پرده و روتختی ست

پرده و روتختی ست

پرده و روتختی ست در دو سایز تک نفره و دو نفره از بهترین متریال ها با طرح های متنوع و بسیار شیک قابلیت شستشوی آسان و ضمانت رنگ (پرده از جنس کتان هازان و رو تختی ملافه میکرو ساتن تترون)
______
مشخصات فنی :
جنس : پرده از جنس کتان هازان و رو تختی ملافه میکرو ساتن تترون
ابعاد : 1 نفره 4تکه (90*200) 2 نفره 6تکه (160*200)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: RM266
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان

پرده و روتختی ست

این روزها افراد بسیاری هستند که تمایل دارند برای اتاق خواب خود بهترین تجهیزات را انتخاب کنند چرا که اتاق خواب از مهم ترین قسمت های خانه به حساب می آید که می تواند در آرامش خواب افراد تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و آن ها همواره می کوشند که شرایطی را مهیا کنند که بتوانند خوابی راحت را تجربه کنند.

ما در این مقاله از وبسایت خانه شما در تلاش هستیم به معرفی یکی دیگر از محصولاتی که در وبسایت خانه شما به فروش می رسد بپردازیم که شما دوستان عزیز می توانید با توجه به آن بهترین خرید را تجربه کنید. با ما همراه باشید.

پرده و روتختی ست که در فروشگاه اینترنتی خانه شما به فروش می رسد کیفیت بسیار بالایی دارد و با توجه به متریال های باکیفیتی که در روند تولید آن ها استفاده شده است طول عمر بالایی دارد و شما دوستان عزیز می توانید با صرف هزینه ای مناسب این تجهیزات خواب را خریداری نمایید و نگرانی بابت کیفیت و مرغوبیت کالای مورد نظر نداشته باشید.

پرده و روتختی ست

این محصول در مدل های تک نفره و دونفره تولید و به بازار عرضه شده است و با توجه به ظاهر شیکی که دارد می تواند نمای زیبایی را برای اتاق خواب شما به همراه داشته باشد.

این محصول در رنگ ها و طرح های مختلفی در فروشگاه اینترنتی خانه شما به فروش می رسد که شما دوستان عزیز می توانید با توجه به بودجه و سلیقه ای که دارید این تجهیزات را خریداری نمایید.

پرده این ست زیبا و کاربردی از جنس کتان هازان می باشد و روتختی که برای آن انتخاب شده است ازجنس میکرو ساتن تترون می باشد. لازم به ذکر است که شما دوستان عزیز می توانید این ست زیبا و کاربردی را با دست و یا ماشین لباسشویی بشویید و نگرانی بابت تغییر رنگ و یا آبرفت آن نداشته باشید.

لازم به ذکر است که روتختی تک نفره آن شامل 4 تکه و روتختی دونفره آن شش تکه می باشد و می تواند پوششی مناسب برای تخت خواب شما دوستان عزیز به شمار آید.

پرده دوتکه این محصول در ابعاد 140*280 سانتی متر و از جنس کتان هازان می باشد که به دلیل بافت ریزی که دارد طول عمر و ماندگاری بسیاری دارد و در مقایسه با دیگر پارجه ها عایق نوری بهتری دارد و می تواند نور محیط شما را به بهترین شکل ممکن تامین کند لازم به ذکر است برای آن که پرده جلوه بیشتری داشته باشد علاوه بر کتان برای آن از الیاف مصنوعی استفاده می کنند و می تواند جلوه بیشتری را برای پرده داشته باشد.

ست روتختی و پرده

مشخصات فنی پرده و روتختی ست

  • جنس: پارچه تترون درجه یک
  • روبالشی های این محصول در ابعاد 70*50 طراحی شده اند.
  • ابعاد روتختی تک نفره 4 تکه 90*200
  • ابعاد روتختی دونفره شش تکه 160 * 200

شما دوستان عزیز می توانید برای خرید این محصول به وبسایت خانه شما مراجعه کنید.

مشخصات

جنس
پارچه تترون درجه یک سبک
جنس پرده
کتان هازان
ابعاد روبالشتی
70*50
ابعاد روتختی
1 نفره 4تکه (90*200) 2 نفره 6تکه (160*200)
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp