ تعللی و با اطمینان خاطر محصول خود را انتخاب و سفارش دهید.

مشخصات

ابعاد
180*80*30
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp