کتابخانه چوبی ایستاده

کتابخانه مدل دکوری Library

این مدل منحصر به فرد با ارتفاع 120سانتیمتر و عرض 60 سانتیمتر وعمق 25 سانتیمتر یکی از پرفروشترین مدلهای بازار میباشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است
______
مشخصات فنی:
جنس : ام دی اف و ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 120 *60 * 25 سانتی متر

  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • انتیک طلاییانتیک طلایی
  • والیسوالیس
  • بیاضبیاض

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 4191006
GTIN: 02315648
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۵۸۰,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل دکوری

کتابخانه مدل دکوری یکی از جذاب ترین لوازم خانگی به شمار می آید که به دلیل داشتن رنگ بندی های متنوع می توانید آن را در دکوراسیون های متفاوت قرار دهید. یک محصول فوق العاده زیبا و شیک که با وجود طراحی ساده، نمای بسیار متفاوت به محیط داخلی می دهد.

کیفیت جنس، رنگ بندی متنوع و ظاهر بسیار شیک این محصول سبب شده تا در دسته پرفروش ترین محصولات در فروشگاه خانه شما قرار بگیرد، اگر به دنبال کتابخانه بسیار شیک و زیبا برای منزل هستید که علاوه بر کتاب بتوانید از وسایل تزئینی خود نگهداری کنید، کتابخانه مدل دکوری بهترین انتخاب است. می توانید این محصول را در رنگ بندی های مختلف با بهترین کیفیت خریداری نمایید.

ویژگی های کتابخانه مدل دکوری

در سال های اخیر توجه به دکوراسیون داخلی منزل به یکی از بزرگترین دغدغه خانم ها تبدیل شده، آن ها علاقه دارند وسایل و لوازمی خریداری کنند که در عین زیبایی و کیفیت عالی، قیمت مناسبی نیز داشته باشند. کتابخانه مدل دکوری یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید برای انواع سبک دکوراسیون انتخاب کنید.

کتابخانه ایستاده چوبی مدل دکوری

در طراحی این محصول از روکش ملامینه با لبه پی وی سی استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر رطوبت، نم، ضربه، خط و خش دارد. البته توجه داشته باشید که برخی از مدل های این محصول با استفاده از ام دی اف با کیفیت طراحی شده اند که با هزینه بیشتر به فروش میرسد. هر دو مدل عنوان شده دارای رنگ بندی های مختلف هستند و به شما اجازه تا بتوانید مناسب با هارمونی رنگی دکوراسیون منزل، بهترین طرح را انتخاب نمایید.برای تولید این محصول بر اساس جدیدترین مدل های روز طراحی شده و شما می توانید به خوبی نتیجه کار را در ظرافت و زیبایی آن ببینید. برای اتصالات این محصول از هیچ گونه میخ و منگنه خارجی استفاده نشده و و تمام اتصالات به صورت مخفی هستند.

استفاده از روکش PVC در قسمت لبه های کتابخانه مدل دکوری مانع از خوردگی یا آسیب رسیدن به این وسیله می شود. این محصول فوق العاده در ابعاد 120*60*25 سانتی متر طراحی و تولید شده و به دلیل استفاده از ام دی اف یا ملامینه وزن بسیار سبکی دارد و به همین دلیل می توانید به سادگی آن را جابجا کنید.

خرید کتابخانه مدل دکوری

کتابخانه مدل دکوری  بهترین وسیله خانگی است که می توانید بخرید، کیفیت جنس، رنگ بندی متنوع و ظاهر بسیار شیک این محصول به دکوراسیون منزل شما بهترین نما را می دهد. قیمت مناسب این کتابخانه سبب شده تا محبوبیت آن به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

در طراحی این محصول از قفسه های درب دار نیز استفاده شده که می توانید وسایل اضافه را در آن قرار دهید. اگر به دنبال خرید این محصول با کیفیت و شیک هستید می توانید نمونه های متفاوت آن را از فروشگاه خانه شما سفارش دهید.

مشخصات

ارتفاع
120 سانتی متر
عرض
60 سانتی متر
عمق
25 سانتی متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
قابل سفارش با ام دی اف
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp