کتابخانه دکوری ایستاده

کتابخانه مدل چوبی Library

این مدل منحصر به فرد با ارتفاع 185سانتیمتر و عرض 82 سانتیمتر وعمق 25 سانتیمتر یکی از پرفروشترین مدلهای بازار میباشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 185 *82 * 25 سانتی متر

  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • انتیک طلاییانتیک طلایی
  • والیسوالیس
  • بیاضبیاض

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 4737691
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۹۹,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل چوبی

همه ما میدانیم که اصلی ترین وسیله برای سازماندهی کتاب های ما ، کتابخانه است؛ اما بنا به دلایلی مثل جا گیر بودن کتابخانه ها از خرید آنها خوداری میکنیم. راه حل این مشکل بسیار آسان است! خرید کتابخانه ای با ابعاد کم و جا دار.

حال شاید بپرسید آیا اینگونه محصولی موجود است؟ باید بگوییم بله؛ کتابخانه مدل چوبی یکی از این محصولات جذاب است که در حین اشغال کردن فضای اندک، میتواند همه کتاب های شما را در خود جای دهد. اگر دوست دارید درباره این کتابخانه مدل چوبی اطلاعات بیشتری به دست آورید، از شما دعوت به مطالعه ادامه مطالب می کنیم.

ویژگی ها

برای آشنا کردن شما کاربران عزیز با این مدل کتابخانه چوبی ، در این بخش تصمیم بر این داریم تا چند نمونه از مهم ترین ویژگی های آن را مورد بحث قرار دهیم. این ویژگی ها به شرح زیرند:

طراحی جذاب و زیبا

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که افراد در خرید یک محصول به آن توجه میکنند، زیبایی و قابلیت ست شدن آن محصول با سایر عناصر منزلشان است. در این رابطه باید بگوییم کتابخانه مدل چوبی همانطور که در تصویر نیز مشاهده میکنید طراحی بسیار شیک و ساده ای دارد که همین موضوع موجب شده قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون منزل را دارا باشد.

کتابخانه مدل چوبی

جادار بودن

این کتابخانه دارای پنچ طبقه میباشد که افراد به راحتی میتوانند کتاب های سبک و سنگین خود را در آن جای دهند. همچنین شما میتوانید برای زیباتر کردن محیط، در برخی از طبقه های آن، اشیاء زینتی را نیز بگنجانید.

مطابق با استاندارد ها

 در تولید این مدل کتابخانه سعی شده تمامی استانداردها رعایت شود. پس اصلا نیاز نیست نگران شکستن کتابخانه یا فرو ریختن کتاب ها باشید.

جابه جایی آسان

شاید در طول زندگی خود به دلیل تغیر دکوراسیون مجبور به جابه جایی کتابخانه باشید و این کار در ذهن شما به دلیل سنگین بودن کتابخانه بسیار سخت به نظر برسد. اما با خرید کتابخانه چوبی شما دیگر با این مشکل سروکار نخواهید داشت؛ زیرا این محصول با وجود مقاوم بودن، بسیار سبک نیز است که این ویژگی منجر شده جابه جایی آن آسان بوده و در حین جابه جایی از آسیب های احتمالی نیز حفظ شود.

ابعاد

این مدل منحصر به فرد با ارتفاع 185سانتیمتر و عرض 82 سانتیمتر وعمق 25 سانتیمتر یکی از پرفروشترین مدلهای بازار میباشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

جنس

جنس این کتابخانه از روکش ملامینه درجه یک بوده که به درخواست شما این محصول با چوب ام دی اف نیز ساخته میشود.

 

مشخصات

جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
ابعاد
82*25*182
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp