ست پرده و روتختی سیندرلا

ست پرده و روتختی سیندرلا

ست پرده و روتختی سیندرلا در دو سایز تک نفره و دو نفره از بهترین متریال ها با طرح های متنوع و بسیار شیک قابلیت شستشوی آسان و ضمانت رنگ (پرده از جنس کتان هازان و رو تختی ملافه میکرو ساتن تترون)
______
مشخصات فنی:
جنس پرده : کتان هازان
جنس روتختی : میکرو ساتن تترون
ابعاد: تک نفره
سایر : دارای ضمانت رنگ

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: MR578
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۳۶,۰۰۰ تومان

ست پرده و روتختی اتاق دختر طرح سیندرلا

ست پرده و روتختی اتاق کودک سیندرلا، انتخابی ایده‌آل و خیره‌کننده برای ایجاد تغییر در اتاق خواب کودکتان به یک محیط رویایی است. این مجموعه شامل اقلامی چون روتختی، روبالشتی و پرده‌هایی با طرح‌ های دلنشین سیندرلا می‌باشد که موجب خلق فضایی شاد و پر از انرژی برای دختر شما خواهد شد. تمایز این ست نسبت به سایر محصولات در کیفیت استثنایی و برتر مواد استفاده شده در آن است.

پرده‌هایی از جنس کتان هازان

لطافت و ظرافت بی‌نظیر

 کتان هازان بافتی نرم و لطیف دارد که احساسی دلنشین را به دست می‌دهد. این جنس، مناسب پوست‌های حساس بوده و هیچ‌ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

مقاومت و دوام بالا

 کتان هازان از الیاف طبیعی و مرغوب بافته شده که مقاومت بالایی در برابر پارگی و ساییدگی دارد. این پرده‌ها در گذر زمان شکل و رنگ خود را حفظ می ‌کنند و نیازی به تعویض زود هنگام ندارند.

ست پرده و اتاق خواب کودک سیندرلا

تنظیم نور طبیعی

 کتان هازان با تراکم بافت مناسب، نور طبیعی را به طور متعادل تنظیم می‌ کند و فضایی روشن و دل‌انگیز در اتاق ایجاد می‌کند.

مناسب برای هر فصلی

 کتان هازان با تهویه مناسب، مناسب برای استفاده در هر فصلی از سال است. در فصل‌ های گرم، خنکای مطبوعی را به ارمغان می ‌آورد و در فصل‌ های سرد، گرمای دلنشینی را به فضای اتاق می ‌بخشد.

روتختی و ملحفه‌ هایی از جنس میکرو ساتن تترون

نرمی و لطافت فوق‌ العاده

 میکرو ساتن تترون بافتی بسیار نرم و لطیف دارد که احساس آرامش و خوابی دلچسب را به فرزندتان هدیه می‌کند. این جنس، مناسب پوست‌ های حساس بوده و هیچ ‌گونه حساسیتی ایجاد نمی ‌کند.

مقاومت در برابر چروک شدن

 میکرو ساتن تترون مقاوم در برابر چروک شدن است و نیازی به اتوکشی مداوم ندارد. این ویژگی، استفاده و نگهداری از این ست را آسان ‌تر می ‌کند.

ثبات رنگ و طرح

میکرو ساتن تترون رنگ و طرح خود را به مرور زمان حفظ می ‌کند و در اثر شستشو یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید، رنگ خود را از دست نمی ‌دهد.

قابلیت شستشو

 میکرو ساتن تترون به راحتی قابل شستشو است و در ماشین لباسشویی بدون هیچ‌ گونه نگرانی از افت کیفیت یا رنگ، قابل شستشو است.

ست پرده و روتختی سیندرلا با جنس بی ‌نظیر کتان هازان و میکرو ساتن تترون، گزینه‌ای ایده‌ آل برای هدیه دادن به دختران در مناسبت‌ های مختلف است. با این هدیه خاص، خاطره‌ای ماندگار و شیرین را در ذهن فرزندتان رقم بزنید.

همین امروز با خانه شما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان ما بهره‌مند شوید!

مشخصات

جنس
پارچه تترون درجه یک سبک
ابعاد روبالشتی
70*50
ابعاد روتختی
1 نفره 4تکه (90*200) 2 نفره 6تکه (160*200)
جنس پرده
کتان هازان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp