کتابخانه ایستاده مدل lv

کتابخانه مدل lv Library

این مدل منحصر به فرد با ارتفاع 180سانتیمتر و عرض 60 سانتیمتر وعمق 28 سانتیمتر یکی از پرفروشترین مدلهای بازار میباشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است
______
مشخصات فنی:
جنس : ام دی اف و ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 180 *60 * 28 سانتی متر

  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • انتیک طلاییانتیک طلایی
  • والیسوالیس
  • بیاضبیاض

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 648664
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۵۱۴,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل lv

بدون شک خانه ای وجود ندارد که در آن رد پای کتاب دیده نشود. چه یک فرد، علاقه‌مند به کتاب‌خوانی باشد و چه نباشد، خواه و ناخواه حداقل در طول تحصیل خود با کتاب ها سروکله زده و به سازمان‌دهی آن‌ها نیاز پیدا خواهد کرد. همان‌طور که همه ما میدانیم یکی از محصولات اصلی برای سازمان‌دهی کتاب ها، کتابخانه ها هستند؛ اما اغلب افراد به دلیل جا گیر بودن این نوع محصولات از خرید آن اجتناب می‌ورزند.

در این رابطه باید بگوییم، این یک تصور کاملاً اشتباه است زیرا برخی از مدل های کتابخانه مانند کتابخانه مدل lv در حین اشغال کردن فضای کم، کتاب های زیادی را نیز در خود جای می‌دهد. اگر قصد دارید در رابطه با این محصول جذاب به اطلاعات بیشتری دست یابید، از شما دعوت می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا با بیان ویژگی های کتابخانه مدل lv شما را در یک انتخاب صحیح و به صرفه یاری دهیم.

ویژگی های کتابخانه مدل lv

برای آشنا کردن شما کاربران عزیز با این مدل کتابخانه، تصمیم گرفته ایم در این بخش چند نمونه از ویژگی های بارز آن را بیان کنیم. این ویژگی ها به شرح زیرند:

ابعاد

همان‌طور که در ابتدا بیان کردیم همیشه محصولات جم و جورتر مشتریان و طرفداران زیادی به خود جلب می‌کنند. این ویژگی در کتابخانه lv به طور مشهود دیده می‌شود و این محصول منحصر به فرد با ارتفاع 180 سانتیمتر و عرض 60 سانتیمتر و عمق 28 سانتیمتر یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های بازار می‌باشد.

کیفیت و جنس

زیبایی ظاهری و طراحی خاص یک محصول اگرچه مهم است اما کافی نیست! زیرا در صورتی آن محصول از کیفیت لازم برخوردار نباشد زیبایی ظاهری نیز دوام چندانی نخواهد داشت. در راستای همین موضوع گفتنیست جنس کتابخانه مدل lv موجود در سایت خانه شما از روکش ملامینه درجه یک می باشد که به درخواست شما مشتریان عزیز از چوب ام دی اف نیز ساخته می‌شود.

رنگ‌بندی

داشتن رنگ های متنوع یک محصول موجب می‌شود انتخاب برای مشتریان راحت تر باشد و آنان راحت تر بتوانند محصول را با دکوراسیون خود تطبیق دهند. این کتابخانه منحصر به فرد دارای 7 رنگ جذاب سفید برفی، قهوه ای تیره، قهوه ای روشن، مشکی، انتیک طلایی، والیس و بیاض می باشد که این رنگ بندی جذاب موجب سفارشی سازی هر چه بیشتر آن شده است.

جادار بودن

این محصول علی رغم اشغال کردن فضای اندک، دارای پنج طبقه می‌باشد که بسیار مقاوم اند. افراد می‌توانند از این طبقات علاوه بر گذاشتن کتاب، جهت گذاشتن اشیاء دکوری نیز استفاده کرده و زیبایی محیط را دو چندان کنند.

قابلیت جابه جایی آسان

از مزایا و ویژگی های دیگر این کتابخانه می‌توان به سبک بودن آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود هر زمان که دلتان خواست به راحتی آن را جابه کرده و دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید.

مشخصات

عمق
30
ارتفاع
180 سانتی متر
عرض
60 سانتی متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp