ست پرده و روتختی فضانورد

ست پرده و روتختی فضانورد

ست پرده و روتختی فضانورد در دو سایز تک نفره و دو نفره از بهترین متریال ها با طرح های متنوع و بسیار شیک قابلیت شستشوی آسان و ضمانت رنگ (پرده از جنس کتان هازان و رو تختی ملافه میکرو ساتن تترون)

پرداخت قسطی اسنپ پی
4 قسط ماهیانه بدون کارمزد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: ZX436
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۲,۸۹۸,۰۰۰ تومان ۸%
قیمت: ۲,۶۵۹,۰۰۰ تومان

اگر میخواهید با هزینه کم تر بیشترین تغییر را در اتاق خود ایجاد کنین، میتوانید این کار را تنها با تغییر پرده و روتختی خود ایجاد کنین. پرده و روتختی در هر اتاقی از عناصری هستند که بیشترین تاثیر را در دکوراسیون اتاق شما دارند سپس رنگ دیوار ها و مجسمه ها و تابلو ها هستند که به چشم می آیند.

خانه شما همواره میکوشد تا بهترین اکسسوری ها و دیزان ها را با هر سبک و سلیقه ای به خانه شما بیاورد، از این رو ست های پرده و رو تختی با کیفیتی بینظیر را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

ست پرده و روتختی فضانورد ملافه رو تختی از جنس میکرو می باشد که بسیار لطیف و نرم است و بعد از هر شستشو به هیچ عنوان تغییر رنگ نمیدهد، آستر پشت لحاف و کش دوزی از بهترین نوع آستر (ساتن تترون) که بدون پلی استر و مواد مصنوعی است و در 2 سایز:

  • یک نفره 90*200(چهار تکه)
  • و دو نفره 160*200 (شش تکه)

 پرده دو تکه در ابعاد 140*280 سانتی متر و از جنس کتان هازان می باشد. کتان هازان به دلیل فشردگی بالا در بافت (به اصطلاح ریز بافت) ضخامت و عمر بالایی دارد و عایق نوری نرمال تری نسبت به پارچه های دیگر موجود در بازار است نور مناسب و به اندازه را به اتاق وارد می کند. در بافت پرده کتان هازان الیاف طبیعی ۶۰ تا ۷۰ درصد و الباقی الیاف مصنوعی است، دلیل استفاده از الیاف مصنوعی ایجاد درخشندگی برای جلوه بیشتر طرح چاپ شده روی پرده می باشد. از دیگر مزایای استفاده از پرده های هازان شست و شوی آسان و راحت این پرده هاست.

مشخصات

جنس
پارچه تترون درجه یک سبک
ابعاد روبالشتی
70*50
ابعاد روتختی
1 نفره 4تکه (90*200) 2 نفره 6تکه (160*200)
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp