ست اتاق خواب بچه رئیس

ست اتاق خواب بچه رئیس

ست اتاق خواب بچه رئیس در دو سایز تک نفره و دو نفره از بهترین متریال ها با طرح های متنوع و بسیار شیک قابلیت شستشوی آسان و ضمانت رنگ (پرده از جنس کتان هازان و رو تختی ملافه میکرو ساتن تترون)
______
مشخصات فنی:
جنس پرده : کتان هازان
جنس روتختی : میکرو ساتن تترون
ابعاد: تک نفره
سایر : دارای ضمانت رنگ

پرداخت قسطی اسنپ پی
4 قسط ماهیانه بدون کارمزد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: MR415
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۳۶,۰۰۰ تومان

ست اتاق خواب بچه رئیس

بچه‌ها همیشه با محصولاتی که روی آن‌ها طرح کارتونی باشد، حال کرده و بیشتر از دفعه قبل عاشق استفاده از آن می‎شوند. به عبار دیگر برایشان تکراری نشده و پس از هر بار استفاده، دچار هیجان بیشتری می‌شوند.

سرویس خواب برای کودکان نه تنها مناسب بوده و هیچ ضرری ندارد، بلکه می‌تواند از همین سن کم به داشتن بدنی سالم و با فرمی استاندارد به او کمک کند. امروزه پزشکان تاکید زیادی به استفاده از سرویس‌ خواب‌های راحت هم برای کودکان هم بزرگسالان کرده و تا بعدها دچار درد و کوفتگی‌های بی دلیل نشوند و مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا برای درمان و ویزیت توسط دکتر شوند.

به همین جهت، پیشنهاد ما این است که بهترین سرویس خواب را با ظاهری شیک و راحت برای کودک دلبندتان خریداری کنید که ست اتاق خواب بچه رئیس یکی از این نمونه‌ها است. کارتون بچه رئیس از مورد علاقه‌های بیشتر کودکان است و هیجان زیادی بابت محصولاتی که طرح آن روی محصول حک شده باشد، دارند.

ست اتاق خواب بچه رئیس

این محصول علاوه بر سرویس خواب، دارای ست پرده اتاق هم بوده و می‌توانید به راحتی تم اتاق کورک دلبند خود را با آن ست کنید و لذت ببرید. ست اتاق خواب بچه رئیس در دو سایز تک نفره و دو نفره برای کودکان عزیزتان موجود و قابل سفارش است که سایز دونفره آن 200 * 160 سانتی‌متر و تک نفره آن 200 * 90 سانتی‌متر می‌باشد.

جنس تمام پارچه‌های این محصول از ساتن، میکرو و تترون درجه یک است که به راحتی می‌توانید آن را لباسشویی بندازید و هیچ نگرانی بابت تغییر رنگ یا از دست دادن کیفیت آن نداشته باشید. این محصول با هر بار شستشو بیشتر از دفعه قبل نرم و لطیف‌تر شده و کودک شما می‌تواند خوابی راحت روی این سرویس خواب زیبا داشته باشد.

شما می‌توانید این محصول و ست زیبا را با بهترین کیفیت و قیمت از فروشگاه خانه شما خریداری کنید و از کیفیت آن اطمینان کامل را حاصل کنید. ارسال به شهرستان‌ها و شهرهای دیگر کشور، طی 7 روز کاری و ارسال به شهر تهران بلافاصله پس از ثبت سفارش به محل مورد نظر ارسال می‌شود.

مشخصات

جنس
پارچه تترون درجه یک سبک
ابعاد روبالشتی
70*50
ابعاد روتختی
1 نفره 4تکه (90*200) 2 نفره 6تکه (160*200)
سایر توضیحات
بدون پلی استر و مواد مصنوعی
جنس پرده
کتان هازان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp