ست اتاق خواب سونیک

ست اتاق خواب سونیک

ست اتاق خواب سونیک در دو سایز تک نفره و دو نفره از بهترین متریال ها با طرح های متنوع و بسیار شیک قابلیت شستشوی آسان و ضمانت رنگ (پرده از جنس کتان هازان و رو تختی ملافه میکرو ساتن تترون)
______
مشخصات فنی:
جنس پرده : کتان هازان
جنس روتختی : میکرو ساتن تترون
سایر : دارای ضمانت رنگ

پرداخت قسطی اسنپ پی
4 قسط ماهیانه بدون کارمزد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: MR442
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۳۶,۰۰۰ تومان

ست اتاق خواب طرح سونیک

ست‌های اتاق خواب طرح‌دار از ترندهای امروز در بین کودکان است. طرح‌های مختلف بسیاری برای ست‌های اتاق خواب وجود دارد، اما در میان آنها ست اتاق خواب پسرانه سونیک از محبوبیت زیادی در میان پسربچه‌ها برخوردار است. ست اتاق خواب سونیک از زیباترین ست‌های اتاق خوابی است که پسربچه‌ها بدلیل دیدن شخصیت‌ کارتونی این عروسک در انیمیشن‌ها بسیار به آن علاقه‌مند هستند.

ست اتاق خواب سونیک چهار تکه می‌باشد که شامل روتختی، ملافه، روبالشتی و پرده می‌باشد. پرده ست اتاق خواب سونیک از جنس کتان هازان اعلا می‌باشد، و جنس روتختی و ملافه ست اتاق خواب سونیک از جنس میکرو ساتن تترون می‌باشد. پشت لحاف ست اتاق خواب سونیک کاملا آسترکشی شده است.

درباره ابعاد روبالشتی نگران نباشید زیرا سایز آن کاملا استاندارد و در اندازه 50*70 می‌باشد، که برای انواع بالشت مناسب است.

ست روتختی و پرده طرح سونیک

ست اتاق خواب سونیک برای تخت‌های یک نفره و دو نفره موجود می‌باشد. سایز روتختی یک نفره ست اتاق خواب سونیک 90*200 و سایز روتختی دو نفره ست اتاق خواب سونیک 200*160 می‌باشد.

ست یک نفره اتاق خواب سونیک شامل 4 تکه می‌باشد و ست 2 نفره آن شامل 6 تکه است. 

پرده ست اتاق خواب سونیک 2 تکه‌ای می‌باشد که بدلیل 2 تکه بودن آن می‌توانید به راحتی آن‌ها را کنار بزنید و از پنجره به منظره بیرون نگاه کنید.

 اگر طرح مدل سونیک را دوست ندارید و به عنوان مثال می‌خواهید از طرح سوپرمن یا زورو بر روی ست اتاق خوابتان استفاده کنید، مشکلی نیست شما می‌توانید با طرح مورد علاقه‌تان این ست اتاق خواب را سفارش دهید.

اصلا نیازی نیست تا بابت شستشوی این ست اتاق خواب سونیک نگرانی داشته باشید زیرا جنس و رنگ این ست اتاق خواب از جنس اعلا است که در اثر شستشو و استفاده تغییر نمی‌کند.

وبسایت ما برای جنس و رنگ ست اتاق خواب پسرانه سونیک به شما تضمین می‌دهد که تغییر رنگ نخواهد داشت و الیاف پارچه آن پوسیده نخواهد شد.

اگر شما ساکن تهران هستید پس از ثبت سفارش در سریع‌ترین زمان ممکن ست اتاق خواب سونیک خود را دریافت خواهید کرد و اگر ساکن شهرستان هستید نهایتا تا 7 روز پس از ثبت سفارش ست اتاق خواب‌تان را دریافت خواهید کرد.

مشخصات

جنس
پارچه تترون درجه یک سبک
ابعاد روبالشتی
70*50
ابعاد روتختی
1 نفره 4تکه (90*200) 2 نفره 6تکه (160*200)
سایر توضیحات
قابلیت شست و شوی آسان و ضد حساسیت
جنس پرده
کتان هازان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp