ست پرده و روتختی galaxy

ست پرده و روتختی galaxy

ست پرده و روتختی galaxy در دو سایز تک نفره و دو نفره از بهترین متریال ها با طرح های متنوع و بسیار شیک قابلیت شستشوی آسان و ضمانت رنگ (پرده از جنس کتان هازان و رو تختی ملافه میکرو ساتن تترون)
ویژگی ها :
جنس بدنه : پرده از جنس کتان هازان و رو تختی ملافه میکرو ساتن تترون
ابعاد روتختی : 1 نفره 4تکه (90*200) 2 نفره 6تکه (160*200)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: RM697
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان

ست پرده و روتختی galaxy

بی شک در هر فضایی از خانه پرده ها نقش چشمگیری در تغییر و زیبایی دارند مخصوصا اگر با عنصری دیگر از خانه ترکیب شوند. از طرف دیگر در دکوراسیون منازل، دکور اتاق خواب از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا اتاق خواب یک فضای کوچ ات که انتخاب های محدودی برای دکور آن وجود دارد. دراین بین باید بگوییم ست پرده و روتختی Galaxy افزودنی خیره کننده به هر دکوراسیون اتاق خواب است و تجربه بصری منحصر به فرد و مسحورکننده ای را برای استفاده کنندگان خود ارائه می دهد.

این محصول جوهر جهان وسیع و اسرارآمیز را به تصویر می کشد و برای کسانی که به دنبال لمس زیبایی آسمانی هستند تا فضای زندگی خود را بالا ببرند، عالی است. اگر قصد تغییر فضای اتاق خواب خود و تبدیل آن به یک فضای خیره کننده و عالی را دارید از شما دعوت میکنیم در ادامه با ما مراه باشید تا با معرفی ست پرده و روتختی galaxy به شما بقبولانیم که این ست میتواند درست ترین انتخاب باشد.

ست پرده و روتختی galaxy

ویژگی های ست پرده و روتختی galaxy

این مجموعه شامل پرده و روتختی است که به افراد این امکان را می دهد تا بدون زحمت اتاق خود را به یک پناهگاه کیهانی تبدیل کنند. مواد مرغوب به کار رفته در ساخت این محصول دوام و زیبایی طولانی مدت را تضمین می کند. همچنین پرده‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نور بیش از حد خورشید را فیلتر و محیطی آرام را ایجاد کنند و این در حالی است که روتختی لایه‌ای از راحتی و سبک را به زیبایی کلی اتاق خواب می‌افزاید.حال سایر ویژگی های این ست عبارت اند از:

داشتن تصویری دقیق و واقعی از کهکشان

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های ست پرده و روتختی کهکشان، تصویری دقیق و واقعی از کیهان است. رنگ های پر جنب و جوش، ستاره های درخشان و کهکشان های در حال چرخش حس شگفتی و آرامش را ایجاد می کنند. این تجربه غوطه ور به افراد اجازه می دهد هر بار که وارد اتاق خواب خود می شوند به سرزمین رویایی آسمانی سفر کنند.

نصب آسان

طراحی هوشمند این مجموعه امکان نصب و نگهداری آسان را فراهم می کند. پرده‌ها دارای حفره‌های داخلی هستند که آویزان کردن آن‌ها را بر روی هر نوع میله پرده‌ای راحت می‌کند. روتختی نیز قابل شستشو با ماشین لباسشویی است و تمیزی و راحتی را برای هر فرد پرمشغله ای تضمین می کند.

ست پرده و روتختی galaxy

خرید ست پرده و روتختی galaxy

شما کاربران عزیز میتوانید این ست زیبا را در دو سایز متفاوت یک نفره 90*200(چهار تکه) و دو نفره 160*200 (شش تکه) از سایت خانه شما تهیه نمایید. به یاد داشته باشید که این سایت همیشه به دنبال عرضه با کیفیت ترین محصولات برای شما است.

مشخصات

جنس
پارچه تترون درجه یک سبک
جنس
پرده از جنس کتان هازان و روتختی ملافه میکرو ساتن تترون
ابعاد روبالشتی
70*50
ابعاد روتختی
1 نفره 4تکه (90*200) 2 نفره 6تکه (160*200)
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp