ست اتاق خواب زرد

ست اتاق خواب زرد

ست اتاق خواب زرد در دو سایز تک نفره و دو نفره از بهترین متریال ها با طرح های متنوع و بسیار شیک قابلیت شستشوی آسان و ضمانت رنگ (پرده از جنس کتان هازان و رو تختی ملافه میکرو ساتن تترون)
______
مشخصات فنی :
جنس : پارچه تترون درجه یک سبک
ابعاد : 1 نفره 4تکه (90*200) 2 نفره 6تکه (160*200)
ابعاد روبالشتی : 70*50

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: ZX337
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۶۴۰,۰۰۰ تومان

ست اتاق خواب زرد

پرده‌های اتاق خواب و ست روتختی عناصر ضروری هستند که نه تنها زیبایی یک اتاق را افزایش می‌دهند، بلکه به ایجاد فضایی دنج و راحت برای استراحت و آرامش کمک می‌کنند. به طور کلی انتخاب ترکیبی عالی از پرده‌ها و روتختی‌ها می‌تواند فضای کلی اتاق‌های ما را تا حد زیادی بالا ببرد.

با این توصیفات اگر به دنبال پیدا کردن یک ست جذاب برای اتاق خواب خود هستید با ما همراه باشید؛ چون در ادامه مقاله ضمن معرفی یک ست جذاب از این محصولات به نام ست اتاق خواب زرد، به جنبه‌های مختلفی که باید در هنگام انتخاب مجموعه‌های پرده و روتختی اتاق خواب و تأثیر آن‌ها بر دکوراسیون اتاق در نظر گرفته شود، پرداخته‌ایم.

ست روتختی و پرده زرد

ویژگی‌های ست اتاق خواب زرد

برای آشنایی با ست اتاق خواب زرد، تصمیم گرفته‌ایم شما را با ویژگی‌های و مزایای که تهیه این محصول می‌تواند به همراه داشته باشد آشنا کنیم. این ویژگی‌ها و مزایا عبارت‌اند از:

سبک و جذابیت زیبایی شناختی

انتخاب ست زرد پرده‌های اتاق خواب و روتختی نقش مهمی در تعیین سبک و جذابیت زیبایی یک اتاق دارد. چه هدف شما ظاهری مینیمالیست، بوهمی، مدرن یا سنتی باشد، رنگ، الگو و پارچه چنین مجموعه‌هایی با تم طراحی داخلی مورد نظر شما می‌تواند هماهنگ شود.

عناصر دکور هماهنگ

ست‌های پرده و روتختی اتاق خواب فرصتی برای هماهنگی عناصر مختلف اتاق از جمله رنگ دیوار، مبلمان و لوازم جانبی فراهم می‌کند. با انتخاب متفکرانه مجموعه‌هایی که مکمل یا در تضاد با دکور موجود هستند، افراد می‌توانند به یک ظاهر کلی هماهنگ دست پیدا کنند.

 نگهداری و دوام

هنگام انتخاب ست‌های پرده و روتختی اتاق خواب، مهم است که کاربردی و دوام را در نظر بگیرید. انتخاب پرده‌ها و روتختی‌های قابل شستشو با ماشین لباسشویی می‌تواند تعمیر و نگهداری را با زمان محدود ساده کند. علاوه بر این، سرمایه‌گذاری در پارچه‌های با کیفیت بالا، طول عمر را تضمین می‌کند و نیاز به تعویض مکرر را کاهش می‌دهد.

ست پرده و روتختی اتاق خواب

گفتنی است که ست اتاق خواب زرد همه این ویژگی‌ها را یکجا دارد. مثلاً دارای ملافه‌ای از جنس میکرو است که نرمی و لطافت زیادی دارد و با شستشوی مکرر نیز به هیچ عنوان دچار تغییر رنگ نمی‌شود. همچنین جنس آستر و لحاف این محصول، بدون پلی‌استر و مواد مصنوعی است. همچنین جنس پرده دو تکه ست زرد اتاق خواب، کتان هازان می‌باشد؛ بنابراین این پرده‌ها ضخامت و عمر بالایی به دلیل فشردگی بالا در بافت دارند.

عایق نوری

بی شک همه افراد به دنبال خرید پرده‌های هستند که به حد کافی از عبور نور به اتاق جلوگیری کند. پرده‌های ست اتاق خواب زرد به دلیل جنس خوبشان یعنی کتان هازان از این نظر عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند.

سایز و ابعاد ست اتاق خواب زرد

این ست زیبا و جذاب در فروشگاه اینترنتی خانه شما در دو سایز تک نفره و دو نفره ارائه شده است. رو تختی تک نفره این محصول متشکل از چهار تکه و در سایز 90*200 است و نوع دو نفره این ست متشکل از شش تکه و در سایز 160*200 می‌باشد؛ اما سایز پرده‌های ست زرد اتاق خواب در این سایت 140*280 است. همچنین ناگفته نماند که پرده‌ها دو تیکه هستند.

خرید

شما برای خرید ست اتاق خواب زرد می‌توانید به سایت فروشگاهی خانه شما مراجعه نمایید. این فروشگاه آنلاین همواره در تلاش است تا مطابق با نیازهای شما، محصولات جذابی را ارائه دهد که با هر سبک و سلیقه‌ای هماهنگ باشند.

مشخصات

جنس
پارچه تترون درجه یک سبک
ابعاد روبالشتی
70*50
ابعاد روتختی
1 نفره 4تکه (90*200) 2 نفره 6تکه (160*200)
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp