ست اتاق خواب marvel

ست اتاق خواب marvel

ست اتاق خواب marvel در دو سایز تک نفره و دو نفره از بهترین متریال ها با طرح های متنوع و بسیار شیک قابلیت شستشوی آسان و ضمانت رنگ (پرده از جنس کتان هازان و رو تختی ملافه میکرو ساتن تترون)
______
مشخصات فنی:
جنس پرده : کتان هازان
جنس روتختی : میکرو ساتن تترون
ابعاد: تک نفره و دو نفره
سایر : دارای ضمانت رنگ

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: RM594
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۳۶,۰۰۰ تومان

ست اتاق خواب کودک طرح Marvel

داشتن یک سرویس خواب راحت و زیبا، می‌تواند زیبایی اتاق خواب را جذاب‌تر از حد ممکن کند و همچنین لذت یک خواب راحت را برای شما فراهم می‌کند. خوابیدن روی تختخواب و تشک‌های نرم و استاندارد، نه تنها راحت است بلکه همه پزشکان آن را به ویژه برای کسانی که بیماری‌های دیسکی کمر یا پشت و گردن دارند، توصیه کرده و تاکید بر این دارند که خوابیدون روی تختخواب می‌تواند از به وجود آمدن بسیاری از بیماری‌های استخوانی و دیسک جلوگیری کند.

این موضوع نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای نوجوانان و کودکان هم توصیه می‌شود که باید توجه زیادی به آن نمود.

پس در این راستا صلاح دانستیم یکی از خفن‌ترین و زیباترین سرویس خواب‌ها را که بسیار مناسب افراد نوجوان است، معرفی کنیم. ست اتاق خواب Marvel یکی از لاکچری‌ترین سرویس‌ خواب‌هایی است که تا به حال مشاهده کرده‌اید. این محصول در دو سایز یک نفره و دو نفره با زیباترین و متنوع‌ترین طرح‌ها و متریال‌ها قابل سفارش است.

ست اتاق خواب طرح مارول

جنس روتختی محصول از پارچه تترون درجه یک بوده و ابعاد روبالشتی 50 * 70 و ابعاد روتختی 1 نفره 200 * 90 و دو نفره آن 200 * 160 می‌باشد. این ست اتاق خواب Marvel یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد بیشترین تغییرات با هزینه‌ای کم بوده و با تهیه آن می‌توانید دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود را چندین درجه تغییر دهید و از زیبایی آن لذت ببرید

فروشگاه خانه شما همواره در تلاش است تا بهرین محصولات را با طراحی‌های شیک و منحصر به فرد به شما عزیزان ارائه دهد تا لبخند شیرین رضایت را پس از هر بار خرید، از شما دریافت کند. به همین جهت بهترین ست سرویس خواب و پرده را با مدلی بسیار خاص با کیفیتی درجه یک برای شما عزیزان تهیه کرده است.
جنس پارچه‌های این سرویس خواب کاملا نرم و لطیف بوده و پس از هر بار شستشو به هیچ عنوان تغییر رنگ نخواهد داد چون آستر پشت لحاف کش دوزی شده و با استفاده از بهترین جنس آستر تولید شده است.

شما می‌توانید این محصول را بهترین و مناسب‌ترین قیمت از فروشگاه ما خریداری کرده و نهایت لذت را از راحتی و زیبایی آن کسب کنید.

مشخصات

جنس
پارچه تترون درجه یک سبک
ابعاد روبالشتی
70*50
ابعاد روتختی
1 نفره 4تکه (90*200) 2 نفره 6تکه (160*200)
جنس پرده
کتان هازان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp